Hirdetés
- Android szakmai topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
válasz Rodi 4.80 #17 üzenetére
Telekom Pillangót (2010-2018) azért elég nehéz lesz alulmúlni.
Annak a végeredménye az lett, hogy a nagyvállalatoknak jó ideig nem tudtak számlázni.
Konkrétan az OTP 700 oldalas telefonszámláját kinyomtatta egy ember, összes tételt összehasonlította az előző CRM által generálttal, aztán ahol hibát talált, ott lehetett az új rendszerben kézzel javítani az elparaméterezett előfizetést.
Másnap 700 oldal újra kinyomtat, elölről végignéz.3 hónap múlva merték kipostázni az első éles számlát az új rendszerből...
Mivel 2018H1-ben emiatt alig volt bevételük, Mattheisen önként vette a kalapját. (legalábbis az volt a hivatalos mondóka, hogy önként.)
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
qwertly
addikt
Ez teljesen igaz...
Amit lehet az elcseszték,nem is értem,hogy a fenébe nincsen botrány belőle.
Kezdve,hogy mennyi plusz dolgot megszüntettek ami teljesen normálisan működött UPC alatt.
Kezdve a számlákkal ami botrányos...
Nem is tudom,hogy a fenébe van. Sz@rab szolgáltatást nyújtanak mint az UPC ?? -
dchard
veterán
Na hát az appot hagyjuk is. Idén tavasszal kitalálták, hogy root-olt telón nem fut többet, na akkor indult meg a pontszám zuhanása még bőven a migra előtt, persze ami azóta történt az adott neki még egy lökést lefelé. Vicces, hogy a banki app is maximum figyelmeztet, hogy root-olt a telefonom, de a vodafone aggódik azért, hogy majd... más fizeti be a számlámat? Elképesztő. Meg is kérdeztem, hogy azt esetleg nem akarják előírni, hogy melyik böngészővel vagy operációs rendszerrel működik a vodafone.hu ? Értelmes választ nem kaptam.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
gliskard
senior tag
Sokat nem lehet várni a vodától, anno a RedSky projektre is eltapsoltak pár milliárdot és nem lett belőle semmi, ha nem változott a manager réteg, akkor a UPC összeborulás után sem várható semmi pozitív változás. Mobil szegmensben az üzleti dominál neki és nem a lakossági. Informatikában pedig nem éppen erősek. Éveken keresztül nem tudtak egy elfogadhatóan működő és használható front-end megoldást kirakni a szerencsételen előfizetőknek, miközben a magenta újrahúzta a lényegesen nagyobb és komplexebb portálját és még használható is.
Az app-ra pedig valószínűleg magasról tojnak, mert a másik két szolgáltatónak a play store-ban 3,9 és 4 az értékelése, a hazai vodának nem meglepő módon 1,7
Pedig nem lehetetlen használható, működő self service app-ot készíteni (meg hozzá back-end-et) DT pár évvel ezelőtt kitalálta, hogy lenyomja a natco-k torkán a központi app koncepciót ami sikerült is (nem mellesleg itthon folyt a tervezés és fejlesztés ami azóta tovább vittek Indiába)[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
Jól elbaszták a Vodafone app-ot.
Nyáron volt egy nagy adatbázis pisztergálás... Összefügg vagy sem, de mikor befejezték akkor onnantól kezdve nem tudtam belépni az app-ba. Asztaligépről simán belépek a weboldalukon a mobil és a vezetékes fiókomba is (ez is vicc, hogy még mindig külön van a kettő). Telefonról amin minden ugyan az mint volt egyszerűen nem történik semmi a bejelentkezés gombra nyomva.
Olvastam a Play Store-os értékeléseket. Sokaknak van ugyanilyen problémájuk.
A UPC-vel 2005-től vezetékesen majd 2017-tól mobilon rohadt jól megvoltam.
Működött minden. El lehetett intézni mindent. Egyszer volt hogy egy számlát görgetett maga előtt a számlázórendszerük és az ilyen mumusként néha és néhány havonta hozzácsapódott valamelyik következő számlához, hogy tartozásunk van. Ezt idővel megoldották.Mindig is valami oknál fogva unszimpatikus volt a Vodafone. Sajnálom, hogy ők vették meg az UPC-t vagy egyáltalán bárki is megvette az UPC-t...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ringman
nagyúr
hátha a végén le tudom tölteni a számláimat a havi áfabevalláshoz!
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
beastars
tag
Nyáron volt a 5. Napos leállás a vodánál. Azota csak szarabb lett minden. A számla késik, az utolsó befizetéseket persze hogy nem látom. Csak a tavalyi adatokat mutattak. A honlap meg Google alatt néha lefagy. . Szoval remélem igy Oktober végén hogy jövöre helyre jönnek, vagy inkább szolgáltatott váltok .És ami igazán dűhit hogy felhivnak hogy kompenzálni fognak ,5gb internet ajándekba..... bla bla. . Red maxos vagyok ,szoval szart sem ér a ajándek...
[ Szerkesztve ]
-
gliskard
senior tag
cikk a Vodafone global-ról szól, a hazai "leány" többé-kevésbé megy a saját útján, mert amit megtermelnek nyereséget az nem olyan égbekiáltó, kb fedezi a c-level karácsonyi buliját. Illetve anno elég nagy szabadsággal rendelkeztek, most már lehet, hogy jobban figyelnek rájuk a kintről.
-
Alteran-IT
őstag
Előbb pár normális hálózati mérnök kellene a céghez, hogy normális halózatuk legyen, amire majd lehet alkalmazásokat fejleszteni. Szarból, illetve szarra várat építeni nem tanácsos, mert egyrészt büdös lesz, másrészt hamar összedől.
Egyébként ha így is van már párezer szoftvermérnökük és nem nagyon jutottak sehova velük, akkor elkellene gondolkozni kicsit jobban a dolgokon, mert ott nem létszám, hanem tudáshiány van. De ugyan ez megy az országban is, van nem tudom hány miniszter, annak helyettese meg biztosa, államtitkár, azokból is ilyen olyan stb... csak az a baj hogy mind hülye, ennek a párszáz IQ szegény politikus munkáját 10-20 normális ember el tudná látni, jó emberből kevés is elég, hülyéből viszont a sok is kevés, legalább is a komplexebb feladatok ellátásához -
gliskard
senior tag
7000 mérnököt felvenni vagy 7000 mérnökkel bővíteni a meglévő kapacitást az erősen mást jelent. Ha nem figyelnek és kicsit meglódul a turnover, akkor a 7000 felvett mérnök is max a lelépőket fogja pótolni...
-
#95462144
törölt tag
Az a 2025 eléggé távoli időpont. Ha azonnal megtörténne már az is késő lenne...
-
30z.Samu
félisten
A meglévőket sem ártana, mert mostanság nem áll a helyzet magaslatán.
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest