Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo77
tag
válasz
nederlanden #4503 üzenetére
A kézikönyv max 20 órát ír erre a fázisra, ezt ki is kell bírnia. Ekkora, csontra merült akkunál meg is lesz annyi.
Azért ne tűzveszélyes helyre tedd a töltőt.
-
Sanyo77
tag
válasz
nederlanden #4498 üzenetére
Az enyém töltés fázisban langyosnál kicsit melegebb. A durván melegedés nálam nem férne bele.
Ez mit jelent, kezed bírja?
-
Sanyo77
tag
válasz
pilecki #4487 üzenetére
Én csak a saját tapasztalatom tudom leírni.
Egy fedélzeti computerrel felszerelt autót töltök vele, tehát nem egy trabantot, amiben nincs semmi ami érzékeny lenne a fesz ingadozásra, esetleg tüskékre. Eleinte leszedtem a sarukat, aztán meguntam.
Eddig még csak a 7-es pontig jutott, ott stabilan 13,6V a mért érték, több napig is.
Egyszer gondoltam most kipróbálom, és rajtahagyom a 8-as pontig. Mindezt azért mert egy normális rajzot nem tudnak csinálni a töltő működéséről.Viszonylag normális szkóp meg lakatfogó van a cégnél, hétvégére hazahoztam volna. Jött egy áramszünet (évekig nem is láttam áramszünetet) újrakezdte. Itt dugába dőlt a projektPontos fesz értékeket így nem tudok mondani.
Szóval mindenkinek a saját döntése, én nyugodtan otthagyom a garázsban tölteni, akár napokra is.
-
Sanyo77
tag
Gyanús az akksi. Egy fél óra zene után (persze álló motornál) kiírta a start engine-t, battery low miatt. 2 literes dieselt indít még. Egyébként egy 70 Ah-s Rocket. Korát nem tudom pontosan olyan 5 éves lehet. A matricán a tetején nincs beütve.
Tudtok olcsó jó akku tesztert?
Szerk: KB a 7-es pont megjelenése után 1 nappal kezdett el pezsegni.
-
Sanyo77
tag
Ctek mxs 5.
Recond módban nem túl egészséges nem megbontani a kocsi áramkörét, gondolom.
Elég érdekes dolog történt. Fél órát hallgattam a kocsi rádióját, kiírta, hogy start engine. Ezt merülő akkunál szokta. Egy 70Ah-s akksinak, úgy hogy előtte volt töltve azért gondolom többet kellene bírnia.
Szerintem halódik, ráeresztek egy recondot. Mennyi a teljes műveleti idő tapasztalat alapján (átlagban)?
-
Sanyo77
tag
válasz
szetcsuszott #3839 üzenetére
Én CTEK-el (5A) töltök egy 100 Ah-at, semmi probléma nincs vele.
-
Sanyo77
tag
Újra van a Lildl-ben okostöltő 3,8 A-es 5.500.- ért, ha valakinek ilyen ingerenciája van.
-
Sanyo77
tag
válasz
lajos75 #3716 üzenetére
Én szeretek nyugodtan aludni, miután rátettem az autóm akksijára a töltőt. Nem szeretnhém, ha kiforralná, túltöltené, stb.
Elég sűrűn ráteszem (2 havonta) így az akksi generátorát sem terheli menet közben, mindíg töltött állapotban van. De a legfontosabb a biztonság. Ráteszem otthagyom, majd megyek egyszercsak.Ezt a tescos töltőmmel nem merném megtenni.
-
Sanyo77
tag
válasz
kastner #3539 üzenetére
Te vagy az úgy tűnik aki nem ismeri a használati utasítást, objektivitás meg végképp nulla.
Osztod az észt:
"Még mindig jelzem, a Carstel 2A 20-30 milliamperrel csepptölt a végén. Mig a CTEK az utolsó 2. fázisban (7-8.) 5-2 Amper."Ennek köze nincs az igazsághoz.
Ez a töltő, ha ekkora árammal folyamatosan tölt akkor melegszik. Azóta már egy pár ember a hülyeséged miatt azt szajkózza, hogy 5-2 amperrel folyamatosan tölt de ez meg sem közelíti a valóságot.Igyekeztél belekapaszkodni a melegedés témába, de inkább csendbe maradtál volna...
-
Sanyo77
tag
válasz
kastner #3536 üzenetére
Jól van, nem vetted nagyon a szívedre
DigitXT leírt mindent. Ugyan ott kellene lenni az áramerősség szintjének mint a 3-as fázisban.Mérést még nem csináltam, de float fázisban jóval hűvösebb a töltő mint a 3-as vagy 4-es fázisban.
10 napig folyamatosan 5 ampert tol? Már az elején furcsa volt, nincs az az akku ami kibírná, miután már 80%-ra fel lett töltve.. Szétnéztem, biztos félrefordították. Az angol ugyanez.
Furcsa ez megcsinálnak egy profi töltőt, leírásban meg ilyen hibák vannak.. Ellenség megtévesztése?
-
Sanyo77
tag
Amit viszont te nem veszel figyelembe, hogy bátorítod az emberek, azokat is akik azt hiszik magukról, hogy értenek hozzá.
Azt mondod, elég egy 9Voltos táp, egy dióda, és kész a töltő.
Delikvensnek van annyi esze, hogy megméri az üresjárati, meg a terhelt feszültséget az már elég.
Gondolod mindenki figyelembe vesz az aktuális hálózati feszt, mert vannak helyek ahol nagyok lehetnek az aktuális kilengések.
Nekem a legnagyobb félelmem az, hogy van megvédve a töltő kimenete. A trafó, vagy bármely alkatrész halálakor egész szép pillanatnyi feszültségek (tüskék) kerülhetnek az akksira, persze pufferel, de én nem próbálnám azért ki.Lehet, kicsit túl aggódom a dolgot, ezeknek a dolgoknak kb 0,1 százalék az esélye. De van esélye, és valakinél problémát is fog okozni.
Egy trafót beszerezni, meg egy normális bevált kapcsolási rajzot letölteni, majd összedobni nem egy ördöngősség.Szóval befejeztem ezt a témát, mindenki azt rak rá amit akar. Egy akármilyen tápot biztos nem fogok.
-
Sanyo77
tag
válasz
Inhouse #3274 üzenetére
A szivargyújtós töltéssel kapcsolatban nekem is eszembe jutott, hogy biztos nem bíznám az autó töltését egy olyan fémlapra, amit nagyon nem erre terveztek, vagy érintkezik, vagy nem. Fél amper is tud hőt generálni nem megfelelő kontakt esetén.
Soha ne mond azt, hogy soha
Én maradok a CTEK töltőnél, valószínű még az akksit is kiszedem töltésnél. Én így alszok nyugodtan.
Mindenki a saját szerencséjének (ez esetben a balszerencséjének) a kovácsa. -
-
Sanyo77
tag
válasz
agyarka #3243 üzenetére
Régen voltam már matek órán, de ez hogy jött ki?
14,4 +0,66 =15,63,3 mV kompenzálás az 0,0033 Voltot jelent. Ha 20 fok az eltérés akkor:
0,0033*20=0,066 Volt, azaz egy tizedet sem növel.Még a hideg idő programra is 14,7 voltot ír max.
csiga8: Pont most akartam rajtahagyni a töltőt, úgy hogy nem veszem le az akkusarut. (eddig még sosem csináltam). Jövő hét közepén visszakapom a töltőm, rámérek én is. Én kb 15 fokos garázsban 78 Ah-ás akksival, és egy kb 48 Ah régi akksit tudok ráakasztani.
Szerintem nézd meg másik akksival is, ha ott is felugrik a fesz, akkor ne kockáztass irány a mikro/megger, bármi.
-
Sanyo77
tag
Üdv!
CTEK MXS 5.0-át vennék, de a honlapon nincs odaírva, hogy továbbfejlesztett verzió-e.
Tudja valaki, hogy mi a különbség belsőleg, és külsőleg?Ezen látszik, hogy melyik?
[link]THX
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Milyen RAM-ot vegyek?
- ASUS routerek
- Robotporszívók
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GTA V
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- iPhone 12 Red 64 GB
- Asus ROG Flow Z13 GZ301VIC Acronym Limitált kiadás - 13.4" QHD 165Hz Érintő - 32GB - 1TB - RTX 4070
- X1 Carbon 10th 27% 14" 2.2K IPS i7-1260P 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite 32GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF VG27AQ1A 27 170Hz 1ms IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest