- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jbcs
tag
Szerintem is jelenlegi állásban második autóként ideális. Ne magadból indulj ki, sokat ismerek olyat, ahol apu feneke alatt ott van a céges autó, anyu meg hajt egy másik saját autót. Gyereket eldobni a suliba 5-10 km.-re, meg városba szaladozni, szerintem ideális egy ilyen auto, így elég hetente egyszer tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
vidotom
kezdő
Jó meglátás:
Ha a BKV reális alternatíva, akkor bármilyen autó birtoklása luxus. Az alkalmankénti batárt meg lehet oldani kölcsön vagy bérelt járgánnyal, netalán taxival. Olyankor persze fáj azt az összeget kiadni érte. De a matek már ma is azt hozza ki, hogy a saját (nagyobb) kocsi fenntartása többe kerül teljes életciklusa alatt, mint a sok kicsi bérleti díj összeadva.Elektromos autó második autónak a luxus luxusa. Első autónak való, amit naponta használnak is. Minden másra pénzkidobás. Napi használatban a szükséges minimum méret és hatótávot kéne belőni, és a második autó lehet a hedonista.