- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
Sokat nem lehet várni a vodától, anno a RedSky projektre is eltapsoltak pár milliárdot és nem lett belőle semmi, ha nem változott a manager réteg, akkor a UPC összeborulás után sem várható semmi pozitív változás. Mobil szegmensben az üzleti dominál neki és nem a lakossági. Informatikában pedig nem éppen erősek. Éveken keresztül nem tudtak egy elfogadhatóan működő és használható front-end megoldást kirakni a szerencsételen előfizetőknek, miközben a magenta újrahúzta a lényegesen nagyobb és komplexebb portálját és még használható is.
Az app-ra pedig valószínűleg magasról tojnak, mert a másik két szolgáltatónak a play store-ban 3,9 és 4 az értékelése, a hazai vodának nem meglepő módon 1,7
Pedig nem lehetetlen használható, működő self service app-ot készíteni (meg hozzá back-end-et) DT pár évvel ezelőtt kitalálta, hogy lenyomja a natco-k torkán a központi app koncepciót ami sikerült is (nem mellesleg itthon folyt a tervezés és fejlesztés ami azóta tovább vittek Indiába)[ Szerkesztve ]