- One mobilszolgáltatások
- Musk és az xAI elhozták a ChatGPT és a DeepSeek riválisát
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz
VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- One mobilszolgáltatások
- Musk és az xAI elhozták a ChatGPT és a DeepSeek riválisát
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...