Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest