- iPhone topik
- Tesztpadon a One UI 8.5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
igen ez így van, ezt az apple sokkal elegánsabban és jobban oldotta meg szerintem is. a micro b usb erre így nem képes. szerintem ez egy nagy hiba, maga a csatlakozó fizikai felépítése sem igazán szerencsés. és igazából a még nagyobb hiba, hogy az apple és a google képtelen megegyezni egy ilyen, a jövőben használatos standard csatlakozóról. pedig mindkét rendszer elemi érdeke és a periféria gyártók életét is nagyban megkönnyítenié. ahogy a vásárlókét is.
-
Integra
titán
ipad és n7 - ezt a kettőt maszekolják be maguknak akik csak tehetik - ezek a legjobbak hozzá, youtube tele van ilyen videókkal és egyik megoldás szebb és jobb a másiknál, nagyon jó beépítéseket látni. és mindent személyre szabhatsz, rengeteg autózásra hegyezett kezelő szoftver is van már már.
gondolkodtam én is egy n7 beépítésen, de nekem a középkonzolom nem teszi ezt lehetővé, így marad a dupla din megoldás, abban viszont még nagyon nagy az elmaradás. a kínaihoz nem nyúlok ebay-ről, az alpine, pioneer, clarion etc csak most kezdenek felébredni és az első próbálkozások még nagyon kezdetlegesek. a beépített soc fapados (semmi qualcomm vagy nvidia), a kijelző is baromi lassú és érzéketlen (közük nincsen a tabletekhez) és az oprendszer is 2.x.x, mindezt horror összegért.. de biztos van aki megveszi
nemtom, hogy az apple mit fog használni, de a google mellé leszerződött az nvidia és a soc benne lesz az autókban, tehát legújabb tablet sebességű és tudású rendszer lesz ezekben az autókban.
a tablet legnagyobb hátránya a hifinél jelentkezik, az analóg jack kimenet miatt, mert ez megy rá az erősítőre. ebben a dupla din-es hifi fejek azért sokkal komolyabb minőséget nyújtanak. -
Integra
titán
a tesla óta minden kőkorszak, ez tény, ez a realitás. ültem 150ezer eurós csúcs s merciben és csúcs range roverben is (ez a kettő szerintem az etalon jelenleg autógyártásban), lassú, ostoba, primitív mulitmédia, az egész ahogy van, egy vicc. egy prosztó kínai dupla din-es 2.3.x androidos fejegység fényévekkel többet tud. nem véletlen iparkodnak most veszettül az autógyártók, mert egy egyszerűbb okostelefon is lehagyta a legdrágább autók tudását.
én csak üdvözölni tudom, hogy végre idén kijönnek az első autók amikben választható lesz a google és apple rendszer, ha csak részben is. idővel pedig amúgy is mindkét rendszer elérhető lesz minden márkánál, ha valaki veszi a fáradtságot, akkor olvashatja, hogy már most is kétfelé figyelnek a gyártók és legalább egy irányban fejlesztenek is.
a jövő úgyis az, (még ha opcionális is lesz), hogy bepattintod a nexus vagy ipad tableted vagy telefonod a műszerfalba és azon fogod vezérelni a multimédián és navigáción túl az autó főbb funkcióit is, fűtés, klíma, tetőablak, ülések, szellőzés etc.. a gyártók megírják rá a szoftvert - ha akarják. vagy, szinkronizál azonnal kapcsolat felépülése után a telefonoddal és csak egy panel lesz a középkonzolban, de az egész a telefonodról fut vpn-en keresztül.
az igo ezért jelenik meg végre pl androidon, teljesen legális, szabadon vásárolható lesz egyes androidos telefonok esetén. -
Integra
titán
a tudatlan szájtépő kisficsúroknak, akik a trollkodáson túl sokat amúgy sem konyítanak az ügyhöz: open automotive alliance
szánalmas, hogy már most indul a fúj, autóba androidot, fúj, autóba almát harc. hülyegyerekek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest