- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz #00809728 #5822 üzenetére
Unalmas perceimben szokásom az Audi konfigurátorral szórakozni, így tudom, hogy full extrásan 37m körül van a fullos limuzin, de mivel az avantnak csak 600e-vel több az alapára, nem hiszem, hogy abba annyival több extrát lehet pakolni, szóval sokallom én azt a 42m-t egy átlagos golf árával. Ennyiért akk a tuningot is beleszámolták, bár nem értem hogy minek egy 579,5le kocsit még tuningolni, szerintem úgy jó ahogy van.
Amúgy én is kiváncsi vagyok ráá, már szervezzük az Audi Roadshow-t, szal valszleg fogom próbálni, bár valszleg egyenlőre csak mint utas, mert a jogsimra még májusig várni kell.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz neongorack #6721 üzenetére
Jó film, tetszett!! Talán én is eljutok jövőre, vagy valamikor Wörthersee-ig.
(Tudom h ez amcsi, még mielőtt hülyének néztek)Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
7végén WTCC futam, kiváncsi leszek, hogy mi lesz, de úgy tűnik a SEATok ott folytatják, ahol tavaly abbahagyták: SEAT CARS DOMINATE FIRST PRACTICE
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Ti nem lesitek a WTCC-t?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
VR6-Fan: Aszondtad folytassuk itt:
Amúgy szerintem is vicc az Mk4 GTi az 1.8T 150le motorral. Viszont egy ismerősnek megvan húzva 237le-re vagy mennyire, de zabál 15-20 litert. A VR5 milyen volt?? Amúgy az Mk4 GTi már elég szépen fel volt szerelve minden jóval, van is egy ismerősnek egy GTi TDi 4motion. Bézs bőr, függönylégzsákok, digit klíma, stb. Annak idején elég drága kocsi volt, azt most is bevállalnám.
Amúgy szomszédnak A6 2.8 VR6 (??) van, aszondja, hogy gyári tuningos 230le. Az milyen cucc?
Haver összerakta az Mk2 GTi 1.8 16V-jét, kicsit be kell járatni, azt meghajtjuk. Kiváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7008 üzenetére
150->237: ott valami olyasmiről hallottam hogy megemelt benzinnyomás meg valaki által írt vezérlés, meg ilyesmik. És a tavalyi Soproni talin még Gumiztatta is.
A jobbik, gyárilag asszem 130le 1.8 16V, és 160körül akar belőle kihozni.
Jaja megnéztem, az Audiba ami van az nem VR6 hanem V6, és a wiki szerint gyárilag 194le-s.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7016 üzenetére
Azt nem tudom, de teljesen fel lett újítva az egész. Vagy 1 év melója volt délután szabadidőben, amikor nem volt épp más maszek melója. Amúgy ezaz, remélem az iwiwes linket megnyitja.
Jaja énis láttam, jól le lettünk osztva. De a járáskultúrás kérdést már nem akarta megválaszolni. Azért a VW-nek is voltak is, vannak is díjnyertes motorjai, pl. annak idején az 1.8T, most meg a 2.0 TFSi minden évben benn van a Ward's best 10 engines között, meg annak idején a VR6 is benn volt.
Egyébként nem tudom mitől olyan jó a 2.0 R6, én "parasztlogikával" úgy vagyok vele, hogy a 4, 8 henger a legjobb, mert ott egyenletesen el van osztva a munka, mindig 1 vagy 2 hengerben történik valamelyik munkafolyamat.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Amúgy 7vége megint WTCC. Ott fogok egész este a TV előtt rohadni. Amúgy más műsort nem is nézek.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Jaja, ezen már egy Siemens 5WP4 304 van.
Amúgy elég sok minden volt azzal a motorral, még mindig nem tökéletes, de azt mondják a cégnél a srácok, hogy szépen megy és nem is eszik sokat, de turbót nem raknák rá, mert egyszer elment az olaj valami miatt, és meg kellett a főtengelyt köszörülni, meg kapott utána új gyűrüket, nah szóval azt akarom kihozni hogy a motor nem annyira precízen összerakott cucc, mint a mostani TFSi-k, és nem biztos hogy sokáig bírná. Ha menne a kati meg a tepsi, meg egy 4-2-1, az mennyit jelentene?? Egyébiránt lehetségesnek tartom, hogy az ECU optimalizálva volt már.
Amúgy a jelenlegi problémája a motornak, hogy hidegen képes sok vagy kevés üzemanyagot kap, és megáll, szal kell kicsit járatni, utána megy mint a golyó. Lambdaszonda most lett cserélve, meg lett cserélve haljeladó meg valami forgásjeladó is.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Amúgy az Intelcooler a TDi-ket miképpen segíti?? Annyit tudok, hogy a levegőt hűti, de azt milyen módon, és az miért jó teljesítmény szempontjából?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7046 üzenetére
Még mindig van hibája, és még mindig nem találták meg. Az 5WP4 304 az az ECP pontos típusa. Enni olyan 10körül ehet a cuccos. Múltkor kicsit országúton meghajtották, és aszonták hogy egy ugyanilyen ABF-es Golf III-hoz képest 3lityivel kevesebbet kajolt, bár álítólag annak a golfnak is van valami baja. A lehetséges hibákat meg felvetem a fiúknak. Utoljára valami mérőóra volt az egyik gyertya helyére tekerve, meg volt ott valami másik nyomásmérő is, annak nem tudom hova mentek a csövei.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7090 üzenetére
Ibizán is ilyet kéne eszközölni gyári leömlő-cső-cső-cső-gyári hátsódob felállásban. Milyen csöveket lehet oda berakni?
Amúgy úgy néz ki hogy most jó az Ibiza, most lenn van karosszériába, mer valahol valami 2500nál berezonál a kipufogórendszerbe - mondom én hogy nem kell az oda - szal most azt nézik meg, és tetőpolír is lesz végre.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Amúgy Ibizán elférne a 215/35 R17? 195/45 R16 a gyári, de nagyon bejövős lenne rá egy garnitúra OZ Superturismo GT a fenti méretű gumival.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Neked most milyen kocsid van? Golf II?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7098 üzenetére
Hát az van beleírva a tanksapkához, ahol a légnyomást megadják. És a felnik is gyáriak rajta Ez egy '97es GTi 2.0 16V. Itt a felni még a régi gumival.
És itt a mostani gumi.[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7116 üzenetére
Amúgy nekem az új 2.5 R5 TFSi (TT RS, later RS3) jön most nagyon be, meg a 3.0 V6 TFSi (S4, S5 Cabrio). El is képzeltem milyen autót lehetne építeni:
-Leon WTCC body kit
-carbon tető, egyéb carbon elemek
-2.5 TFSi @ 360-400le
-6seb kézi váltó
-WTCC-s fékek
-Torsen rendszerű 40:60 összkerékhajtás
-fehér
-18" OZ Superturismo GT fekete felnik.
stb.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Közbe utánanéztem, a 3.0 V6 TFSi az kompresszoros, viszont nem is tudtam hogy létezik 290le/420nm verzióban az A6-ban.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7127 üzenetére
Csak úgy áll, és várja hogy vezessem, habár most arra vár, hogy polírozzák a tetejét, meg hogy megnézzék hol rezonál a kipufogó. Amúgy meg céges.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7132 üzenetére
Körülbelül őszig. Amúgy végre készen van a motor, az olajpumpa volt a szar. Most még megnézik hogy méé rezonál a kipuff, meg tetőpolír, meg egy kormány újrabőrözést akarok kihajtani, mert el van kopva, és ha megsüti a nap, akkor ragad.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7152 üzenetére
Végülis a haldex is sokat tud segíteni, mi is kipróbáltuk, hogy mit tud a freetrack nagy sárban hegynek felfelé, és felment.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
mármint a videón látható quattronak mi a kipufógója?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7192 üzenetére
Mind1 nekem jó lesz. De azért jobb a Cupra, mert az nem kormos tádéííí Meg gyárilag nagyobb kerekek, meg ezüst számlapos kilcsióra. Meg piros cérnával varrva a Cuprában pár dolog. Bár az enyém GTi, de lényegében ugyanaz a cucc.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7197 üzenetére
Attól még traktorhangú kormos jószág az, amit nem szeretek. Tisztességes autó benzinnel megy. Amúgy van egy megpiszkált rozsdabarna GT TDi Sopronban, csak a gazdi mindig kicsit megcsukja.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Az a G feltöltő az milyen cucc? Hogyan működik?
Amúgy a szívó motor az vákuum hatására szívja be a levegőt? Parasztlogikával gondolva az úgy műxik, hogy mikor nyitva a szelep, akkor megy bele az üzemanyag, és a maradék helyre meg szívja a motor a levegőt?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro