Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Kelvin #1093 üzenetére

    "van aki a saját kárán tanul" - hmm... ez azért nem a legkonstruktívabb hozzáállás, amikor nem arról volt szó, hogy 500 Ft-ot akartam spórolni a Pix-rendeléssel, hanem a hivatalos csatornákban meg sem jelent eszközt kellett külföldről beszereznem...

    Ügyintézésről: 24 órán belül ígérték, hogy felveszik velem a kapcsolatot, erre az esti levelemre reggel 9-kor már jött a válasz. A kérdéseimre (igaz, javarészt sablon-levelek) 20-30 percenként jött válasz. Délután 3-ra kezemben a kinyomtatott fuvarlevél, amivel a 8 napon belüli meghibásodást ingyen szállítja a Pix, ráadásul személyesen, telefonon tudtam átbeszélni a teendőket.

    Nem azt mondom, hogy király a Pix, de sokat javult pl. az évekkel ezelőtti állapotokhoz képest, ezen a részen legalábbis. Azt, hogy mikor lesz belőle cserekártya pedig majd még meglátjuk, mindenesetre már holnap viszik tőlem el a cuccot (ma is vitték volna, ha melóhelyre magammal hozom).

Új hozzászólás Aktív témák