- CES 2025: Divatos e-bringákkal jön Európába a Heybike
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Honor 200 Pro - mobilportré
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- CES 2025: A headset, ami megmentett egy házasságot
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
jah, min 15, de abból is csak az egyenes küllösök vagy amik kifele hajlanak (elsők, idéglenes kerékkel, pont elfér a súly meg a nyereg)
300le-t egy tömör szilentes futóművel, baromi feszes speer-el még kordába lehet tartani G2 alatt, persze ha nem hátba baszos progi van a kocsin hanem értelmes.
kardánt nem kell cserélni hanem a visco-t kell torsen-re cserélni, bár egy ismerős a g3-as VRT-je alatt a gyári 3-as syncro motyo van 650le körül van most a kocsi, egy dolog, nincs kuplung rárugás, meg kell mozdulni vele utána lehet dundizni.
2,8 VR6 egy csigával, hát azzal jár dolgozni, meg M3-asokat bűntetni, meg hasonló kocsikat...
60e km van már turbosítás óta a motorba kb.
vagy nagyon tirpák a stilusom, vagy nem tudom össze hozni a gondolataim elégé, vagy fáradt vagyok, vagy nyenye, egyszóval lusta vagyok hozzá, meg kitudja milyen igény lenne rá...
régen se volt rossz a skodri a maga nemében
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23