- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
Nekem a rekord idén nyáron volt egy Berlin-Kolozsvár úton, ami kb. 1350km és 13 óra alatt sikerült megtenni (Berlini idő szerint 9-körül indultam, este 10-re értem Kolozsvárra). Volt fél óra ebédszünet és kb. 3x10 perc tanokolás/WC szünet, szóval nagyjából egy órát vesztettem el pihenőkkel.
A megtett távból kb. 250km-en nem volt autópálya, másik legalább 100-on pedig útjavítások voltak 60-80-100-as korlátokkal (a Cseh részen rengeteg). Ugyanakkor viszont egy vasárnapi nap volt, viszonylag mérsékelt forgalommal (bár nyáron a vasárnapok is forgalmasak tudnak lenni, helyenként akkor is az volt, pl. a Román részen alig lehetett haladni).Egy ilyen úton nekem egyáltalán nem opció az elektromos hajtás és talán nem is lesz az soha:
1. A hatótáv egyelőre még ideális körülmények között is nagyon gyenge
2. Még 150KW-os töltőkkel is rengeteg idő elveszne a töltéssel
3. Pályán nem tudsz folyamatos 130-al menni (annál jobban pedig főleg nem, pedig néhol van rá lehetőség), mert az kb. lefelezi a hatótávot egy konstans 100-as tempóhoz képestNagyon kéne már valami fejlettebb akkutechnológia, a líthium szerintem csak városi közlekedésre alkalmas, ha kicsit is hosszabbat akarsz menni vele akkor már tonnányi akkut kell pakolni az autókba (erre hosszú távon nem is biztos, hogy van elég kinyerhető líthiumunk).
Egyelőre inkább látok fantáziát a hibridekben (csak ugye ezekben még több az alkatrész ami meghibásodhat), pályán mehet a belsőégésű, városban/dugóban pedig egy normális méretű akku mellett elboldogul az elektromos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...