- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
ph Az LG Displaytől csak nagyon alap kijelzőket vásárol a vállalat, és azokat módosítja kedvére saját németországi üzemébe.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
gp Hamarosan a The Boys karaktere is csatlakozik a sorozathoz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Nekem az id.3 múlt héten Szegeden tök light hóesésben 3 km országút után írta ki, hogy se hall, se lát Dömötör. Odaértem ahova mentem, az ujjammal lehúztam a saras szutykot az orr kameráról és meggyógyult, nálam semmi se takarta a középső fenti tükörnél lévő szenzor csoportot.
Arra tippeltem, hogy hiába van csomó szenzor a tükör mögött, valszeg adatot húz be az orr kameráról is és ha az nem lát, akkor offra teszi magát az egész (nálam front assist lane assist és travel assist adta be az unalmast emiatt meg talán az adaptív tempomat is)
Nem hiszem, hogy egy kamerát lehetne úgy fűteni, hogy ezt megoldja és a hó is szemből jön amit ha takarunk akkor nem fog látni.Kéne elé egy több tárcsás forgó plexi.
Vagy gokart sisak esővédő propeller. Na az érdekes lenne...
Vagy ha látná hogy esik a hó és 4g-ről leszedi az időjárást is mellé akkor off helyett megtehetné hogy megy az orr kamera adatai nélkül.
A tükör mögött úgyis van egy csomó szeme eleve mit lát a park kamerával?
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #204751 üzenetére
Nem kell kitalálni azt, ami már létezik. F1 közvetítéseken a fedélzeti kamerán látszik, hogy oldalra elmozdulnak a vízcseppek, egy átlátszó szalag van a lencse előtt, kb mint egy textil kéztörlő adagoló tekerccse.
De nem, inkább letiltja a kötelező biztonsági és feláras kényelmi funkciók egy részét.Reggie0: nem tudom, a vészfékaszisztens milyen imputtal dolgozik, de valószínűleg kétvállra fektetnéd egy ilyennel. Márpedig ugye ez már kötelező tartozék, esélyes, hogy az autó is letiltana.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Lacess
tag
válasz Bandit21 #204751 üzenetére
Az "orr kameráról" (már ha van 360-as kamerád az ID-ben) semmilyen adat nem érdekli a felsorolt asszisztensrendszereket.
Az autó elejében van egy radar, aminek jelei alapján működik a Front Assist, Travel Assist etc. Amennyiben a radar havas, nem tudja a jeleit kibocsájtani, így pedig visszaverődés sem lesz amiből dolgozzon.
Ettől függetlenül a szélvédőben lévő kamera is kell a bulihoz.Nagyobb Audikban pedig már van fűtése a radarnak.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Milyen felszereltséggel bír a szekér? 2-es bélában már előfordult a 2.0 cr + dsg kombó egy nagyobb ménessel a motortérben.
Mióta beszereztem az O3-at, kedvencem ezen LA7W szín. Grat!
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #204753 üzenetére
Jah, idiota eu szabalyozasok...
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #204756 üzenetére
Elegance. Ez 2.0 CR 140lovas és manuális. (+ kicsit megírva) Az egyes után most elég volt az automatából. A dsg tud drága számlát produkálni.
Igen fekete után ez felüdülés lesz. Köszi!
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #204759 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert hozzá! Régi sorsa eldőlt?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Gratula! Cégesben volt ilyenünk (2.0 cr + dsg), sok gond nem volt vele.
#nincsbennetarcsi
-
vans?
őstag
sziasztok,
ma kiirta megint az auto (Octavia III FL 2.0 TDI), hogy a reszecskeszurot ki kene pucolni, menjek vele egyenletesen fel orat. Na most ezt jelenleg egeszsegugyi okokbol nemigen tudom megtenni, viszont rovid tavokra kellene a kov. ket napban. Addig lehet vele igy jarni, igaz? Utana megcsinalom a kikormolast (nemet autopalya ).
hábm bábm
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vans? #204763 üzenetére
Check engine nincs még, ugye? Tönkre nem megy tőle, nem is ideális, esetleg akku töltöttséget nézd ha tudod könnyen megoldani... ember azért csak fontosabb autópálya jó, de ne forgasd túl, diag ha van a kipufogó hőmérsékletet nézd (minél magasabb legyen, ahhoz meg terhelés kell, hosszú emelkedő, autópálya tempó, és sok rakomány/minél több személy jó, viszont egységnyi terhelés mellett a magasabb fordulat csökkentheti a hőmérsékletet a több levegő miatt) asszem 2500 rpm a maximum, meg is van [link] mondjuk ez a géppel indított lenne.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #204765 üzenetére
Sokféle módot próbáltam már, de legjobban 3-ban 3000-3200 környéki fordulatszám vált be regeneráláshoz igaz ott az olaj hőfok 95 fok környékét elérte, a dobozra 600 fokot, kipufogóra valami 650 fok környékét írt fogyasztás nem szállt el a motort hallottam odabent bár még nem üvöltött.
-
veterán
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Gratulálok!
-
Bandit21
addikt
válasz Lacess #204754 üzenetére
Igen, van benne 360. És attól jött rendbe, hogy a kis halszem optikát lepucoltam a rendszam fölött. A visszapillantó tükör körüli érzékelő csoport előtt töröl az ablaktörlő. Ott van kamera is ami szintén lát gondolom előre. A radart miért nem oda teszik akkor?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #204753 üzenetére
Nyilván nekem is az f1 jutott elsőre eszembe de épp azért írtam baromságokat mert érthetetlen számomra hogy az autó orrán lévő cuccok tervezése során nem gondoltak erre.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
atos19881101
senior tag
Köszi mindenkinek!
@peti
A réginek sajnos mennie kell. Nem terveztem lecserélni, csak hát a 2. kislányom felülírta a történetet. Két gyerekkel + babakocsi a régibe sajna már nem férünk el./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #204768 üzenetére
A radar egy síkban pásztáz. Ha a belső visszapillantóhoz teszik, vagy magasan pásztáz, vagy szögben előre és nem lát elég messzire.
Én azt remélem, hogy ezeket a bosszúságokat a rendszereket tervező mérnökök is ugyanúgy megélik.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
aktív tag
válasz Bandit21 #204768 üzenetére
Valszeg attól gyógyult meg, hogy újraindítottad a kocsit. A halszem optikától függetlenül az adaptív tempomat működik, ha tiszta a radar.
Ahogy macilaci78 is írja, a radarnak síkban kell lennie, pár fok eltérés megengedett. Ráadásul elég nagy helyigénye is van egy radarnak, nem igazán fér el a visszapillantó mögött.
User szempontjából az F1-es megoldás se lenne jó, azt is takarítani kell. Télen a "lehúzó" résznél megfagyhat a hó és ugyanott vagyunk, hogy kézzel kell letakarítani. -
6030D
Ármester
30 éve kitalálták már a tutit, csak tovább kellene fejlesztenie a VW-nek. a nagy-polszkis például tökéletes lenne rá. Fascinating Headlight Wiper Designs
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #204771 üzenetére
Mivel álltam 5 percet mielőtt vissza indultam simán lehet hogy addig lefolyt a hó valóban a radarról én meg a halszemrol szedtem le.
Visszagondolva amikor megálltam néztem a kocsi elejét de a rendszám feletti sávon láttam egyedül megtapadt havat és ott volt a halszem is.
Majd megnézem hol a radar és arra is figyelek. Elvileg az egy függőleges téglalap kéne legyen (kerestem) de nem emlékszem hogy az lett volna behavazva.
Mindegy is a lényeg hogy ez tervezési malőr úgy gondolom.
Önmagába a halszem se jó ha havas lesz mert oda érek valahova és parkolásnal nem fog látni.
A hátsó szépen elbújik a VW logó mögött, lehetne ilyen az első is.Amúgy se igazán örülök neki hogy ott lóg elől mert bárki bármikor neki koccan (biciklis gyerek stb) akkor rögtön első kamera csere kell. Gondolom nem 2 fillér.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Dot
őstag
válasz Bandit21 #204751 üzenetére
vagy ott van mögötte a hűtő, 1 kis vizet forgathatna arra
Végül én is limiterrel mentem (csak néha mikor padlót nyomtam asszony felébredt a csipogásra). Eszembe jutott mikor mentünk Hamburgba kölcsönzős Fábiával, abban sem volt tempomat, csak limiter. Sajnos csak a vissza úton találtam ki, hogy azt is tudom használni tempomatkéntEsetleg erre tudtok megoldást?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
imyourfriend
őstag
válasz Bandit21 #204775 üzenetére
Kifejezetten jó néven veszem hogy nincs a bódéban első és hátsó radar, csupán hátsó kamera. A kamera is amiatt mivel kiakartam szerelni a régit aminek a ccd-je elromlott akkor már befűztem a helyére egyet. Nyilván annak nem árt aki sokat centizi az autót még a nagyfaluban vezet, számomra ez a kb 4.5 méter belefér abba a tartományba hogy nem igenylem a radart. Lehetne bele építeni, de nem vesződnék vele két új lökhárító + alin nem olcsó hozzá a szenzor.. de használati értékben nem jönne vissza.
Ilyenkor nem lehet kikapcsolni ezt a támogatást? Vagy amolyan biztonsági rendszer ami nélkül nincs tempomat, stb.. ?
-
Bandit21
addikt
válasz imyourfriend #204780 üzenetére
Én az első kamerát egyetlenegy dologra használom, teli keritesunk van és a 180 fokos nézet jól jön amikor kidugom az orrát (jött már nekem ott biciklis a járdán)
A 360 at szinte sose, maximum amikor úgy állok be parkokban hogy én vagyok az első akkor néha be nyomom hogy kb sikerül e középre állni (ha nincs szembe is hely amihez lehet viszonyítani).
De összességében a radarok boven elegendőek. Mondjuk a Kodiaqba nincs 360 se első kamera és kiálláskor zavar de általában úgy oldom meg hogy azzal meg kitolatok és hátrafelé működik a 180 fokos látószög.Alapvetően az oldalsó kamerákat az életbe nem használtam még és az első is fölösleges kb a 360 al együtt. De az id hoz valami csomag része volt ezért ahhoz lett.
A tolatókamera ha kicsi a hely jól jön főleg a Kodiaqnal ami azért nagy dög főleg hogy felváltva hajtom őket.
A legjobb amikor a kodiaqba az id.3 kormány mögötti váltó fülét keresem. Reggel én szoktam kiállni a két verdaval garázsból udvarból ki amíg a feleségem küzd a gyerekekkel és olyankor pár percen belül ülök egyikből másikba.
A kodiaq meg nem vált ruki ből előre ha az ablaktörlőt kapcsolom.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Egyrészt ja, másrészt ha az első vh körül sikerült már megoldani hogy az orr motoros repülő gépfegyvere ne lője szét a rotor lapatokat hanem mechanikusan legyen szinkronizált akkor össze lehetne hozni ezt a mai kicsit modernebb világban is.
If ablaktörlő on
Then radar jell korreksonKb.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #204780 üzenetére
Radarra en se nagyon tamaszkodom, pont az utols 30 centin kene segitenie ahol mar folyamatosan visit tehat semmi plusz infot nem ad. Szerencsere nekunk vt kamera is hatul nem csak radar a Superb-ben.
#nincsbennetarcsi
-
szabzoltan1
csendes tag
Sziasztok.
Anyit olvastam már hogy a dpf tisztitás hiánya menyi problémát okoz, hogy elkezdett foglalkoztatni.
Alany b7 passatt 2.0 cr tdi cffb motor.
Hol tudom leellenőrizni,hogy mikor aktuális a regenerálás és ha már aktuális el tudom e inditani manuálissan? -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabzoltan1 #204785 üzenetére
Akar egy obd-s kutyuvel is le tudod kerdezni, hogy mennyire van tele a dpf. Kenyszerregeneralas inditasahoz viszont profi cucc kell. De arra nincs is szukseged, eleg ha a regeneralashoz megfelelo korulmenyeket teremtesz. Elindul az magatol ha szukseges.
#nincsbennetarcsi
-
chopin42
őstag
Üdv!
Ezen projekt lassan élesbe lép. 90%-ban megvan, milyen alkatrészt vegyek, de a hosszbordás szíjfeszítő görgője fejtörést okoz: Ina/Gates/Skf stb csak karral együtt árulja, ami 15k+. Viszont görgő külön csak vagy nagyon noname számomra vagy nincs módon találok. Kauffer menne vagy Bárdi, ha valami csoda folytán onnan kedvezménnyel kb egykutya a komplett pack.
Cikkszám (komplett alkatrészre): 032145299A
70x24 mm-es görgő kell 17-es belső átmérővel, kaufferből ez van: KAMOKA R0210.
Vehető? A többi boltban 10k alatt van nagyobb választék, de ilyen ridex meg maxgear stb cuccok vannak, ami legjobb tudomásom szerint kerülendő.
Vagy marad a bárdi sajátmárkás vagy Magneti Marelli, de ezek ott horror áron mennek, lehet jobban járok, ha komplett karral együtt megveszem máshol.
Minden segítséget nagyon köszönök!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
macilaci78
nagyúr
Ha meg tudták oldani, hogy a géppuska ne lőjje szét a repülőgép propellerét, akkor lenne megoldás a lapátra is.
Big_Boss: Azért számos olyan forgalmi helyzet van, ahol a radar a kapott jelekkel nincs kisegítve. Éles kanyarban, vagy sávváltáskor egyszerűen eltűnik a követett tárgy, vagy jön egy durva vasúti átjáró és a pásztázás síkjából tűnik el.
De ez elektronika: lehet tudni, mikor lenne a szenzor előtt a lapát és egyszerűen szoftveresen korrigálni a kapott értékeket.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #204781 üzenetére
Az oldalsó kamerának parkolásnál venném hasznát, ne padkázzam meg a kereket, vagy ne essek le a padkáról. Az oldalról érkezők miatt is jó dolog a kamera.
Nem azzal van bajom, ha látom, vagy az autó jelez, hanem ha beleszól.A hátsó kamera pl a VW embléma alatt van, a kocsi leghátsóbb pontja, a lökös, pedig vagy 20 centivel hátrébb. Van olyan helyzet, annyira homogén függőleges felület, hogy egy bizonyos távolságon belül a kamera képéből már nem látod, milyen messze van a fal, de a tolatóradar már a minimumot jelöli. Ekkor kiszállva látom, hogy van még 15 centi...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204796 üzenetére
25 msec a frissitesi ido, a lapat miatt kb 1 sec-et menne vakon a kocsi. Na mosr ha palyan 200-nal fekeznek elotte es ezt csak 1 sec-el kesobb erzekeli az mar keso.
De igazabol mindegy, mert tul magasan lenne ott a radar amugyis ahogy irtak elottem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #204791 üzenetére
Youtubera írd be: how to force dpf regeneration via vagy by vcds Octavia 3 pl, az egy olyan modul ami úgy emlékszem motorvezérlőben van és a kínai vcds-nek nem engedi elindítani a vezérlő gondolom a kábel miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EAFC 24
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest