- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Stylewars_kp #205040 üzenetére
Én gates, gyári, dayco vezérléssel dolgozom semmi mással, minden mást csak a tulaj felelősségére rakok be .
Renault power
-
daniel2121
senior tag
válasz grizlisandor #205047 üzenetére
Etka az szabadon hozzáférhető vagy más is kell?
-
atos19881101
senior tag
Mágus segíts!
Ma megkaptam a dzsin jelet… a sok város. Még nem tudom, hogy mikor akar regenerálni, nem szoktunk össze. VCDS-el el akartam indítani a regent, de valami safety reason miatt nem engedi. Mit csinálok rosszul? 21g van benne… álló helyzetben akartam indítani. A security access keyt beírtam. A motor meleg volt. Olaj 80 fok… mehetek egy kis karikát 3asban? Vagy?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik? [link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.
-
troll81
addikt
Skoda Octavia kombi 1 1.9 pdtd 131 ps re keresek vezérlés készletet mi az ajánlott köszönöm a segítséget.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205060 üzenetére
Az lehetséges, h pont leállítottam, mert beugrottam boltba és utána a lámpa fogadott… csak a gondom, hogy nem szólt hozzám a szekér, h hé ne állíts le. Még szoknunk kell egymást.
Ugyan így csináltam mint a videón, mégsem akarja elindítani. Erre ha valaki netán tudja a választ miért, az jó lenne. De úgy néz ki, hogy el kell vinnem egy hosszabb karikára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205062 üzenetére
Miert nem varod meg, mig magatol elindul?
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205063 üzenetére
Meleg volt a motor és nem volt kedvem már kocsikázni, így gondoltam az udvaron elpöfög… de ő nem így gondolta. iPhone-ra van valami app ami olyan mint a vag dpf? Jó lenne látni, hogy mikor kell plusz km-t beterveznem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205065 üzenetére
Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.
A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205066 üzenetére
Magas alatt mit értesz? 1000rpm? Mert arra felfigyeltem, hogy meleg motornál is volt 900 körül tartotta az alapjáratot. Viszont pillanatnyi fogyasztása nem volt magas… kb 0.7. Még tanulnom kell, mert ez az első dpfes szekerem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205068 üzenetére
Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem. -
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205069 üzenetére
Értem. Na ez az amit még nem sikerült kitapasztalnom. Van, hogy beindítás után kb 700rpm-en ketyeg.. aztán ha elindulok vele és pl egy kereszteződésben megállok, akkor pedig nem 700ra, hanem kb 900ra áll be. De a motor meleg, az alapjárati fogyasztás meg 0.7 körüli. Szoknom kell…
rob
Jogos amit írsz, csak ma nálunk volt vagy 80-90km-es szél és olyan 2-3 fok. Ettől jobb hűtés szerintem nem kell neki. 15 perc után a vízhőfok visszaesett 50re.Más: valamelyik nap írtam, hogy le kellene szednem a vonóhorgot de kulcs nélkül. Skodánál adtak új zárhengert, így találtam egy zár szakembert aki kifúrta a régit és berakta az újat. Annyira nem volt vészes. Viszont a Skoda 50eFt-ot akart ezért kérni. Kb 1 óra alatt megvolt úgy, hogy még pofáztunk is közben.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
enddav
aktív tag
válasz atos19881101 #205070 üzenetére
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Lewzke
őstag
2.0 CR TDI automata regenerálás közben mennyire kúszik fel a fordulatszám? Illetve mennyit tart? Hangból ítélve eddig könnyebb volt rájönnöm, hogy éppen zajlik, de az RPM szerintem alig több mint a normál alapjárat. Nem értem mért nem raktak erre egy kijelzést, hogy az ember ne állítsa le a járművet közben.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Meglehet van egy seregnyi DPF-el kapcsolatos cikk, elolvastam párat én is de csak miután megvettem az 1.6 cr-el és DPF-el szerelt bódét. Kezdve alapvető tapasztalati dolgokkal, amikor az alapjáratom 1000-1100 környékén van és hangos az első ventilátor, valamint melegebb levegőt érzek a beltérben akkor jó eséllyel regenerál a DPF, tempomatnál észrevehető, hogy a fogyasztás megnő nyáron pl. monitor szerint síkon 95km/h-nál 2.8-3.2/100 regeneráláskor 4-4.2/100-at is mutatott tempomat 95-nél. Ilyenkor igyekeztem a fordulatszámot fentebb tartani 2000 felett valahol és egyenletesen közlekedni, autóúton pl. 4-be közlekedtem 110-el és ez regenerálásnak jót tett, motorolaj felugrott 90-100 fok környékére, nem vész. Mikor beszereztem elm327-et + vag dpf-et ott az olajhamu mennyiségét vizsgáltam ami 52 környéke volt azidőtájt, ha nem úgy sikerült a regenerálás akkor adott még hozzá olajhamut a rendszer, de nem ez volt a jellemző. Alapjában véve nyáron Ilyen 17-22-25mg/km-es adag koromot adott a tárolóba 95km/h- tempomatnál ez télen nem tudom mitől, gondolom időjárási körülmények miatt van hogy felugrik 40mg/km-re, ami nem vész annyira 300-320km-enként regenerál, nyáron 400 körül tette mindezt. Kormot figyelembevéve 21-21.5g környékén kezd el regenerálni ekkor felforrósítja a DPF belsejét 600-650 fokra ha megfelelő fordulatszám tartományban és megfelelő terhelést kap a rendszer aztán égeti a kormot jó 4-6g-ig ezt vag dpf-ben folyamatában jelezve. Személy szerint csak a korom mennyiségét, DPF bemenő hőmérsékletet DPF hőmérsékletet meg olajhamu mennyiséget figyelem a többi nem érdekes ezek adják a lényeget. Van bizonyára sok dolog amit lehetne másként csinálni, így találom praktikusnak, sok figyelmet nem vesz el a történet.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205074 üzenetére
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon. Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205077 üzenetére
Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.
Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205078 üzenetére
Köszi! Csak az emelt fordulat ami fontos neki ilyenkor, vagy fontos a km/h is? Arra szoktam ügyelni, hogy pl 60nál 3asba megyek…
Gázolajból OMV Maxmósünt adok neki, külön nem
adalékolom. Vagy elég neki a semi gázolaj is?
Sajnos ha szereti ha nem, városban is cirkálni fog. Kb 10km oda, 10km vissza Győr… ha nem fogja bírni akkor lehet elköszönök a dpf-től. Azért az szomorú, hogy ezek az eu normák hogy tökön lőtték a felhasználást.Ebből a szempontból visszasírom a PD-t. Annak nem voltak ilyen nyűgjei. Ha kombi lett volna, akkor még mindig az udvaron állna.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan. Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
veterán
TSI témához: egy hétig egy 95 lóerős, 5 sebességes Polo 1.0 TSI-t hajtottam. Kirándulós tempó, sok hegyi szerpentin komoly emelkedőkkel és lejtőkkel, sok országút, kevés város, némi autópálya 100 kmh körül (max 120). 640 kilométer átlaga 5,3 liter/100 km.
Teljesen vállalható volt a motor ereje, az autó dinamikája. Egyedül a 3 hengeres járáskulturát és motorhangot nem tudom elfogadni. -
Lacess
tag
válasz focvis #205082 üzenetére
Az utóbbi időben én is egyre többet járkálok egy ilyen konfiggal szerelt Ibizával (céges).
Sokkal rosszabbra számítottam... 2000-es fordulat alatt nagyon döglött szegény, de afölött -egy kis jóindulattal persze- már akár használhatónak is lehetne nevezni. Főleg pályázni kényszerülök vele, de 130-40 környéki tempóval 6literrel simán elvan. A kevés főútas részen pedig határozottan megindul lefelé az átlag.
A 3 henger pedig, főleg alacsony fordulaton... engem nagyon elrettentett. Olyan zajok, morgások, valami megfogalmazhatatlan "böfögés-puffogás" jön néha elő belőle. Na az szörnyű.
Magát az autót sem mondanám vészesnek. (utolsó kasznis Ibiza, közepesen felszerelt) A műanyagok elég kemények, de amúgy ergonomikus, jó műszerezettséggel, hasznos apróságokkal. A csomagteret nem kellett használnom, de az elég gyenge pontnak tűnik. (Ugye ezek már kb. akkora autók mint egy 4-es Golf.)
Ilyenből ha lenne 1.4-es 125lóval (csak 1.5 van sajnos), manuál váltóval, jól felszerelve... még el is lennénk vele ketten a "mamával".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
PHEV szóba se jött?Én pont emiatt váltam meg a szeretett Honda civic dízelemtől,főleg télen kinyírós az ilyen közlekedés.
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205089 üzenetére
Nem. Nem vagyon elektromos autó párti.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205091 üzenetére
Én is pont így vagyok vele…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz Lacess #205086 üzenetére
A csomagtartó az 5 ajtós Golféhoz képest nem vészesen kicsi, kettőnk egyheti poggyásza elfért benne (1 normál és 1 kisebb bőrönd, 1 hátizsák).
Ez is az aktuális Polo volt. A műanyagok picit ergyák.Szó mi szó, 2 embernek biztosan elegendő, még egy poronty is elfér a cuccaival egyetemben. Csak a 3 henger lenne inkább 4.
Ma beleültem a 4 hengeres Golf 7-be, azért más világ.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205090 üzenetére
Nem tisztán elektromos,de mi a gond vele?
-
Gyula84
veterán
üdv
ki csináltatott dióhéjas tisztítást? mik a tapasztalatok?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205096 üzenetére
Az akku… a töltési mizéria számomra elég a telefonoknál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz yodamester10 #205096 üzenetére
Én környezetvédelmi zsákutcának érzem ezt az elektromos és hibryd mizériát.
Csak nézz bele a híradásokba.
Göd, Debrecen, Nyíregyháza.
Nem véletlen lázad mindenki a gyár ellen.Értem én, hogy milyen menő a zéro kibocsátás, meg a környezet védelem.
De nem az autók teszik tönkre a föld nevű bolygót, ez rideg tény.
Amíg repülővel járunk és felesleges luxusóceánjárokkal mérgezzük a tengereket és a levegőt, addig nekem senki ne mondja, hogy az autó miatt halunk meg.Ellenben az igen mérgező lítium akkumlátorokkal mi a sz@rt fogunk csinálni?
Az elektromos autózás, csak képmutatás és aki mást mond az nincs tisztában a gyártástechnológiával és a felhasznált anyagokkal.Ez csak áthelyezi a problémát a városból/belvárosból oda ahol gyártják az autót és a hozzá szükséges áramot!!!
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest