- One mobilszolgáltatások
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elhamarkodottnak azért nem tartom, mert ezzel el kell valamikor kezdeni foglalkozni. 3D-s játékokat sem a geforce időkben kezdtek elsőnek készíteni, a kezdeti 3d kártyák drágák voltak, kevés játék támogatta őket, mégis beindultak. Folyamatosan, játékról játékra, évről évre tanulták ki a játékfejlesztők a technológiát és a hozzá köthető mechanikát és mesélési módokat. Szóval nem lehet már kész, végleges technológiára alapozni, mert
1: sosem fog annyit fejlődni mint amennyit kellene anélkül hogy be is jönne pénz. Senki sem fog 10 ezer milliárdot belefektetni csak azért, hogy 2-3 technológiai generációt kihagyjanak. És ez még csak a tech, alkalmazni is meg kell tanulni.
2: ahogy a 3d kártyák fejlesztése sem fejeződött még be, úgy a vr előtt is alaphangon 30-40 évnyi fejlesztési távot gondol Abrash is.
3: az ember igénye a vr. Már anno a 60-as-70-es években is az volt, amikor a Star Trek-ben ott volt a Holodeck. Az ember egy, a hétköznapitól eltérő, különböző világba akar kerülni valahogy. Erre perpill ez az egyik legjobb megoldás eddig. Lehet hogy nem fog fogást találni ez a generáció, vagy a következő, és megint elcsitul az egész mint 20 éve. Akkor majd 20 év múlva újra próbálkoznak. Valamikor a jövőben, amennyiben nem halunk ki addig, mindenképp fel fog szállni a vr. Ez a jövő ha megéli az emberiség, ebben semmi kétségem sincs.szerk: annyira nem gondolom túl a technológiát. Az emberi agy képes elhitetni hogy hidegebb van vagy hogy kissé fázik, ha a látvány erre utal, csak úgy mint a hőmérsékletet, sőt voltak ilyen tesztek is, és ez ha nem is a finom érintések esetében de előre vetíti hogy pl ha a kezedben van egy kontroller és úgy mozog benne a virtuális kezed mint az életben, akkor az agyad jobban elhiszi mintha csak simán a játékban lenne a kezed (ezért is van hogy virtuális térben az ember néha olyan asztalra próbál rátámaszkodni, ami nincs is ott). vagy ez a teszt is érdekes. Nem mondtam hogy minden érzékszervünket azonnal át fogja venni a vr, de pl az hogy egy karakter a szemedbe néz és hogy ez különleges érzés, ez nem arról szól hogy minden érzékszerv át legyen verve, ez sima pszichológia. Néztem a henry the hedgehog filmecskét, és nálam működött. Közelebb éreztem magamhoz a karakterét, mint egy általános animációs film esetében, és gyorsabban éreztem ezt. Igen, jelenleg a szemedet és a füledet manipulálja, de iszonyat sok infót szerzünk ezekkel az érzékszerveinkkel. A sokkal nagyobb (ami nem egyenlő a teljessel) beleéléshez nem kell mindent első körben szimulálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest