Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 15S Pro a Qualcommnak és a MediaTeknek szól
- Yettel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Ha szeretnél egy kis plusz teljesítményt kihozni olcsón a régi 775-ös alaplapodból tegyél bele 4 magos 771-es Xeon CPU-t.
Kérlek olvasd el a cikket és a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vviktor1
aktív tag
Sziasztok E5405 Giga p31 lapban (xeonosítva) mi lehet a vége ? 1 lépést tettem vele fsb-t plusszolva (2,46GHz) itt még se észrevehető melegedés se más gond nincs, de gondolom van még tartalék, (ennek fix 6 a szorzója ? biosban csak ez a lehetőség van) Nekem így is bőven jó, tuningban amatőr vagyok, megsütni sem akarom, hű társa egy gt740, és ilyen Tomb Raider dolgokkal megy is szépen és kb itt ki is fullad az igény, csak a kíváncsiság... Köszi, ha van még itt valaki
q6600-hoz hogy viszonyul ez a proci (ez csak egy másik lehetőség de én nem favorizálnám, azzal más terveim vannak) Fő szempont a megbízható stabil működés, (ez eddíg megvalósult) kékhalak meg extrém melegedés újraindulás fagyás stb nem opció. Üdv !
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom mobilszolgáltatások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- További aktív témák...
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!