- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Octi
aktív tag
Hátha segít
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
cafat
tag
Sziasztok! Ma átnéztem a biztosíték táblát és találtam is egy biztosítékot ami rossz volt. Egy 5A-os volt, ilyen nem volt itthon így tettem helyette 10A-ost. Jó is lett világított a műszerfal mint eddig. Utána még kicseréltem a bal oldali rendszámtábla világításban az izzót mert az is kivolt égve. Jó lett ez is. Ezután beálltam a garázsba, és gondoltam rápillantok még egyszer a műszerfal világításra. Ekkor jött a döbbenet, hogy megint nem jó. Ránéztem a kicserélt biztosítékra és jó, majd átnéztem megint az összeset és mind jó volt. Mi lehet vele a gond, merre keressem a hibát?
-
14adam
addikt
üdv
sosem szabad nagyobb biztosítékot beletenni mint ami elő van írva. Mert ha valamilyen oknál fogva többet enne egy alkatrész és ha nem 5A-nél kapcsol le hanem mondjuk 10-nél akkor az a bizonyos alkatrész meg is hallhat,elég valószínű,hogy ez történt nálad is. Egy biztosíték nem olvad ki csak úgy. Valami gubancnak kell ott lennie. Vidd el inkább szerelőhöz mert így elég könnyen kilehet nyiffantani az elektronikát és a vezérlést.Hamarosan belépek a klubba. Egy 97-es VW golf III kombival (1.6 benzin 101ló). Elég sok baja van de majd meglesz csinálva: pl féltengelyek,hátsó fékbetét,vezérműszíj. Ezeket még idén kiszeretném cserélni,csak hát az átkozott pénz...
[ Szerkesztve ]
-
Octi
aktív tag
-
Morris
veterán
Télire kimondottan ajánlott a vékonyabb olaj. Viszont mivel már nem mai autó, így elképzelhető hogy csipegetni fogja elég rendesen. Próbáld ki nyugodtan. Ha nagyon zabálja, akkor maradj a 10w-40 -nél.
Egyébként én is most váltottam Valvoline Maxlife 10W-40-ről Castrol Magnatec 10w-40-re.
Kicsit mintha hangosabban zakatolna a motor a castrol-tól létezik? -
attrax
aktív tag
Szerintem kiszáradt a szintercsapágy a ventiben.Maxi fordulaton meg olyan zajos hogy nem hallod.De bekerülhetett a fűtésköri csövekbe valami Mechanikus (áttelelő) falevél is.Esetleg káros rezgések, elengedő illesztések.Ventimotor csere legrosszabb esetben.Hallani kellene.
Unterschreiben
-
Balupapa
senior tag
igen, mert elég ballonos
Nos, a 14-es méretnek egy előnye van a 15öshöz képest, hogy kevesebbet eszik tőle az auto (kisebb a futo felület pld )
Ezt pontosan a 185/60-as gumival már falhoz is vágtad mert itt borul az elmélet.
185mm széles gumit már találni 15ösben, söt, 16ban is.
Ha 14"-ban gondolkozol én a 165/70 R14et ajánlom ( ilyenem van nekem is Polo-n, havernak is a Fabian ) ez pont ugyan azt tudja mint a 185ös csak keskenyebb.
és hát ugye nyilván egy 1.2-es fabiara bőven elég a 165-ös gumi is.
(amikor volt h gyárilag 155el szerelték)Miért jobb a 165ös?
"kisebb a gördülési ellenállás, kevesebbet eszik, gyorsabb is, olcsóbb is a gumi"
negatívum, hogy 5km/hval lejebb szorul a kanyarsebességed a 185höz képest
egyébként halkan jegyzem meg hogy én a 165össel is sokszor ugy veszem a kanyarokat hogy nem fékezek, ilyenkor szokott bnőm kicsit any@zni_-=*WheelWhores*=-_
-
#00809728
törölt tag
Szerintem nem.
Nézd meg a kuposágát a kerékcsavaroknak.
Nekem az alufelnihez való csavar kuposabb mint amit az acélfelnihez való.
Sőt alufelnik között is más a helyzet.
Meg lehet a lemezfelnié rövidebb a csavar az alufelnihez meg hosszabb dukál vagy fordítva.
Igazból meg kell nézni a helyszinen mialőtt megveszed.Vagy adják hozzá a csavarokat az alufelnihez.[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
Én a 2. verziót választanám , fényezéssel+szereléssel is olcsóbb, vagy max annyi mint az első.
A bontott ajtó fényezés "sérülésmentessége" is kétséges, ezt látni kéne élőben, ill hogy mennyire matt vagy karcos.
Az pedig csak a magánvéleményem , hogy aki 60k-t kér az ajtóért az menjen a 3,14-ba , ha máshol átlagban van 20-ért is.Szerk: a fényezés 20-25 max , az üveggel nem vagyok most képbe , látni kéne milyen az ajtóprofil, mennyire lehet ragasztani vagy nem ill van-e takaró gumi körbe vagy nincs.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban