Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soma01
veterán
Utána olvasok. Csak nekem még új ez a dolog. Tudom, hogy ez ilyen. De azt nem értem, hogy erre miért nincs már valami megoldás? Miért kell megvárni, hogy tiszta kosz legyen minden aztán tisztítás? Plusz ott van még az injektor is. Nem gondolom, hogy hagyni kellene el
koszololódni, aztán kuka! Aztán meg honnan kezdve kell tisztítani a szívó oldalt? Mert hogy nem a hengerfejtől kezdve a kipufogó oldalig az biztos. De minden képen csak ezek vannak, hogy, koszos, majd milyen szép tiszta. De előtte meg utána mi van??? Ennek a diózásnak az ára se valami olcsó egyébként és plusz költség az injektor, henger, stb tisztítás. Ez nonszensz! 200 fölött lesz pár évente a plusz költség!
Én azt gondoltam, hogy xy adalékkal tisztán lehet tartani. A szívó oldalt meg mondjuk 5000-ként fujkálni valami spray-vel a szívócső felől. Azokat a szelepeket nem lehet lezárni, ahonnan a kosz jön? Vagy szűrőt tenni a csőre? Különösen az olajos rész felől! A kipufogó felőli elvileg nem olyan vészes ami visszamegy. Vagy beépíteni valami mosó rendszert a szívó oldalba... Passz! Csak gondolgodtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest