- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Üdv!
Gumiabronccsal kapcsolatos kérdésem lenne.
Skoda Octavia 1 1U2 Tour 1.6 benzin az autó, és jelenleg 195/65r15 téli gumikkal van szerelve .
16os alufelniken gondolkozom, és váltóméret ugye 195/60r16 vagy 205/55r16 gumikat ír.Melyik verziót preferáljátok jobban, sokat ront az autó komfortján a 205/55r16? Rendesen elfér a kerékjáratban teljes kormány eltekerésnél?
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bghistvan #205903 üzenetére
16-os szett az nehezebb lesz mint a 15-os, azert annyira nem lesz veszesen rossz tole a rugozas. Kicsit jobban visszafogja majd a kocsit de nem veszes mertekben. 16-os nem sokkal dragabb meret cserebe abbam a meretben mar nem csak eco gumik vannak, hanem korrekt tura vagy akar sport gumik is.
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
Üdv az Uraknak.
Sportvan 1.4 TSi BMT DSG 92kW/125LE CZC
[link]Megnéztük, kipróbáltuk. Elsőre tök jó.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz tibbike01 #205912 üzenetére
Bár hétfőn voltam a Porsche Budánál használtautót nézni és ott a faszi kinevetett, hogy 2023-ban hagyjuk már ezt az olajos-száraz témát. A száraz dsg már bőven bizonyított és teljesen vállalhatóak. Nyilván ő értékesítő és ezért mondta, de valahol van benne valami.
Meg hát ugye van azaz elmélet, hogy az olajasra mindig kell költeni, míg a szárazra csak akkor, ha baj van vele.
U.i.: kurva szép volt az Oktáv, amit megnéztem, de akkor sem ér 11.5 milliót. Néztem utána egy Lexus NX300h-t, ami sokkal jobban megfogott.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz imyourfriend #205890 üzenetére
Köszi a választ, ránézek majd a linkekre ha lesz időm.
"amundsen mib2" - ezt hogy tudom kideríteni?
2015ö A7 facelift
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
imyourfriend
őstag
válasz Kiskokó #205915 üzenetére
Alvazszam alapján dobni fog valamit a Skoda oldala, és abból lehet következtetni arra, hogy miféle rendszer. Amúgy a fejegység tulajdonságainál is lehet látni, ez MST2 nálam ami mib2 standardot jelenti. Telefonról nem nagyon tudom megnézni hogy a karoq kodiaq melyik lehet. Jó kiindulási pont megnézni melyik térképet ajánlja a Skoda oldala és utána briskoda-n rakeresve ad friss térképet hozzá az oldal. A legfrissebb mintha fizetős lenne mindig.
-
tibbike01
őstag
A 6 éves kocsi újonnan 15-16millió volt amíg a 2 éves 10millió és 2 év alatt csak egy 30as szervíz volt, illetve cég autó, többen hajtották. De nagyon durva árak vannak és mikor azt hiszed alkuképes, semmi, 0.
1 forintot sem engednek mert pár héten belül elkelnek. Újat nem tudsz venni mert nincs. Nagyon gáz, ami megy a piacon.Morris: biztos? Mindenhol 250nm-t olvasni.
Ja meg néztünk egy Kiát is
11.3 millió, 7ezer km, 6 hónapos, dtc automata.A Skoda után azért érződött, hogy nem europai...
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
-
tibbike01
őstag
Most ez az A4 kombi jött velem szembe. Ebbe azért elég nehéz belekötni nem?
2.0TSI féle 190lovas benzinmotor olajos DSG-vel, magyarországi, 75ezer kmrel.
A rendszám alapján 6gangos váltó van hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz tibbike01 #205927 üzenetére
szép a képek is hogy nem látni felét a belsejéből az én kormányom le van vágva alul, hogy dagadtabb is beférjen
más egy auton miért cserélhetnek rendszámot? lekértem egyet és most más van rajta mint amivel forgalomba helyezték
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Volkswagen Golf VII Variant, 2014
Műszerfal, középső rész, bal (vezető oldali) szellőző. Nem az alsó részén lévő tekerő, hanem az oldalra, és fel le irányba is mozgást biztosító, fül/foggantyú, nem mozgatja a szerkezetet.
Oka: a foggantyú és a rács mögötti "rögzítés" eváltak egymástól.
Ezt össze tudon pattintani itthon?
Köszönettel, zsoltip -
bul07
nagyúr
válasz tibbike01 #205927 üzenetére
75000Km és már cseréltek rajta első hátsó tárcsát, ez azért érdekes, főleg a hátsó cseréje
Nem hinném hogy automata mivolta miatt enné ennyire, de akkor mi indokoljaJSZP-ről
Egyéb záradék: sebességváltó típus helyesen: 2-Automata (6 fokozattal)
Hirdetésben 7fokozat[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Hát hmm
Öcsémé 2018-as van benne 29e km és semmi baja a tárcsának, igaz más márka
Talán olyan használta aki agyon fékezte mást én nem tudok elképzelni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205927 üzenetére
Hmmmm
Nem is rossz verda. A hátuljával nem vagyok ezeknek az A4-eknek kibékülve.
Ebben az évjáratban vannak még problémák a TSI-vel ?
Lánc? Kokszosodás? okoskerék ?Mondjuk kár, hogy csak első kerék, meg egy S-line külső ráférne, bár ez még anélkül sem rossz.
Mondjuk ennyi pénzért igaz 1-2 évvel idősebb, de erősebb, quattro, felszereltebb A7-eseket kapni.
[link]Oké tudom, nem kombi, akkor nyilván nem jó.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
Jó de a hátsó tárcsákat is
Egy betétnek ki kell bírnia 50-100e Km nem hogy egy tárcsának(#205941) gubabela
Hát igen műszaki hiba is lehet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
válasz bul07 #205942 üzenetére
"Egy betétnek ki kell bírnia 50-100e km"
Nehéz autóval, erősebb motorral van tapasztalatom a Kerámia Ate betétekkel, de az 30Ezer Km alatt elkopik. Elektromos autót leszámítva én még nem hallottam olyat, hogy egy betét 50ezer Km felett elmenjen, (biztos van szélsőséges kivétel nem azért, de nem hinném, hogy ez az átlag)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nandow
aktív tag
válasz vzsryl #205934 üzenetére
Mindig nézegetem az Accord utódját, hogy majd egyszer mire lehetne lecserélni. Viszont magas vagyok, illetve van 2 gyerek, így szeretnék olyat, aminek tágas a beltere, csomagtartója.
Speciel ez az Audi tetszik, szép. De ha belül kicsi, akkor nem jó. Illetve nem tudom, ezek fenntartása mennyire költséges.
Superbet, Passatot is nézegetem, csak én inkább a japán autók felé húzok kicsit. De ezt lehet el kell engednem.
-
bul07
nagyúr
Enyém Touran igaz nem olyan súlyos csak 1540Kg körül van üresen(Meg az én állandó súlyom hozzá ami 130Kg), mióta nálunk van ment bele 75e Km és a hátsókat még nem kellet cserélni és ki tudja mikkor volt cserélve
Elsőkbe van vagy 60e Km és még félig sincsenek kopvaAmúgy meg a motor erőnek ehhez nem igazán van köze
Persze ha valaki nem a féket és gázt egyszerre taposva megy, hogy keljen a motortól az erő hogy fék ellenére mozogni tudjonPeugeot Expert 245e Km alatt egyszer volt cseréve még olyan 90e környékén
Peugeot szervizbe mutatták a gyárit, két sarka le volt csapva hogy pár ezer kilométer után már fele el is kopjon, alkatrészboltól kapott egy jó márkát ami nem volt lecsapva
Régen Opel F Astra másfél év alatt 90e Km és nem kellet cserélniPersze ehhez kell sofőr is, mert van aki arra megy hogy kopjon, motorféket nem ismerve(tudom tudom automatánál más)
És nem speciális betétekről beszélek ami mondjuk jobban kopik, kerámia szett nem ép átlag kategória
Volt munkatársam ugyan olyan Expert kétszer olyan gyorsan koptatta, egyszerűen úgy vezetett(rosszul), utolsó pillanatba hatalmasakat
Én már rég motor fékeztem volna, ő még akkor is nyomta, majd taposta féket[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bul07 #205947 üzenetére
Enyem 86 ezernel jar es meg a gyari betet/tarcsa van mindenhol (1390 kg). De ugye kb csak varoson kivul hasznalom, az sokat szamit meg eloszeretettel hasznalom a motorfeket mert szeretek valtogatni.
Motorero: annyiban, hogy akinek erosebb autoja altalaban gyorsabban, sporotsabban vezet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz bul07 #205942 üzenetére
Ha a kipörgésgátló/abs/esp sokat fékezget egy egy oldalt, akkor tud féloldalasan kopni?
Nekünk anno olyan volt, hogy a bal hátsó tárcsa elferdült/cserés lett, a jobb egyáltalán nem (azaz mégis, mivel párban kell cserélni).
Szóval sportos vezetéstől tud féloldalasan kopni/elmelegedni?
Vagy esetleg az elektromos kézifékes automata kioldás darálja (rossz sofőrnél) féloldalasan?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest