Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cadtamas

    tag

    válasz slyder81 #991 üzenetére

    Én ugyan nem vagyok szakértő a témában, nagyjából ugyanott tartok a programozásban, mint te, de az a probléma, hogy mint objektum van behelyezve a háttér gif a vászonra.
    Ne adj neki nevet és akkor nem lesz szerintem gond.

    Nem tudom kipróbálni, de én valami ilyennel próbálkoznék:

    class Draw(Frame):
    def __init__(self):
    Frame.__init__(self)
    #Vászon létrehozása, kép betöltése, megjelenitése
    self.c = Canvas(self, width =1292, height =916, bg ='grey', bd =2, relief =SOLID)
    PhotoImage (file ='alap.gif') #Ha nem adsz neki nevet, nem fogja megfogni szerintem.
    self.item = self.c.create_image(640, 450, image=self.photo,activeimage= None)
    self.c.grid(row =1, column =1, rowspan=6, padx= 0, pady= 5)
    #A szines körök kezdőpoziciója, létrehozása
    x1, y1,x2,y2 = 100, 100,150,50
    x3, y3,x4, y4 = x1 ,y1,x2, y2+100
    self.c.create_oval(x1, y1,x2,y2, fill ='red')
    self.c.create_oval(x3, y3,x4, y4, fill ='blue')
    #Az egér 'érzékelése'
    self.c.bind("<Button-1>", self.mouseDown)
    self.c.bind("<Button1-Motion>", self.mouseMove)
    self.c.bind("<Button1-ButtonRelease>", self.mouseUp)
    self.grid()
    # Az egér események definiállása

Új hozzászólás Aktív témák