Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bardoczy

    csendes tag

    "hogy a felhasználók egy okostelefon segítségével jobb navigációs rendszert kaphatnak, mint amiket az autókba építve találhatnak"

    Ugye az megvan srácok, hogy egy gyári prémium navi egy pöttyet komplexebb cucc, mint Jauzsika okostelója? Eléggé integrált rendszerek azok... Most természetesn nem a Daciába itthoni kereskedő által beépített, normál navis fejegységre gondolok. Bár azok nem is kerülnek több száz ezer forintba.

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz osztraksajt #30 üzenetére

    Így van. De van még ezer példa. A fenti autóban lévő rendszer sem a navigálást segíti, csak a bohóckodást az okosmobillal.

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz Bog #97 üzenetére

    "Oké, moduláris. Egészen addig, amíg le nem gyártják, mert onnantól totál mozdíthatatlan és cserélhetetlen az összes modul."

    Bocs, hogy beleszólok, de ezt kifejtenéd?

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz Bog #97 üzenetére

    "A totalcarosok PONT nem írnak a telefonos összeköttetésről."

    Ismét bocs... a Totalcarosok PONT írnak telefonos összeköttetésről, főleg olyan bemutatókon, ahol a sajtóanyagban külön kiemelik a fedélzeti szórakoztató rendszereket. Nézd meg, pl Papp Tibi cikkeit.

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz Bog #100 üzenetére

    "Konfigurálsz magadnak egy autót valamilyen belső kijelzővel és tudással, aztán az a következő 20 évben, amíg az autó gurul pont ugyanolyan kijelzővel és tudással marad ott."

    Az autógyártásról és a piaci igényekről nyilván fogalmad sincs.. Nem csak a kijelzőkről szól, és messze nem a Tesláról.
    Egy új modell megjelenésekor, azonnal elkezdődik az újabb modell fejlesztése, ami több év. Emiatt nehéz lekövetni a mobilok duplakameráját, a változó USB szabványt és más "értelmes" műszaki "innovációt". Ettől még a rendszer használható marad nagyon nagyon sokáig.
    A modern (nem gagyi fél-utólagos) prémium rendszerek folyamatosan frissülnek, van támogatottságuk, alvázszám alapján, neten frissítik, legyen az a navi vagy apró funkcióbeli változás. Pl a VW csoportos magyarosítást is hasonlóan oldották meg 2013-ban. Audinál voltak hőproblémák, illetve a nagy MMI-nél nem működött az iPhone-ok sms kezelése, simán megoldották szoftveres frissítéssel a szervizlátogatás alkalmával. Minden frissítés arról szól, hogy a rendszer biztonságosan, gyorsan és stabilan működjön. Ez nem kínai mobiltelefon, hogy három év után kidobhatod, mert a gyártó szarik rá. Garantáltan tudsz a 10 éves navira is aktuális szoftvert feltölteni, nem lassul be, nem fagy le.

    "Korábban többen írták, hogy pont ezért volt jó az 1-2 dines rádiós csati, mert a júzer olyan fejegységet rakott be, amilyet csak akart"

    Szakadjunk már el a Suzuki Swift szintjétől. Leírom másodjára: egy komoly gyári rendszer integrált. A futómű, motor, fényszórók, váltó, műszerfal, hud, komfort elektronikák sora, meg ezer más egység is kommunikál vele.

    "mert mondjuk a júzerek verik az asztalt, mert azt látják, hogy a Teslánál frissül. "

    Ki veri az asztalt? Mi frissült a Teslánál?? :) Te jó isten..
    (arról ne is beszéljünk, hogy érintőképernyő autóba...)

    "Lécci, linkelj már ide egy magyar anyagot valahonnan"

    Egész nap a gép előtt ülsz, hajrá!

  • Bardoczy

    csendes tag

    válasz Bog #105 üzenetére

    "A Teslánál a frissítéssel kapták meg a tulajdonosok a félig önvezető szoftvert."

    B@szod, mindegy lenne ha a 4 éves kislányommal beszélgetnék. Az "önvezetéshez" (közben röhög) szükséges hardveres elemek már akkor léteztek a német prémium gyártóknál, amikor a Modell S még tervben sem volt. Ezer éve csak jogi akadálya van annak is, hogy a szaros sávtartó rendszer ne tegye magát inaktívvá. Így viszont csak félkész semmi, mert a valódi önvezetéshez egy ici-picit több hardveres és szoftveres fejlesztésre van szükség. A BMW és a VW is legalább 15 éve teszteli, fejleszti a rendszereket. Azt meg már ugye mára tudjuk, hogy emiatt (is) a Tesla majdnem (:D) önvezető autója még hájpnak is gyengére sikeredett.

    "Nekem az is elképesztő, hogy kapunk egy vadonatúj, prémium kategóriás tesztautót és nem az volt, hogy volt benne pár bug a rendszerben, hanem egészen konkrétan NEM MŰKÖDÖTT az egész, úgy ahogyan volt. És 4-6 évig fejlesztik az autót és nincs rá EGY NAP, hogy egy mókus beüljön és 5 különböző telefonnal kipróbálja? Nem, nincs, kitolják így a piacra. És odaadják, visszavisszük, hogy srácok, ez nem működik."

    Vitatkozunk, beszélgetünk vagy csak ilyen stílus telik tőled? Működött, de az ios verzió frissülés után már tényleg nem működött.

    "És ha ezt egy japán prémium crossover rendszere nem tudja megcsinálni,"

    Japánoknál prémium crossover? Lemaradtam valamiről? A japánokról egy apróság, hátha sugall valamit: egy 2014-es Auris műszarfali óraegysége még nem kommunikál semmivel.. Az óratekerőknek mondjuk ez jó hír :)

Új hozzászólás Aktív témák