Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Crytek #153 üzenetére

    Toltam egy kis benchmarkot:
    Minden esetben: 1920x1200 4x AA, 16x AF, minden látványjavító bekapcsolva, és minden maxon
    Mindkét dx10 módban engedélyeztem a geometriakopyzást, és 10.1-ben az SBAA-t is, ezen kívül mást nem piszkáltam a dx módok közt, de ezek elvileg tovább gyorsítják a dolgot... Letiltott alpha test AA-val se gyorsult a 10.1-es mód, esetleg lassabb lett, de nem vártam végig.

    DX 10.1: 14,8 FPS, 373 pont.
    DX10.0: 22,3 FPS, 562 pont
    DX9: 32,4 FPS, 816 pont

    Az OpenGL-t nem vártam végig, tök bugos volt a növényzet, nagy kockákból volt kirakva a fű, meg olyan recések voltak az élek hogy szerintem semmilyen AA nem ment. Ehhez képest az FPS a DX9 és DX10 közt félúton járkált ahogy néztem a számlálót.

    Amúgy ebben is villódzanak az árnyékok. Legelőször Assassin's Creedben zavart engem ez, hogy a földre vetett árnyékok pereme tök recés, mintha nagyon alacsonyra lenne állítva a shadow map resolution, pedig próbáltam feltolni az ini fileból is.
    Akkor azzal magyarázták ezt nekem, hogy a deferrend rendering és a hardveres MSAA inkompatibilitása okozza, el is hittem.
    De akkor az ilyen DX 10.1-es demókban, ahol állításuk szerint SBAA-t használnak miért jön elő ugyan úgy? Itt is villódzik a földre vetett árnyék is, de még a fák lombjain is bugos az árnyék amit a levelek vetnek magára a lombozatra.
    Meg nem vetett engem földhöz a 4x AA minősége, pedig 1920-ban már 2x-el is beszoktam érni játékok alatt, itt a DX 10.1-es 4x se volt mindíg tökéletes, a fák lombjai elég recésen villództak.

    Szerintem a sima Crysishoz készült Cryengine 2 is többet tud mint ez. DX10-ben az is ennyi FPS-t csinált, de sokkal szebb volt a legtöbb pálya mint ez a demó, DX9-ben meg játszható is lett és szinte ugyanúgy nézett ki.

  • Raymond

    titán

    válasz Crytek #153 üzenetére

    Az a cikk eleg gyerekes stilusu. A benchmarkot egy Vista SP1 64bit gepen csak az OpenGL opcioval tudtam elinditani, a DX9, DX10 es DX10.1-re hibauzenettel (init) kilepett.

  • Skizz

    addikt

    válasz Crytek #153 üzenetére

    Gamestart az alja mindennek kb... ez a "hír" is olyan, mintha a szerkesztője profi lenne ebben a szakmában és olyan alap dolgokat írt le, amit a hülye is tud ha álmából felkeltik.
    Dx10/10.1 egyelőre FC2-ben gyorsabb, ráadásul ha van 10.1-et támogató kártyád, akkor ajándékba kapsz egy kis élsimítást is...

Új hozzászólás Aktív témák