- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
Annak ellenére, hogy a GPU-kban is van gyorsítótár, a standard módszer a memóriaelérés késleltetésének elrejtésére az, ha "túlterheled" a GPU-t és olyan sok melót adsz neki amiből ha némelyik le is akad, mert várni kell a (relatíve nagyon lassú!) videomemóriára, akkor is van a talonban más feladat, amire azonnal ráugorhat.
Ez alapvetően mikroszinten történik, de ha csökkented a feladatok közötti függőségek számát, akkor elméletben kiszélesítheted az egyszerre egy GPU-ra pakolható feladatok mennyiségét, amivel sokkal jobban tud játszani a rendszer. Ez már egy izmosabb GCN-es APU nagyságrendjében is komoly tényező, nem kell hozzá R9-es GPU.
A thermal throttling meg thermal throttling, de amennyire én tudom mire az energiagazdálkodási feature-ök érdemben kirúgják magukat, annak mindkét irányban számottevő késleltetése van, szóval ha nem eteted a kártyát rendesen, de mindezt apró kicsi idle csíkokból hozod össze, attól még a fogyasztás magas lesz, csak a hatékonyság lesz mégrosszabb.
-
con_di_B
tag
Ilyenkor azert erosen sirhatnekom szokott tamadni, de lehet, hogy csak felreertem a problemat, mindenesetre ehhez se Mantle, se DX12 nem kell, az OpenCL mar a kezdetektol fogva ad API-t az aszinkron compute-hoz. Az mas kerdes, hogy az implementacio mit tud vele kezdeni, de rosszabb semmi sem lesz attol, hogy, megirtad aszinkronra.
Persze, lehetne mondani, hogy az OpenCL "nem tamogatott", de ami ezt a reszet illeti, AMD, NVIDIA, es Intel Windowsos GPU driverek legalabb az 1.1-et tamogatjak, az out-of-order command queue-kat ugyan nem, de azert kell megirni tobb command queue-val, es akkor kesz is.
OpenGL interop ertelemszeruen definialva van, extension letezik a D3D11 interophoz is. Persze, en is tudom, hogy nem olyan kenyelmes mintha compute shadert hasznalna az ember, de attol meg nem kell azt mondani, hogy varni kell az aszinkron compute-ra, mert ez mar eleg regota elerheto, sot, hasznalt dolog.
Hozzateszem, enelkul nem csodalom, hogy a GCN nem veri szanaszejjel a vilagot a jatekokban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Google Chrome
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- E-roller topik
- Filmvilág
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI Gaming X Trio 3060
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest