Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janeszgol

    félisten

    válasz Krissz1983 #22 üzenetére

    Nem fogja sokáig tartani ezt. Lásd a drága ruhaboltokat, zárnak be sorban. Minek vegyek meg egy rövidnadrágot 10 ezerért (sajnos volt rá példa), ha megkapom 3-4-5 ezerért is egyet. Úgy sem abban fognak eltemetni, szóval nem hosszú távra veszi az ember ha drága, ha nem.

    Aztán majd csökkennek a darab számok talán (még úgy látszik megéri minden hónapban kihozni egy Samu mobilt, ezzel is pezsdítve azon embereket, akk az "ami új, az jobb" felfogássa élnek).

  • janeszgol

    félisten

    válasz Krissz1983 #16 üzenetére

    Ebben a termékben nincs innováció. Ide nem is kell. Innovációt a csúcskategóriában tessék keresni. Videókártya piac? Zseniális, ahogy az nVidia és az AMD a legerősebb, két GPU-s kártyáikat összekötik egy nyákra, majd ahogy megtervezik a hűtésüket stb. Drágák. Igen az áruk feléből is kihozható két külön kártyával a tlejesítményük. Ahogy a telefonoknál is 100-150 ezerből már frankót vehetsz.

    De egy gamernek és a szakmának nem mindegy, kinél van a legerősebb titulus, itt is fontos, kinél van a csúcskategóriában a legnagyobb figyelem. Minél lejjebb mész a kategóriában (most telefon), annál kevesebb a rajta lévő haszon. És annál kevesebb plusz fejlesztéseket látsz.

    babkukta, eddig is elvegetált a Samu. Lefizeti a sajtót, a mobilcégeket. Nem hiába Samsungból van a legnagyobb választék a Telekom cégeknél. Az okostelefon tömegcikk lett. Sok laikus van. Meg is van, kik fogják megvenni. Ha majd mindenki konyít hozzá annyit, hogy tudja, melyik a legobb ár/teljesítmény (vagy mármi más) arány, akkor már nem fogja megérni és ki is kopnak ezek a megoldások.

    Szerk.: babkukta, csak az első pár mondatodat olvastam el, és úgy reagáltam. Most hogy elolvastam a többit, gyakorlatilag megismételtelek. :R

  • janeszgol

    félisten

    válasz Krissz1983 #16 üzenetére

    Figyelj, távol álljon tőlem, hogy leszarozzam a kínai márkákat. (Már csak a tekintetben sem, hogy a nagy másoló, a Huawei - ami leginkább hálózati eszközeiről híres - az egyik legkedvencebb márkám.)

    De ez van más termékeknél is. Pl ruhák. Ott vannak a marha nagy márkák, marha nagy árakkal (póló 10k, farmek 35-40k). Ki a fene veszi ezeket? Teszi fel a hozzám hasonló csóresz a kérdést, de van, akinek megéri. Ott is igyekeznek behozni a reklámok, más kategória termékeinek veszteségeit vagy elősegítik a tervezett bevétel megszerzését.

    Aki ár/érték alapján választ, annak sosem éri meg a legnagyobbaktól vásárolnia. De ha van egy kis kopmromisszum benned, akkor talán nem fogsz rosszul járni.

  • janeszgol

    félisten

    válasz Krissz1983 #8 üzenetére

    De teljesen igaza van. A második legtöbbet a Samsung költ K+F-re, míg az Apple csak a negyedik a listán. Természetesen dzsunka kínai egy sincs az első tízben.

    Továbbá, aki a haszonkulcsot vinné lejjebb: Telejsen érthető lépés, hogy a csúcskategória veszteségeit a felsőkategóriából és alóla hozná be a gyártó. Én is ezt csinálnám. Ugyanis a legdrágábban most az S6-ot gyártja a Samsung. Lehet hogy sikeres lesz, de erre nem szabad várni, hogy majd egyszer behozza a tervezett bevételt. Inkább faragnak picit lentebb is, hogy hamarabb jöjjön az a bevétel. Aztán majd csökkentik az árát az S6-nak, viszont nem lesz akkora veszteség vele. Aztán majd kikerül a költségvetésből (2 év múlva) és majd szórják 60-70 ezerért, mint ma az S3-at. De ez mindenhol így működik. Már akinek van szervizhálózata, saját gyára, ahol fejlesztések is zajlanak, rendesen megfizettetik vele az adókat stb.

  • norbiamen

    csendes tag

    válasz Krissz1983 #8 üzenetére

    Nemnem. A Samsungot menő sárolni mondván: "túlárazott, unalmas, tucat", holott a kínai csodák mennyivel jobbak. Ha egy kicsit is belegondolna bárki, hogy miket sz@rik minden Samsungos hir alá, sokkal értelmesebb kommenteket lehetne olvasni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés