Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IstvánLászló

    senior tag

    Sziasztok!

    Szeretném a segítségeteket kérni, mert most ismerkednék a Raspberry Pi-vel.
    Nekem tetszik a cuccos nagyon és kérdezném.
    Raspberry Pi-t szeretnék vásárolni, melyiket tudnátok ajánlani és hol kapható itthon és mennyiért árulják?
    A szoftvert is adják hozzá vagy mást is vagy az külön fizetős?
    A lényeg tudtommal Amiga számítógépet is tudja emulálni.
    A lényeg az számomra hogy USB-s hdd is menne is rá és kevés helyet is foglalna az asztalomon.
    Bocs ha a kérdéseim lámán hangzanak, de még kezdő vagyok.

    Privátot ne írjál csak ha fontos, válaszolok biztosan. Köszönöm mindenkinek türelmét idejét segítségét.

  • IstvánLászló

    senior tag

    válasz toth_janika #23872 üzenetére

    Kedves kollégám és kollégáim köszönöm a korrekt választ neked és (#23872) toth_janika , (#23873) cigam , (#23874) rewonka válaszait is.

    A kérdésedre a válaszom hogy mire használnám ha lenne egy Pi-m.
    Láttam hogy Amiga platform is futtatható rajta és egy kis linux tudás nem árt hozzá.
    Igen kell bizony egér és billentyűzet is, ami még pluszban dob rajta, de ezekkel az eszközökkel már rendelkezem, már csak is a Pi hiányzik a listámról.
    A lényeg hogy most Linux-ot használok élesben már 1-éve: Linux Mint 17 "Qiana" 64 bites verzióját már sikerült belaknom és tetszik a kezelhetősége.
    Az Amiga platformra is hasonlít, főleg a terminál kezelhetősége is.
    A lényeg böngészés a neten, olvasás, youtube videó nézése tv-n 1080p-ben és egyébmás.
    Kérdeznélek Amiga platform hogyan futtatható rajta csak k.b. érdekelne?

    (#23873) cigam

    Az Amiga is a cél és van már két valódi vasam, nevetni fogsz k.b. 20-éve egy 500-as és 1200-es gépem.
    A használatuk csupa öröm, csak helyigényes a PC-mellet és ezért ritkábban is tudom is használni.