- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Külföldi SIM-ek itthon
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Mobil flották
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Kis híján hajlítható telefon lett a Find X8 Ultrából
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Miért teszünk úgy hogy az elektromos autó gyártása egy nagy csoda?
Nem teszünk úgy, de az azért az eddigiekből kiderült, hogy nem is triviális, rendes mérnöki feladat, amihez kell pénz, idő meg know-how.
Az egyetlen szűk keresztmetszet az aksi ellátás és semmi más.
A többi gyártó tapasztalatai alapján ennél azért többről van szó.
Látom nem jött át a lényeg... A hidrogén cella egy aksi, lecseréled lítiumra és ennyi
Hát, nem. A hidrogéncellának tök más alakja van, mint az akksinak, mások az elvárások vele kapcsolatban, kell hozzá hidrogéntartály, aminek helyet kell tervezni az autóba, amire akkunál nincs szükség, ilyenek. Érted, egy Mirait nem úgy terveztek, hogy csak bepattintsd a structural batteryt a cella helyére.
Amennyiben erre nincs szükség 3év az egész átállás ala VW.
Ne viccelj. Annyi idő alatt a belsőégésű palettát sem tudják frissíteni.
Nem tudom milyen bilibe lóg a kezed, de globálisan ha 20% lesz valósan 2035-re akkor tapsolni lehet és nagyon örömködni. USA-nak kis részében lesz kötelező, ahogy EU-ban is inkább lokális lesz, ahogy Kínában is a városi közlekedésben lesz szabályozva
Nem tudom, hogy honnan veszed ezt, de elég szilárd elhatározásnak tűnik, hogy nagyjából mindenhol, ahol érdemi mennyiségű új autót adnak el, ott 2035-től már ICE-t ne szabadjon eladni. Igen, Kínában is, az USA-ban, meg az EU-ban is, ahol természetesen EU-s szinten foglalkoznak ezzel.
Igen, ezzel nem fog az összes autó lecserélődni az utakon, de a Toyotát az érdekli, hogy milyen új autókat tudnak eladni, nem az, hogy hány húszéves Toyota pick-up rohangál a Közel-Keleten. -
dabadab
titán
Mármint az gyártó aki 90-es évek vége óta hybridet gyárt?
Igen. Neki kellene olyan tök új platformokat terveznie, amik már nem benzinmotor befogadására készülnek. Nem egyet, hanem az összeset.
Rendelkezik elektromos autóval ami hidrogén hajtású.
Csak hát a hidrogénhajtás egyelőre nem jött be és úgy néz ki, hogy nem is fog, akkuk kellenének. Akkugyár, akkuhajtáshoz tervezett platformok, ilyenek.
Az is biztos hogy 30 modellt tegnap fejlesztették és most húzták ki a seggükből.
Egyelőre ezek még nem léteznek, szóval legjobb esetben is elkezdtek rajta a dolgozni.
A piac 1-2%-ka jelenleg az elektromos autók
Tizenpár éven belül meg 100% lesz és az autógyártásban elég hosszúak a fejlesztési ciklusok. Ha így haladnak, akkor simán lehet, hogy 2035-ben még mindig az elsőgenerációs villanyos modelljeik lesznek a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6300u(4x2,9Ghz)8-16GB DDR4 RAM,Vil.bill,256-512GB SSD,Jó akku
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,SSD
- MacBook Pro 15 Retina,Core i7,GT 650 VGA,16GB Ram,750GB SSD,nagyon szép állapot
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- 14") ACER SWIFT 5 (970 gramm!)Érintős 14,1"FullHD IPS,8.gen.core i5,Vil.bill,16GBRAM,512GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI X470 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD ROG STRIX RTX 2080 Super 8GB Rampage SHIVA 650W
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Logitech MX Magyar Business Windows Edition HU Átalakítás és testreszabás / mx keys
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest