Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Félre értettelek,ezekre valóban nincs hatással.
GTA 4-5,Max Payne 3 ezekbe a játékokba tapasztaltam olyan mozgás szimulációt ami reagálhat ilyenekre.Megfigyeléseim alapján játékok 90+% mozgások nagy része előre felvett animációkkal van megoldva,esetleg a találat megjelenésnél a rándulás/test csavarodás van kiegészítve fizikai szimulációval.
Vagyis ha el tudsz esni az igényességtől függően egy vagy több előre rögzitett animációval van megcsinálva.Amire te gondolsz azt a túl sok változó miatt képtelenség lenne így megoldani.
(milyen szögbe, mekkora törmelék,mekkora sebességel,kapásból ezek jutnak eszembe, valszeg fizikus rögvest hozzá csapna még néhányat)
Játékmenetet is befolyásolná,nem csak eye candy lenne.Nekem tetszik az ötleted.Duracellm:
Szerintem arra gondolt hogy a repülő nagyobb törmelék darabok simát átesnek/,,lepattannak" a körülötted levő ellenfeleken, nincs megtántorodás vagy bármiféle interakció(ütközés detektálás vagy mi a facom).
Talajon levő törmelék meg faágaktól való elbotlás tényleg frusztráló lenne. -
kikikirly
senior tag
válasz
#32839680 #20 üzenetére
Ebbe maximálisan egyet értünk.
Évek óta hajtogatom Nvidia PhysX példájára fejlesztők is átalhatnának GPU gyorsitott fizikára a saját motorjaikban(persze amire alkalmasabb a CPU az maradjon CPU-n).
Mafia 2,Metro 2033 Redux,Fallout 4 bekapcsolt PhysX mellett is elfut bármin, zárt PhysX ellenére!Ebbe a játékba tényleg nem ad hozzá sokat a élényhez a részletesebb particle és debris fizika, viszont az imént felsorolt lövölözős játékokba állatira meg dobják a gunplayt. Vagy ott a Killing Floor 2 vér és soft Body fizikája, sérülés modellezést emeli új szintre. -
kikikirly
senior tag
-
kikikirly
senior tag
0:36-nél reagál a törmelék Hulk csapásaira,és az aszfalton is ott van az ütés helye.
Való igaz későbbi jelenetekbe nincs nincs horpadás/ütés nyom, just only törmelék,de ez inkább fejlesztői hanyagság,gondolom basztak eltérő anyagú felületekre eltérő ütés nyomot csinálni.
Ütés nyomnak amúgy sincs semmi köze a törmelék fizikához, videojátékokba nincsen fizikailag lemodellezve a repedés keletkezése,csinálnak valamilyen porzás effektet meg repedés textúrát azt viszont hallásra.
Szerk:
Ha igényesek többféle repedés textúrát is csinálnak,esetleg hozzárendelnek ütközési mintát,és adott ütéshez a hozzá passzoló repedés textúrát rajzolja ki, így lehet valamelyest növelni a részletességet.Én értékelem az ilyen apróságokat,kár hogy kevés játékba figyelnek oda rájuk. -
kikikirly
senior tag
Kövezzetek meg nekem ez bejön.Hozza amit anno NVidia GPU PhysX tudott.Végre végig van számolva a törmelék fizika,és nem átesik a talajon meg egyéb gagyi megoldások(OFF-ba ezt láthatjuk).Maga a harc is látványosabb,és az se utolsó hogy Buli után megmaradnak a nyomok, beborít mindent a törmelék(igazi tájkép csata után).FPS/TPS Shooterekbe még látványosabb lenne.
Szerk:
Működik AMD procikkal is,szóval végre van miért 8-10 magos processzort venni.
Aki nem tud/akar ez miatt upgradelni gépet,ott a Deafult off vagy valamelyik köztes beállítás.
Ez csak hozzáad a játékhoz,el nem vesz belőle.
Nem látom a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest