Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atok666 #60 üzenetére

    A fejlesztők jellemzően magas felbontású textúrákat készítenek. A nyers állomány manapság 16K-s. Ebből tudsz csinálni kisebb felbontásút, akármilyen formátumon, stb. Az adott programhoz kiválasztják, hogy mire mi lesz a formátum, karakterekre mehet a 4K, felületre 2K vagy 1K, stb. Így áll össze végül a program. Na most, ha az AMD mondja, hogy ugyan szállítsatok már még nagyobb felbontásút a kínált textúrákból, mert amúgy is fizettünk egy csomót nektek ezért-azért, plusz marketingtámogatás, tökömtudjamégmilyenpénz, extrák, stb. A fejlesztő számára ez egyszerű, mert a nyers állomány megvan, abból tudnak csinálni a tervezettnél nagyobb felbontásút, ha akarnak (meg ha megfizetik). Ettől még ugyanúgy elérhető az általuk tervezett szint, csak nem az ultra, hanem a high beállítással. Az egyetlen hátrány a tárhelyigény, de a textúra packot lehet ingyenes DLC-ként is szállítani, lásd Far Cry 5. Megrendelték, leszállították, mindenki boldog volt, aki nem akarta, nem telepítette.

Új hozzászólás Aktív témák