- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
emiki6
veterán
A 11.1-es kártyák tudni fogják a 11.2-t teljes egészében vagy csak kompatibilisek lesznek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#31766272 #82 üzenetére
A DirectX 11.1 alapvető követelménye a feature_level_11_1 szint. Az NV pedig ezt nem támogatja. Joguk van azt mondani neked, hogy márpedig ők így támogatják a DX11.1-et, mert úgy sem jössz rá, de ettől még a kijelentésük nem lesz igaz.
Csak egy egyszerű példa: Az NV azt mondja, hogy ők támogatják a DirectX 11.1-et, de csak a feature_level_11_0 szinten. Ez igaz. Erre én meg azt mondom, hogy egy 2003-ban bemutatott GeForce FX is támogatja a DirectX 11.1-et, de csak a feature_level_9_1 szinten. Ugyanúgy megfogalmaztam azt, amit az NV, csak a GeForce FX-re. És ez is igaz, de ettől a szójátéktól a GeForce FX támogatja a DX11.1-et? -
#31766272
törölt tag
Nem értem ez az nvidia "szidalmazást".
nvidia.com
Támogatja a directx 11.1-et.
google search
Itt vannak, tesztelték is őket. -
haddent
addikt
Imre921 és a többi Win8 hater:
A Win7 nagyon jó op.rendszer még ma is, de a Win8 több mérés alapján is gyorsab. Kész, történet vége. Hatékonabb, újabb, gyorsabb, jobb. Ha nem tetszik nem használod, de hülyeségeket nem kell beszélni. A játékok is jobban futnak rajta (igen, saját mérés). Mutatok nektek egy képet, és döntsétek el, hogy melyik Windows-ról van szó:
Na? Windows 7 -nek látszik nem? Hát pedig nagyon is Windows8
Félreértések elkerülése végett nem 3rd party programról van szó, nemes egyszerűséggel az UI -ért felelős fájlok a Win7 fájlaira lettek cserélve. Semmi mókolás nincs itt. Direkt megnyitottam a start menüt, odahúztam jobbra az egeret ahol lenne az a kinyílós menü, semmi "win8-asság" nincs benne.
Nem akarok megsérteni senkit, de nem kéne másokat dilettánsnak és hülyének hívni, ha nem szeretne átlagfelhasználó létére a biosban túrkálni, amikor te meg hülyeséget állítasz a Win8-ról, és nem vagy jól tájékozott sem.
Ettől függetlenül teljesen egyértelmű, hogy pénzéhes üzletpolitikáról beszélünk a Microsoft esetében a Windows-nál, és madzagon is rángatnak minket, de ez van. Ettől még a Win8 gyors, jó és tud pont úgy kinézni, mint a Win7.
-
leviske
veterán
Röviden ráerősítesz azon alsóbbrendű teremtmények véleményére akik nem cserélnek félévente gépet és nem kedvelik a Windows 8-at. Jól értem?
Nos:
1. A Windows 8 percekben mérhető megtapasztalása után lesz.rozni kifejezetten arra utal, hogy az illetőnek még annyi fingja sincs a témáról, mint nekem. Pedig nekem aztán sok közön nincs az informatikához...
Az egy dolog, hogy drasztikusan, marha módon vezették be az új felületet, de annak az apróságokon kívül az egyetlen baja csak az, hogy a 3rdparty cuccok nem használják ki és még a MS sem döntötte el tisztán, hogy hogy is akarja kiaknázni.2. Nem gondolom megvezetettebb embernek azokat, akik pár csicsa funkcióért megvásárolnak egy új operációs rendszert, mint azokat, akik pár csicsa effekt miatt évente 300-400k-t is kidobnak a gépükre, hogy az élen legyenek a 3dmark listán és 30 helyett 33fps-el futtassák a legújabb Crysist.
-
Imre921
tag
Sajnos úgy hogy sokan 1100éves konfigokra pakolják fel és a rendszert szidják. Az is egy rakás sz*r, de sajnos sokan vannak olyanok manapság akiket marionettbábuként rángat 1-2 nagyvállalat mert sík hülyék ahhoz is hogy beállítsanak egy biost.
Manapság megfigyeltem hogy "anyagilag" kifizetődő pc javítással, szervizeléssel foglalkozni akár privátban is
Ellennék én a 8-al(ha nem az én gépem lenne és csak meg kéne nézni a sporthíreket
)
-
Imre921
tag
Engem eddig se foglalkoztatott a winfos 8. Kábé 25percet töltött a gépen és hanyatthomlok menekültem vissza a 7hez. Pedig itt egy i7 3770k-s rendszerről beszéltünk 16Gb(2*8 corsair dualba)rammal.
Sokan követték a példámat mivel csak azért váltottak mert nem tudták hogy mi rejlik a dolog mögött és mert újabb biztos jobb is. Hát a nagy l*faszt(már bocsánat)
Ismerősömnek 500+ ezer forintos konfigja van(2db radeon 7970essel cf-ben)mivel gamer és megteheti mert nem keveset keres, de nála se sokat töltött a gépen a 8. Kábé annyit mint nálam.
Biztos van akinek megéri valami miatt konkrétan, de hogy nekem nem tudnának annyit fizetni hogy 7helyett 8ast tegyek a masinámra az is biztos.
A dx11 meg hidegen hagy. Megszoktam sajnos hogy 2-3 évente új gépet dobok össze(én is sokat játszom). De hogy 8 nem lesz az én gépemen az fix. Majd akkor váltom a hetest ha kihúzzák a seggükből a fejüket a microsoftnál.
-
haddent
addikt
Javíts(atok) ki ha tévedek, de nekem az eddig hírek, leírások alapján az jött le, hogy a konzolok megjelenése után azért lesz egy kis idő PC -n is összeszedni magunkat, mivel a konzolt sem fogják egyből kihasználni teljesen a játékok, majd egy néhány hónap és cím után húzhatnak el, de remélhetőleg addigra jönnek az AMD APU, új DirectX API -k meg a többi...
Puma K Ha DX11 képes a kártyád, akkor DX11.2 képes is, csak a DX11.1 maradt ki, amit pl. én semmiképp nem hagynék ki, képes lennék csak a Battlefield 4 miatt venni egy ilyen kártyát.
-
Minden attól függ, hogy az épp erősebb GPU gyártó a friss verziók mellett vagy ellen van.
Ha az AMD eléggé megerősödik, akkor sokkal hamarabb fogják támogatni a DX verzió váltásokat a játékok, főleg, hogy az új konzolok megjelenése után igény lesz azok tudásának utolérésére. -
leviske
veterán
A DX10.1 óta annyi változott, hogy nem a nVidia-féle TWIMP dominál a piacon, hanem az AMD-féle GE és konkrétan a konzolok miatt eleve az AMD elképzelésére már meg vannak írva a dolgok, míg a DX10.1 esetében nem volt ez ennyire kifejezett. Sőt, a PS3 miatt teljesen eltért.
Szóval itt már nem arról van szó, hogy egy gyártó kedvéért beleírnak egy egyszerűsítést, hanem arról, hogy egy gyártó érdekében bent hagyják a lehetőséget. Ráadásul egy partner gyártóéban.
Mindenesetre mint írtam, pont a DX10.1 miatt érthetetlen számomra, hogy a MS miért nem tudta a lehetőséget megadni a fejlesztőknek. Elvégre több millió másik gép miatt úgyis egy darabig kell lennie egy DX10/11-es variánsnak is a lemezen.
-
siriq
őstag
Szinten zenesz. En is megvettem a 4850-t, hogy milyen jo lesz. Abu irta meg masik forum milyen franko stb. Eletem legszarabb dontese volt. Maga a kartya jo volt, csendes meg minden. Az 570-el szerencsere sokkal jobban jartam. Mai napig visz mindent amit akarok.
Ezek a dx x.x tamogatasos dolgok mindig olyan benan sulnek el. Emlitett pelda 10.1 11.1 ... ??? -
Puma K
nagyúr
"Egyébként az nV ugyanezt csinálta a dx10.1 idején, csak akkor még lehetett mondani, hogy fölösleges azt támogatni, mert a konkurrencia (ATi) gyenge, és emiatt úgyis alig pár helyen használják."
Basszus ez eszembe sem jutott az NV-vel kapcsolatban azaz, hogy megtehetik azt, hogy várnak a DX támogatásokkal mert úgy is idő kell mire elterjednek.
Anno én is azért vettem HD 4850-et, mert hogy az DX10.1-gyes és mennyire időtálló lesz... aha... fél évig SE volt a gépemben és jött helyette a GTX275
A hírhez:
Annyira nem érzem egyáltalán a késztetést, hogy minden áron DX11.2 képes VGA kártyám legyen (a fent leírtak miatt is
)...
A GRID 2 meg csúnya...
-
huskydog17
addikt
Erre van ellenpélda is:
A Far Cry első része ugye alapértelmezetten DX9-ben fut, de van benne OpenGL renderer is. Ez utóbbi bizonyos helyeken gyorsabb, de cserébe több dolgot nem renderel, vagyis hibásan működik.
Abból amit írtál nem szabad kiindulni, mert ma már gyökeresen mások a játékok, mint régen. -
pakriksz
őstag
válasz
huskydog17 #59 üzenetére
Pár éve mikor még opengl és directx módban is használhatóak voltak a játékok, bizony az opengl-es mindig sokkal gyorsabb volt, akár 50%-al is. Talán a legutóbbi jó példa erre az IL2 sorozat, (nem a legújabb változat hanem az egyel régebbi), ahol amellett hogy lassabb volt directx-ben, egy rakás effekt csak opengl módban volt elérhető.
-
vinibali
őstag
válasz
huskydog17 #59 üzenetére
arra próbáltam rávilágítani, hogy driver függő. hogy az adott épp mennyire gyors/bugmentes
-
TOM-202
senior tag
Eszem ágában sincs warezolni akár emiatt akár más okból de már kezdek belefáradni ebbe a profitorientált hozzáállásba a MS részéről. Szerintem simán évente megfejnék a tisztelt felhasználókat és aki nem fizet (annyit és olyan gyakran ahogy ők szeretnék) az elmehet a sunyiba és semmit nem kap.
Részemről a továbbiakban ami nem megy el egy FX8350+HD7970CF konfigon Win7x64 Ultimate (Sokat fizettem ám érte bő 1 éve!!!) arra fütyülök magasról és kimarad az életemből.
-
huskydog17
addikt
Ezt Abu el is magyarázta, hogy miért. A Valve a Linuxos verziót OpenGL 3-ban írta meg, így nyertek némi sebességet, de semmi különlegeset nem csináltak. A két API között számottevő különbség nincs sebesség téren.
Nagyon leegyszerűsítve a dolgot így is nézhetjük:
DirectX 9 = OpenGL 2.x
DirectX 10.x = OpenGL 3.x
DirectX 11.x = OpenGL 4.xAz egyenlőségjellel ez esetben arra akarok rámutatni, hogy technikai értelemben a két API kb. ugyanaz, ahogy Abu ezt már többször is megerősítette. Technikai szempontból elhanyagolható a különbség, csupán annyi történt, hogy a DX-hez sokkal jobb fejlesztőkörnyezetek vannak, így ez utóbbi nyert a PC játékok piacán.
-
WayneGace
őstag
Lehet akármennyire jó, nem sokan fognak csak emiatt win8-at venni és használni. Bár lehet tévedek.
-
siriq
őstag
Nvidiasoknak nem kell felniuk meg az ms is nv-t hasznalt a demozasra. [link]
-
Erre sehol nem találtam még választ: sebességben DirectX vagy OpenGL?
-
leviske
veterán
Fura, hogy most nem tudtak olyan megegyezésre jutni, mint anno a DX10 során. Meg azt sem értem, hogy akkor a DX11.1-be és a DX10.1-be hogy és miért egyezett bele az nVidia, ha azokat se támogatta/ja.
Mindenesetre azt még mindig nem értem, hogy az esetleges "minőségtelen" portok esetében az AMD előny a konzolos shadermodel alkalmazása miatt hogy jöhet elő, ha DX11(.1/.2)-be lesznek írva?
(#50) emiki6: A Microsoft-nak még mindig a Windows/Office a húzóág tudomásom szerint, nem pedig a Xbox vonal. Ezen akarnak változtatni a "nem konzol. játékos mediabox." hozzáállással, amivel több pénztárcába is bejuthatnak.
Szóval érdeknek nem érdek a Windows hátráltatása a DX lassú fejlesztésével, mert főképp az aktuális helyzetben volna a legcélszerűbb erősíteni minden pozícióban a rendszert.
-
emiki6
veterán
válasz
szeksziboj #48 üzenetére
Ha nem lenne ekkor pillanatnyi előnyben a konzol, akkor kevesebben vennék...
A Microsoft meg konzolgyártó, de ő fejleszti a DX-et is, szóval megteheti, hogy egy ideig előnyben tartja a konzolokat... -
megint én
őstag
Elolvastam a vímet, végiggörgettem, vidi nincs, így el sem olvasom!
Egy kép többet mond ezer szónál! Ha 30fpses akár egy egy perces visi lett volna...
30*60*1000=1800000(#30) Abu85
Na az első ezer. -
-
parampa
aktív tag
...and Ladies and Gentlemanus DX11.3 iz coming soon.
-
olbaidhun
őstag
Gyerekek, ez egy igazi vakítás. Ha lenne mögötte valós fejlődés talán gondolkozóba esnék. Így marad a konzol.
-
TOM-202
senior tag
Számomra már a gusztustalanság kategóriája amit a MS művel a frissen megjelenő szoftvereivel. Legyen az az aktuális IE vagy DX verzió vagy bármi más ha nem W8-at futtatok akkor elbúcsúzhatok a legfrissebb
kiadásoktól. Csupán böngészőből tudok használni mást IE helyett...
Az még ok hogy WinXP-n ma már szinte semmi nem indul el, ez érthető is hiszen ma már eléggé oldschool tech, de hogy technikailag érthetetlen és tulajdonképpen megmagyarázhatatlan okból a Vista és most már a 7 is egyre inkább a nem támogatott oprendszerek közé tartozik már-már bicskanyitogató gondolatokat ébreszt bennem. Meg tudnák oldani hogy fusson szinte az összes program az összes 6-al kezdődő verziójú oprendszerükön de direkt nem teszik mert nem áll érdekükben. "Vegyél W8-at mert az szerintünk jó neked!". -
$p@rr0w
őstag
Abu85: Ugye a mostani generációban ha vett valaki egy Core2/nvidia8800 körüli konfigot akkor kevés kivétellel de szinte minden játékkal tudott/tud játszani a konzol gen. végéig úgy hogy folyamatosan lejjebb adja a grafikai szintet.
Na most a következő genben a konzolok felépítése ennek megfelelően mivel pc közelibb ezért akár ennél komolyabban is redukálhatja a portok hardverigényét tehát jobban jön ki a pc építéssel az ember ilyen szempontból?
Mert pl. a Playstation 2/Xbox idején 2000-2006 ez képtelenség volt minimum 2 teljes PC konfig csere kellett hogy a lépést tartani lehessen. Amin futott egy Max Payne/Red Faction azon egy San Andreas/Sims 2 erősen küzdött low grafikán is.
-
haddent
addikt
válasz
Kronos3000 #41 üzenetére
Bizonyos szempontból nézve szerintem még mindig a DX9 dominál, és igazad van... Ettől függetlenül szerintem van piaca, hiszen a Radeonok továbbra is támogatják, az nVidia meg talán már elkezdhetné támogatnia dolgokat úgy 2 szériával és több mint 2 évvel később....
Na nem mintha olyan sok haszna lenne (eddig), de a BF4 -ben már lesz -
Kronos3000
senior tag
Figyelembe
véve az erre alkalmas vid.karik árát hmmmm,szélsebesen fog terjedni.....
-
Ugyanannyi tervük van rá, mint a unified shaderre és openGL ES 3.0 támogatásra a tegra vonalon.
A Tegra 4 a mai napig a GeForce7 szerű felépítéssel rendelkezik.Valószínűleg a Tegra 5 és a Maxwell meghozza a várt fejlődést.
Egyébként az nV ugyanezt csinálta a dx10.1 idején, csak akkor még lehetett mondani, hogy fölösleges azt támogatni, mert a konkurrencia (ATi) gyenge, és emiatt úgyis alig pár helyen használják.
A GeForce 5 (FX) idején is volt valami trükközés a dx9-cel.
Igaz, a SM 3.0 (dx 9.0c) és a hardveres T&L, illetve desktopon az Unified Shader esetén pedig ők voltak az elsők.
-
nVidiának semmi terve sincs a 11.0-nál újabb verziók támogatására?
-
ViZion
félisten
Hááát, ezeket én már nem értem... most akkor meredhat a "régi" 7770? Bolondok ezek?
-
ZS3NI
őstag
válasz
FragMaster #36 üzenetére
Ezt most neked kéne elmagyaráznom nekem nem én nekem neked.
-
ViZion
félisten
válasz
FragMaster #22 üzenetére
Úgy értem, h DX verzióknál más kártya kellett, pl. DX 10 -> DX 11, de ezek szerint akinek DX 11 kártyája van, az megússza a cserét.
-
huskydog17
addikt
Azon én is értetlenkedtem egy másik topic-ban, hogy ha az OpenGL 4.x ugyanolyan jó, mint a DX11, akkor hogy lehet, hogy mégis a DX került fölénybe miközben az OpenGL ingyenes.
Aztán Abu szerint ez a válasz rá. Ezzel én csak részben értek egyet. Azt elhiszem, hogy a DX alapú SDK-k sokkal jobbak, ez egy nagyon nyomós érv, de a Win OS elterjedtsége szerintem abszolút nem zárja ki az OpenGL térnyerését. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #28 üzenetére
Mivel a fejlesztők a pixel accurate displacement mappingot jobban kedvelik, így a tesszellációt nem igazán akarja fejleszteni az MS. Nem mellesleg a noSplit lecserélése azt is jelenteni, hogy meg kell tartani az aktuális tesszellációs motort a hardverben és kell mellé új is. Ez igen sok tranzisztort jelent, főleg azoknak a cégeknek, amelyek a sok kicsi tesszellátor beépítését választották az egy-két-három erős egység helyett.
(#29) WayneGace: A Forstbite 3 motort használó játékok támogatják a DX 11.1-et.
-
WayneGace
őstag
Arról van lista, hogy konkrétan melyek azok a játékok, amik használják a 11.1-et? Mert csak 11-es listát találtam.
-
vinibali
őstag
olyan szépen manageli a Khronos az OpenCL-t, teljesen megölték a CUDA-t. nyilván "némi" AMD hátszéllel. miért nem lehet megszorongatni a MS
"tökeit"DX-ét? a PS4 FreeBSD-re épül, nyilván OpenGL mellett. hogy lehet hogy a fizetős technológiák ennyire mennek? nem fér a fejembe.
bocs az offért -
Abu85
HÁZIGAZDA
Frissítettem a hírt az MS Tiled Resources megjegyzése kapcsán.
-
Hgovi
aktív tag
Na ez rossz hír.
"Sajnos az új DirectX nem vezet be új shader modellt, így ebből a szempontból nem került közelebb az új generációs konzolok képességeihez" -
subpixels
tag
-
Ja, és véletlenül pont marhára hasonlítana maga az api a DX-re.
(#19) haddent: Ebben csak annyi a kavarás, hogy az nV azt írja a kártyáira, hogy tudják a dx11.1-et, pedig nem is, csak részben.
Ezek után az Ms hozott egy döntést, hogy hiába tudná az nV hardver a dx11.2-t, ha ezt engednék ráírni, akkor a júzerek azt hinnék, hogy a dx11.1-et is tudja, és az nem lenne korrekt.
Ez inkább egy nyomás gyakorlás az nV-re, hogy építség már végre be a dx11.1 támogatást normálisan a kártyáikba. -
haddent
addikt
Őő... jól értem, hogy jelenleg van nekünk egy DirectX 11.1 -ünk, ami D3D_FEATURE_LEVEL_11_1, de azokra a kártyákra is ráírják, hogy tudják a DX11.1 -et, ami D3D_FEATURE_LEVEL_11_0. (Tulajdonképpen nem tudja???)
Na most jön egy DirectX 11.2, ami minden D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 -re képes kártyán menni fog, viszont ezt már csak arra írják rá, ami valóban tudja is ezt?Nagyon megy a kavarás....
Viszont lényegében akkor GCN -en menni fog ez is, igaz?
-
Madárpók
aktív tag
A tesszeláció fejlesztése nincs tervben? Pl. NoSplit lecserélése
-
ViZion
félisten
Ez mit jelent, melyik kártyáknak elég a FW, vagy SW frissítés, melyiket "kell" cserélni?
Mondjuk megnézném IRL, h mennyivel jobb-szebb, mielőtt bármit herdálnék VGA-ra...
-
$p@rr0w
őstag
Értem de ha visszavetítjük a mostani generációra ahol a shader 3.0 lett a vízválasztó akkor a nextgennél mi várható ezen a téren melyik szint lesz várhatóan a minimálisan elvárt a következő években?
Tehát úgy értem hogy mivel a nextgen nincs korlátozva a hardver ereje lesz a szűk metszet gondolom én, ebből pedig ki lehet következtetni hogy a pc hol éri majd el a konzolok (alsó) limitjét?
A jelenlegi generációról van valahol ilyen táblázat? -
WayneGace
őstag
DX 11.1 és 11.2 csak win 8-on van, lesz?
-
Attix82
addikt
Hát ez nem sok újítás
-
M@trixfan
addikt
Csak legyen játékban kikapcsolható a dinamikus framebuffer! Inkább döccenjen meg egy-két helyen mint az egész "világ" felbontása változzon. Ha jól emlékszem ezt a Rage is csinálja konzolon.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Kepler csak 8 UAV-t támogat 64 helyett. Ez egy alapvető igény a 11.1-es feature level szinten. Ez az amit nem támogat. Illetve a DirectX alól a Kepleren csak a pixel és compute shader lépcsőn érhető el az UAV (ezt elméletben kezeli a hardver, csak a DirectX felépítése miatt nem használhatja), valamint nincs 16xMSAA Direct2D-ben.
A többi funkciót, ami a hírben is szerepel támogatja, csak nem lehet a hardver DX11.2 kompatibilis papíron.(#3) $p@rr0w: [link] - első táblázat.
-
satz18
őstag
Ezt most nem egészen értem. Ha támogatott a 11.0 szóval elvileg a keplerre is fel lehet tenni a 11.2-t, akkor a 11.1 et miért nem? Mi a különbség ami miatta 11.1 csak gcn, a 11.2 pedig kepler is. Tehát a 11.1-es cuccok nem fognak menni a 11.2 vel ha keplered van, csak a pár finomhangolás ami a 11.0 és 11.2 között van?
-
emiki6
veterán
Szomorú, hogy nem lettünk közelebb a konzolokhoz...
-
Vigilante
őstag
Huh dobom ki a 2 480-ast az ablakon, mert már itt a DX11.2 is!
-
$p@rr0w
őstag
"Sajnos az új DirectX nem vezet be új shader modellt, így ebből a szempontból nem került közelebb az új generációs konzolok képességeihez." ezt nem értem, az új konzolok újabb sm-t támogatnak a jelenlegi pc-n elérhetőnél? Anno a 3.0 volt a vízválasztó ami a mai napig minimum követelmény lett, azt feltételezem hogy az xbox 360 miatt, most is lesz ilyen ugrás 4.0-ra (vagy feljebb) ami teljesen kizárja majd a régi hardvereket?
-
Van hír olyan DX fejlesztésről, ami az API-t kevésbé limitáló tényzővé teszi?
Gondolom, a konzolok hatékonyságát nem lehet elérni univerzális API-val, de a megközelítése sem lenne hátryányos. -
RangerFox
veterán
Érdekes......
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- LG UltraGear Gaming Monitorok: KÉSZLETKISÖPRÉS -30%
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest