- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Netfone
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy az ISA-t dokumentálják, illetve kiadják a belsőleg használt disassemblert még nem fedik fel, hogy a hardver eszközszinten hogyan működik. Ezekkel azt árulják el a fejlesztőknek, hogy milyen puffereket érdemes használniuk, mi az optimális adatcsomagolási séma a hardvernek. Vagy, hogy mire figyeljenek a warpok kezelésénél, értsd úgy, hogy mennyi az a minimális warp mennyiség, ami önmagában még nem okoz komoly teljesítményvesztést, de a regiszterallokációnál azért előnyösebb, mint a maximális warp mennyiségre játszani, vagyis összességében tempót nyernek a jobb ALU kihasználással. Ezeket tudnák kideríteni a fejlesztők. Azt viszont már nem, hogy eszközszinten a memóriavezérlés hogyan működik, de ez igazából nem is érdekli őket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jim Tonic #12 üzenetére
A konzolok helyzetét nem fenyegeti igazából semmi. Azok még mindig fix hardverek, így a jövőben is a nagyfokú kényelemért és az exkluzív címekért fogják vinni őket. A PC-piacon viszont lényeges változások lesznek. A SteamOS egyébként az elején még nem lesz teljesen kész, tehát csak stabilan működő verzió érkezik az év végére, de 2016-ban lesznek komoly fejlesztések. Egyrészt a Valve hosszabb távon egy saját DDM-et akar, amely nagyon hasonló lenne a WDDM 2.0-hoz, de ezzel még nincsenek kész. Az OpenCL-t is kötelezővé akarják tenni, ezen belül is a legjobb 2.1-es verziót, hogy a fejlesztők OpenCL C++-ban írhassanak shadereket. Későbbi SYCL támogatás is lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig logikus. A Valve tudja, hogy mire kell figyelni a low-level irányban, de a fejlesztők tapasztalata hiányzik. Nincs értelme GCN-es APU-val szerelt gépet kínálni nekik, mert XO és a PS4 rákényszeríti őket arra, hogy ismerjék a GCN-t. Abban biztosak, hogy AMD-re tudnak optimalizálni, viszont jó lenne megtanítani őket másra, például a Broadwell Gen8 IGP-jére. Ez szintén dokumentált, és a Valve ír hozzá mindent, az Intelt kizárják ebből. Ez így már két alaparchitektúra ismerete, ami hidd el nagyon jól jön egy olyan jövőképpel, ahol eltűnik a hagyományos értelemben vett grafikus meghajtó.
Az NV-vel nem tudnak mit kezdeni. Előbb az NV-nek kell lépni, és levetkőzni a "márpedig mi nem mondjuk meg, hogyan lehet gyors kódot írni GeForce-ra" stratégiát. Ha megteszik ők is alternatívává vállnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A specifikációkat bőven lezárják augusztusig, már most sokkal jobban állnak a tervezettnél. A conformance test a lényeges, de az sem valószínű, hogy csúszik. Október-november teljesen reális innen, még pesszimista becslésnek is tűnik.
A SteamOS-ért a Khronos technikailag nem felel. De persze nagyon törekednek rá, hogy a Valve terveihez igazítsák a Vulkan megjelenését. Ez teljesen normális. A Valve-nak és a partnereinek kell a Vulkan az év végére. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest