Új hozzászólás Aktív témák
-
Stef@N
tag
válasz
@matthew@ #5595 üzenetére
Mindjárt lefotózom, megmutatom
Magyar fórumon én sem találkoztam hasonló jelenséggel, külföldin annál többel. De azért az durva, hogy a retina macbookokat is érinti ez a hiba. Azért egy több mint félmilliós gépnél elég nagy probléma, cserébe viszont van 178 fokos látószög...
-
Stef@N
tag
válasz
szijartg #5593 üzenetére
Ez normális igen
@matthew@: 2 percet hagyom álló képen mondjuk az index.hu-n. Utána átváltok a fotótárra egy homogén szürke képre, és látom a logót, meg a szöveget is, bár elolvasni nem tudom
Igazából szürkén látszik a legjobban, ezért annyira nem is zavar. Kell neki egy fél óra mire eltűnik. A statusbar az nehezebb eset, mert az ugye mindig ugyanott van, és azt néha látni a gyári "cseppes" háttéren is a menüben, ha elforgatom a kijelzőt két statusbarom lesz
)
-
Stef@N
tag
5. iPad beég a kijelző. Annyira nem zavaró, de más is tapasztalt már ilyet amúgy? Egy idő után elmúlik.
Ezt már tényleg nincs kedvem cseréltetni
Tegnap vettem észre, mikor játék után átléptem facebookra, az oldalsó sávban ugyanúgy látszottak a játék ikonjai.
Külföldi oldalakon sok a panasz ezekre az LG panelekre...
Ez nem az enyém, de hasonló a jelenség homogén szürke háttérnél.
before
after -
Stef@N
tag
Na megosztanám az újabb tapasztalatokat
Ma kellett volna megérkeznie a cseregépemnek, ami nem érkezett meg. Felhívtam a starkinget érdeklődve, hogy mi miatt csúszik az ügy. Azt mondták, hogy az Apple központban van az iPad kivizsgáláson, nem tudják mikor lesz meg az új. Ezek szerint a "kedves" szervizes valóban jelezte a felettesinek, hogy a 4. hibás gépet viszem vissza és én mit képzelek magamról, hogy megint egy újat szeretnék. Nyomban fel is hívtam az ingyenes számot, ahol ismét sokkal kedvesebben válaszoltak kérdéseimre. mint a szerviz.
A gép valóban kivizsgáláson van, illetve elmondásuk szerint találtak rajta egy nem jelzett hibát is, de nem tudja megmondani mi az és azt sem, hogy mikor kapom meg az újat, mert arról meg a starkingnek kell gondoskodnia. Tehát megy az egymásra mutogatás (itt is). Viszont kiemelt ügyfél lettem, hála a sok sz@rakodásnak, hurrá biztos nagyon sok előnnyel fog járni.
Persze ez még mindig jobb, mint másoknál a 30 napos átfutási idők. Kíváncsi leszek mi fog ebből kisülni.
Most viszont, hogy már eltelt majdnem egy hónap iPad nélkül és már amúgy is benne vagyok a problémázgatásban, lehet elintézem a garancia dolgot is, hogy újrainduljon.
-
Stef@N
tag
Na most jutottam el odáig, hogy mindenkinek a fórumon azt mondom hogy Starkingbe NE vigyetek semmit vissza! Értem én, hogy az emberünknek tele van a töke az ügyféllel, hogy már a 4. hibás iPadet viszi vissza, de bunkónak nem kell lenni. Azzal próbálta elvenni a kedvem a cserétől, hogy ezt már nem biztos hogy cseréli az Apple, meg ez már az 5. csere lesz, ezt már nem biztos, hogy jóvá hagyják. Könyörgöm kinek kell jóváhagynia egy hibás terméket, hogy cseréljék?
Mérgemben felhívtam a magyarországi ingyenes Apple számot, szegény ügyintéző kért elnézést a Starkinges kolléga helyett. (Hozzáteszem ő se volt túl felkészült. Megkérdezte hogy a 4. generációs iPad retina kijelzős-e) Most már központilag intézkednek a cseréről mert az a bunkó alig akarta átvenni a készüléket.
Mivel ezt most a feleségem juttatta be, úgy döntöttem, hogy a cserekészülékért én megyek és mindjárt a panaszkönyvbe is írok.
Hihetetlen.
-
Stef@N
tag
válasz
pescara #5323 üzenetére
pescara: Vigyázok a dolgaimra, nem lesz tiszta karc
@matthew@: valóban nincs ok panaszra, hogy ilyen készségesen és gyorsan cserélgetik a hibás termékeket. Csak kár, hogy cserébe is hibásat adnak
Én mostanában elég sok fórumot olvasgattam, főleg külföldieket a pixelhibával és poros kijelzővel kapcsolatban, sajnos nyugaton sem más a helyzet.
Anno mikor megjelent az iPhone 5 pár nappal később bejárta a netet a scuffgate mizéria. Annak sem akartam hinni, azt hittem egy újabb lejárató kampány. Aztán novemberben rendeltem 3 darabot Németországból. Egyik sem volt hibátlan.
-
Stef@N
tag
válasz
kriszpontaz #5318 üzenetére
Nekem is pár nap után jöttek csak ki. Boltban átnéztem, semmi sem látszott.
-
Stef@N
tag
válasz
@matthew@ #5316 üzenetére
Nem kell azokat a rossz pixeleket kereseni. Egyszerűen előbb utóbb észreveszed... A remek hasonlatodra meg csak annyit reagálnék, hogy én ezért az eszközért pénzt adtam és elvárom cserébe hogy olyan terméket kapjak ami megfelelő, nem hibás. Nem beszélve arról, hogy ha később el szeretném adni, kifog megvenni egy pixelhibás gépet? Átverni meg nem illik a vásárlót, mert ha utólag veszi észre az ciki...
-
Stef@N
tag
válasz
BroCreSt #5282 üzenetére
Nem adom fel!
holnap elvben viszem is vissza negyedszerre. Csak ne lenne ilyen drága a benzin
Egyébként olvasgattam mostanában elég sok külföldi fórumot és megdöbbentő, hogy nem én vagyok csak ilyen szerencsétlen. Sokan 6-7-szer mentek vissza cseréltetni, mire kaptak egy megfelelőt. Nekem most jön az ötödik. Többet már tényleg nem szeretnék beutazni. Elég szomorú dolgok ezek.
Ja egyébként az első csere után egy héttel kaptam egy levelet az Apple-től, hogy mondjam el a véleményem a szervizről és az azzal kapcsolatos folyamatokról. A mai nap ki is töltöttem a kérdőívet és a lap végén lévő 2000 karakteres szövegmezőbe le is írtam szépen a véleményem, benyomtam a panasz gombot és elküldtem nekik. Kifejtettem nekik, hogy a szervizzel (jelen esetben Starking) minden rendben van, gyorsak, segítőkészek ahogy annak lennie kell, de a cseretermékek... Kíváncsi vagyok fogok-e választ kapni egyáltalán.
-
Stef@N
tag
*4-et, most jön az ötödik.
-
Stef@N
tag
4. cserés iPad -> két pixel hiba
ennek sosem lesz vége úgy érzem
lehet inkább vissza se viszem már
-
Stef@N
tag
Üdv a clubban
-
Stef@N
tag
válasz
Ragnar95 #5190 üzenetére
Persze a kereskedő nem tehet róla, hogy én hol lakom, de arról már tehet, hogy nekem negyedszerre kell autókáznom 40 km-t.
Panaszkönyv + fogyasztóvédelem. Nos, ezen én is agyaltam egy picit, de nem látom értelmét.
Nekem az az egyedüli bajom, hogy bemegyek leadom, aztán várok 3 napot mire megérkezik az új és az is sz*r. Egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet ezt úgy megoldani, hogy egyből cserélik egy újra. Kibontjuk megnézzük, ha az is rossz kibontunk egy másikat és így tovább.
-
Stef@N
tag
válasz
BroCreSt #5188 üzenetére
Nem sajnos... Egy felújított kapsz, amit más régebben visszavitt hibásan. Abban cserélik a hibás alkatrészt, kap egy új aksit és burkolat, új sorozatszámot és újra forgalomba helyezik.
Nekem az új amit először visszavittem és amit eredetileg boltban vásároltam 2013 2. heti volt. A 2. cseredarab 2012. 41. heti volt...
-
Stef@N
tag
Újabb fejlemény:
a 3. cseredarabba akkora retek volt az üveg alatt, hogy azt már el se hoztam, jön a 4.
Kérdés: mikor kaphatnék végre egy újat? Nekem ez a sok utazási költség hol fog megtérülni? Egyáltalán járt már valaki így?
Hihetetlen, hogy egy prémium márkánál ilyen előfordul, hogy 3-ból 3 termék rossz. Főleg azt nem értem, hogy állítólag a refurb darabok sokkal több teszten átesnek mint az újak, a forgalomba helyezés előtt. Akkor, hogy az ********** (isten nyilába) küldenek egy olyan cseredarabot amiben 5m messziről is látszik a kosz az üveg alatt?
-
Stef@N
tag
válasz
pescara #5115 üzenetére
Köszönöm! Bocsánat, de remélem nem lesz igazad
nem akarok még egyszer beutazni pestre
Megmondom őszintén a garancia most annyira nem érdekel, hogy újra indul vagy sem. Ha nem két hetes lenne az eredeti iPad, hanem mondjuk fél éves, akkor tényleg utánajárnék a dolognak.
-
Stef@N
tag
Sikerült leadnom ma a másodikat iPadet.
Drukkoljatok, hogy a harmadik hibátlan legyen!
-
Stef@N
tag
válasz
Ragnar95 #5099 üzenetére
Naná, hogy örülök!
Csak így az első csere után most kicsit a csalódottság beszélt belőlem, hogy a másodikkal és gond van. Talán holnap lesz időm újra cseréltetni. Egyébként jó, hogy ilyen rugalmasan működik a garizatás az Applenél.
Garancia idővel amúgy nem tudom mi történik. Nekem a Starking azt mondta, hogy az eredeti készülék garanciája lesz érvényes erre is, tehát nem hosszabbodik. Viszont az eredeti készülék eltűnt a my support profile oldalamról. Az újat pedig nem engedi beregisztrálni mert azt mondja hogy már regisztráltam. Így most aztán abszolút nem tudom nyomonkövetni a lejárati időt. Egyébként ha hosszabbodott is akkor maximum egy héttel
-
Stef@N
tag
Nos az üveg alatt található szennyeződések miatt is cserélhető újra az iPad. Élek is a lehetőséggel és jöhet a 3.
Úgy látszik ezzel most nincs túl sok szerencsém
Bár gyanítom, hogy tökéletes egyik sem lesz.
-
Stef@N
tag
válasz
Ragnar95 #5085 üzenetére
Nos, becseréltettem az iPadem a pixelhiba miatt a Starkingnél.
Tapasztaltok: a csere 2 nap alatt megvolt. Ez 3 hónapnál öregebb mint az eredetileg vásárolt. Egyelőre nem találtam rajta pixel hibát, viszont van most helyette egy nagy porszem ami a fehér kivételével minden színnél látszik.
Lehet ez is visszaviszem
-
Stef@N
tag
Megtudakoltam. Cserélik ha szeretném, hogy újra vagy újszerűre azt nem tudni.
Nem tudom.... szerintetek cseréljek?
-
Stef@N
tag
Sziasztok!
Egy hetes 4. generációs iPademnél beragadt egy pixel. Folyamatosan fehéren világít, igazából alig észrevehető, de mégis zavar mert tudom, hogy ott van. Van erre valami garancia, vagy nem érdemes vele foglalkozni? Egyébként osztrák áru.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bittorrent topik
- Milyen széket vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Linux kezdőknek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bestbuy játékok
- Milyen TV-t vegyek?
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest