Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mbalint987

    aktív tag

    válasz #96302336 #7 üzenetére

    Én az ellenkezőjét tapasztaltam. Nekem sosem volt gond a Sony telefonokkal
    Ennek mondjuk örülök, bár lehet hogy a középkategória helyett inkább felsőkategóriás készülékeket vettél, ott ugye a szoftvertámogatás is máshogy esik. A biztosítással egyetértek, bár nekem nincs a jelenlegi telefonomon sem, egy jó tokkal van védve, ami kellő védelmet ad neki.

    A szolgáltatós készülékekkel kapcsolatban is más a leányzó fekvése, ha a készülék ára sokkal kedvezőbb, mint máshol. Én feltöltőkártyás vagyok, és a T. Szolgáltatóm szinte még drágábban is adná a készülékeit, mintha én azt függetlenül, de ÁFÁ-val venném meg. (Mondjuk a OnePlus 3-nál a szolgáltató még alternatíva szintjén sem merült fel.)

    A szoftver támogatás pedig csak egy bónusz
    Az SP-től csak stabil és hibamentes működést vártam, de ehelyett jó párszor elszállt a készülék, érintési nehézségek léptek fel, és én még viszonylag szerencsés vagyok, voltak olyan júzerek, akiknél még rosszabb volt a helyzet. Legalább rendesen meg lett volna írva a szoftver, de se nem frissítették, se nem fixálták a hibákat. Innentől kezdve tőlem egy forintot sem fognak többet látni.

    „Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

Új hozzászólás Aktív témák