Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz Rodi 4.80 #17 üzenetére

    Telekom Pillangót (2010-2018) azért elég nehéz lesz alulmúlni. :DDD

    Annak a végeredménye az lett, hogy a nagyvállalatoknak jó ideig nem tudtak számlázni.

    Konkrétan az OTP 700 oldalas telefonszámláját kinyomtatta egy ember, összes tételt összehasonlította az előző CRM által generálttal, aztán ahol hibát talált, ott lehetett az új rendszerben kézzel javítani az elparaméterezett előfizetést.
    Másnap 700 oldal újra kinyomtat, elölről végignéz.

    3 hónap múlva merték kipostázni az első éles számlát az új rendszerből...

    Mivel 2018H1-ben emiatt alig volt bevételük, Mattheisen önként vette a kalapját. (legalábbis az volt a hivatalos mondóka, hogy önként.)

    [ Szerkesztve ]

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák