- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
oda van írva hogy milyen beállításokon fut, a grafikai preset-ekbe minden beletartozik, az AA és az aniso is... kb minden játéknál ez van. Ahol nem lehet tudni mik a pontos beállítások azt custom-nak szokták nevezni, nem ultra-nak meg high-nak... Egyébként kisebb grafikán még többet gyorsult volna...
De értem én kitaláltad hogy a mantle nem jó, és aki az ellenkezőjén állítja az mint kamu
Biztos az m$ is azért kezdte el a dx12-t fejleszteni, mert a mantle alaptalan marketingcucc... -
pakriksz
őstag
Mert nem értelmezted mit írtam. Nem ellentmond hanem alátámaszt. Mantle és dx12 alatt nem fog kelleni nagy cpu erő, de a mai hulladék apikra kell, éppen ez a baj velük, pazarolnak, fölösleges dolgokat csinálnak ráadásul max 1 szálon. konzolokon meg ugye rég olyan közvetlen (sőt közvetlenebb) gpu elérés van mint a mantle vagy a dx12. Ezért rúgott bele az amd az API-kba a mantle-vel.
-
pakriksz
őstag
Ilyen amikor a hozzá nem értés erős magabiztossággal társul(és frusztrációval hogy neked nem megy)
Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.
De azért pár teszt is: [link]
Nézd csak hogy gyorsult az i7-es config, főle 2 gpu-val! Hogy lehet ez ha nincs cpu limit?
Mellesleg i3 és i5-el is javul, thief-ben is.
Még jó hogy a thief-ben nincsenek egetrengető különbségek, hiszen gyakorlatilag egy cső játék, látótáv alig van, így nem is kell sok objektumot megjeleníteni-> kisebb az esély arra hogy az API cpu limitet érjen el.
-
pakriksz
őstag
Ezt a marhaságot honnan vetted? hol ront a mantle grafikai teljesítményt?
De bizony a mantle egy átfogó grafikai megoldás, nem trükk, hanem fejlődés, ugyan azt adja amit a dx12 és az új opengl fog.
Mondok még egy szomorú dolgot, bizony vannak olyan programok ahol egy i7 is vastagon cpu limites a jelenlegi apikkal, de 2 gpu mellett szinte mindben.
Emellett a fejlesztők dolgát is megkönnyítené, már ha nem kéne a jelenlegi directx(vagyis a csúcscpu-k) képességeinél megállni (~3000 draw call), mehetne több objektum, nagyobb látótávolság, kevesebb odafigyeléssel a modellezésnél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest