Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz sghc_toma #21 üzenetére

    1. A GPU hozzáfér a main ramhoz. És nem tudom, milyen kontroll alatt áll.
    2. Ha jól tudom, korábban egyszerre egy alkalmazás birtokolhatta a GPU-t, majd amikor átadta másnak, azon már nem futott tovább semmi. Ha jól vettem ki, CUDA alatt több alkalmazás is futtathat kódokat, megosztva az erőforrásokat. (De mintha a DX11 is erre törekedne.) Ráadásul ezek jóval önállóbbak lehetnek, mint az eddigi shader-kódok.

    (#27) mezis: Az ellenőrzések sokat tudnak lassítani a program futásán, ezért volt szokás elhagyni őket. De egyébként nem is megtellés volt sokszor a hiba, hanem a túl kicsinek lefoglalt bufferbe pl. egy másik rutin (ami mondjuk eleve csak a pointert kapta meg, a méretet nem) túl nagy adatot akar tenni.

    (#30) Rive: Az OS hogy ellenőrzi, mi fut a GPU-n pl. CUDA alatt?
    Hogy nem jelent nagyobb kockázatot egy teljesen ellenőrízetlenül hagyott végrehajtás?

Új hozzászólás Aktív témák