- Yettel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Szerintetek öngyilkosság lenne egy Arteont venni 1.5TSi-vel manaul váltóval? Pl ezt a gépet.
Próbálta már valaki ezzel a motorral az Arteont? Sejtésem szerint 9+ litert fogaszt és cserébe lomha, nem megy, de hátha nincs igazam.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #204043 üzenetére
ismét átfutva sem találok benne semmi ijesztőt.
ez persze szubjektív. a szerelő, akihez járok, azt mondta, ha nem kifejezetten dugják obd-re, akkor nem feltétlen venni észre, hogy nincs dpf.
viszont azt hiszem, az első hirdetés, amit látok, amihez az út szélén fotóztak...ha csak ez nem ijesztő mégis[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #204059 üzenetére
Első komolyabb elektronikájú autó volt a 3-as Oktáv, nekem is illett volna obd-re dugnom és megnéznem mi a helyzet a belsejében.. lényegében külsőre átnéztem, mentem vele de vcds-el egyéb diaggal nem volt átfutva a szekér. Ezt a saját hibámnak ívom, de tanultam belőle következőt már diaggal fogom nézni igaz még úgy is lehetnek rejtett hibák vagy épp kitörölték a hibakódokat és nem jön elő. Most kellene vegyek ennyiért inkább egy 1.9 pd tdi és nyugodtan alszom mert az kifut a világból.
-
6030D
Ármester
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #204049 üzenetére
250k-300k korul erdemes csereltetni. Ugyanekkor lancoztatni is. Ekkorra erhet meg a kettostomegu is, ha manualis, szoval bele lehet venni. De ha mar hozzanyulnak, akkor olajszivattyu, es szimeringeket is erdemes egy fust alatt kicsereltetni. A kipufogo homeroket es a lamdba szondat is ekkor celszeru. Ha hosszabban tervezel utana az autoval es meg nincs gond a hosszbordasszij tarcsaval, akkor azt is erdemes lehet, bar az nem egyik pillanatrol a masikra repul szet, eszre lehet venni idoben, hogy mikor kell cserelni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #204065 üzenetére
Köszi!
Milyen láncoztatás? Az micsoda?
Automata, de tudtommal a dsg-be is van kettőstömegű.
2018 szeptemberben 81ezer km-nél volt cserélve vezérlés, szóval 2025 szeptemberben (7év) vagy 290-nél (210e km) esedékes, most 149 van benne, szóval valahol 210-220 körül sejthető, hogy addigra lesz a kocsiban, talán akkor vagy 1-2 évre rá érdemes ezek szerint a hatszögtengelyt, az olajpumpát és az említett szenzorokat cserélni, ha jól értem.
És akkor ez a hatszögtengely honnan szerezhető be? Márkakerben rendelhető? Vagy van annál is jobb?
Olyat is hallottam, hogy imbuszkulcsból csináltak, hogy tartós legyen, az meg már túl kemény lett és szétvert minden mást.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Csúcs, most indulunk 2,5 órás útra, és nem kapcsolt be az RNS510 gyári fejegység
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Morris
veterán
Sikerült működésre bírni a vcds-t.
Csináltam egy menet közbeni diagot.
Külső hőmérséklet 7 °C fok.
Nagy nehezen beállt a mutatót 90 °C fokra, ám ekkor a valós víz hőmérséklet csak 75 fok volt.
Nehezen vánszorgott tovább a hőmérséklet. És 81-82°C fokon megállt a további hőmérséklet emelkedés.
Mindezt úgy, hogy a fűtést be sem kapcsoltam.Mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #204068 üzenetére
Cserés az nem kérdés, a kérdés az milyenre?
Sok utángyártottnak köze nincs semmihez.
Talán jó lesz egy darabig.
Van aki 2-3 termosztátot vesz, és akkor se jó ilyenkor télen.
Hiába új.Rendeltem ismerősöknek.
Audiba 1.9TDI
2003 AWX Gyárit 044121113
Filléres volt a KauffertólMásik meg
2008 Audi A4 2.0 CAHA
Mahle csőt, meg kapja a Wahlert.
Most ami van benne Gates fő termosztát, és Topran csőtermosztát
Valamelyik lehasalt.
1.5 évet bírt.
De kidobjuk mindkettőt az a biztos.
És meglátjuk hány évet bírnak[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #204071 üzenetére
-
TayRol
veterán
Hali!
Elhoztuk ezt a szekeret (illetve január első napjaiban hozzuk el). 96e km van benne, kellene egy általános szerviz. Tudtok ajánlani Pesten valakit, vagy irány ahol eddig intézték (Duna Autó)?
Köszi!
-
Morris
veterán
Remek.
-
Gomez1984
aktív tag
Sziasztok
Akadt egy kis belső párásodási problémám.
Az autó egy Seat Leon ST 2018.
Mostanában elég gyakran gyöngyözik a pára a szélvédőn belül.
Valakinek ötlete hogy mitől? Valaki azt mondja csekkoljam le hogy nincs e eltömődve a klíma kondenzvíz elvezetője, csak nem tudom hogy merre keressem -
veterán
válasz szabzoltan1 #204071 üzenetére
Na, most beindult. Kb másfél éve volt egyszer ilyen, akkor nyáron a 40 fokban nem akart elindulni.
Most se meleg nincs, se különösebben hideg (3-4 fok volt reggel).
Tegnap mostam le nagyjából belülről a szélvédőt, lehet befolyt valahol a Clin.
Szerintem az általam leggyűlöltebb atókozmetikai részfeladat a szélvédő belső takarítása, se belülről, se a lehúzott ablakon benyúlva nem jó, számomra kínszenvedés.https://tinyurl.com/rasoapro
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz imyourfriend #204073 üzenetére
Köszönöm a videot.
Lesz 1 kis időm, ki is szerelem a szereléshez.
Pont ugyan ez a problémám. -
Szada85
aktív tag
válasz Gomez1984 #204082 üzenetére
Bár nem írtad, hogy tetöablakos-e az autó, nálam üvegtetös verziónál ez volt a gond és a megoldás.
Ha nem tetöablakos, akkor is borítékolható a beázás, amiröl még olvastam az az oldalajtók hangszórójánál becsorgó víz, tetöablak híján a padlókárpitokat tapogatnám végig, nem nedvesek-e. -
TayRol
veterán
Köszi mindenkinek! Az asszony nevében is.
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #204066 üzenetére
A lancos vezerles(ha van).
Hatszogtengelyt csak gyarit, de ha mar hozzanyulnak, akkor lehet nem art magat a nagynyomasut is felujitatni, annak is el szokott kopni a gorgoje. Bar az en szerelom azt mondja, hogy amelyik 250-300e km-et kibir, annak mar nem lesz gondja a nagynyomasu belsejevel.
-
veterán
válasz molnarpeter #204095 üzenetére
Az enyém tudtommal már a javított 100mm-es.
Gyárinál tartósabb az keményebb anyagot jelent, ott az a gond hogy amiben van az fog kopni, nem?
Miért jobb a régi pumpa? Afn-re régebbi pumpa, vagy újabb motorra régi afn pumpa?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #204096 üzenetére
Akkor már oszd meg a know how-t légyszíves, hogyan sikerült életre lehelni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
senior tag
válasz rasotamas #204098 üzenetére
...valamiért a balansztengelyben kopik jobban, de magában a szivattyúban is. Ezért készült a módosított már keményebb anyagból. Nem rossz a 100mm-es, de az is igényli cc. 100k km-enkénti kontrollt. Ha vaddisznó módon vezetsz akkor korábban. Azt hiszem, elraktam az enyémet, ha megtalálom teszek fel képet róla, h milyen lett 110k km óvatos használat után.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- DXRacer használt szék eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest