Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz Bog #105 üzenetére

    "A Teslánál a frissítéssel kapták meg a tulajdonosok a félig önvezető szoftvert."

    B@szod, mindegy lenne ha a 4 éves kislányommal beszélgetnék. Az "önvezetéshez" (közben röhög) szükséges hardveres elemek már akkor léteztek a német prémium gyártóknál, amikor a Modell S még tervben sem volt. Ezer éve csak jogi akadálya van annak is, hogy a szaros sávtartó rendszer ne tegye magát inaktívvá. Így viszont csak félkész semmi, mert a valódi önvezetéshez egy ici-picit több hardveres és szoftveres fejlesztésre van szükség. A BMW és a VW is legalább 15 éve teszteli, fejleszti a rendszereket. Azt meg már ugye mára tudjuk, hogy emiatt (is) a Tesla majdnem (:D) önvezető autója még hájpnak is gyengére sikeredett.

    "Nekem az is elképesztő, hogy kapunk egy vadonatúj, prémium kategóriás tesztautót és nem az volt, hogy volt benne pár bug a rendszerben, hanem egészen konkrétan NEM MŰKÖDÖTT az egész, úgy ahogyan volt. És 4-6 évig fejlesztik az autót és nincs rá EGY NAP, hogy egy mókus beüljön és 5 különböző telefonnal kipróbálja? Nem, nincs, kitolják így a piacra. És odaadják, visszavisszük, hogy srácok, ez nem működik."

    Vitatkozunk, beszélgetünk vagy csak ilyen stílus telik tőled? Működött, de az ios verzió frissülés után már tényleg nem működött.

    "És ha ezt egy japán prémium crossover rendszere nem tudja megcsinálni,"

    Japánoknál prémium crossover? Lemaradtam valamiről? A japánokról egy apróság, hátha sugall valamit: egy 2014-es Auris műszarfali óraegysége még nem kommunikál semmivel.. Az óratekerőknek mondjuk ez jó hír :)

Új hozzászólás Aktív témák