- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Netfone
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Máris túl a félmillión
gp Alig pár nappal a korai kiadás premierjét követően a játék átlépett egy komoly mérföldkövet.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
-
Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
ma Házi GPU-val készül a Samsung, de a jövő évi, 3 nm-es Exynos még nem kapja meg.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Még mindig adott a jó öreg 1.9TDI ASV Toledo 2004-ből.
Nem olyan rég nekicsapódtam egy nagyobb padkának, kapott rendesen a bal oldala.
Kormányösszekötőket cseréltem nem rég, de a Toronycsapágy + szilentet mostanra hagytam. Lengéscsillapítók elől kb 70-77%-os állapotban vannak. (Műszaki vizsgán kiderült)
Viszont arra gondoltam kicserélem, mert nagyon gyengének éreztem a kezdetek óta. ( Würt.... vagy valami gyenge bárdis márka)Vagy szerintetek elég a csapágy szilent kombó?
Előre milyen lengéscsillapítót+ csapágy szilentet ajánlotok?
AL-KO van a bárdinál, elvileg valami TOP ROAD GAS erősített kivitel. Valakinek van tapasztalata vele? Vagy van ennél is jobb alternatíva normális áron?
(Akár még valami "Tuning" verzió is szóba jöhet, akár toronyszilentből is.
Toronycsapágy + Szilentből marad a KAYABA márka.Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz imyourfriend #204266 üzenetére
Nem vágom pontosan mit értesz "adott mód" alatt de igen mind a 4 módban (ECO, Normál, Sport, Individual) lehet a kormány mögötti flepnikkel úgymond kézzel váltani.
Nem gondolom, hogy ezzel érdemben tudnám befolyásolni a fogyasztás mértékét... -
Kiskokó
veterán
Köszi szépen mindenkinek!
Én is imádom a kocsit. Pláne, hogy amióta megvan lassan 3 éve, de még így is többet ér mint amennyiért vettem.
(ui: végre több év keresgélés után lett volna egy S8, de ünnepek előtt nem foglalkoztam vele így eladták :S , pedig idén ez lett volna az első amit intézek.. szerintem elengedem az S8 témát )Nekem ez előtt is Audi volt 3.0 Tdi-vel 10 évig. Ott sem volt vészes szerintem lebontva a ráköltött pénz. (alap szervizeken kívül kb 1,7 milliót költöttem rá 10 év - 130ezer km alatt)
Itt az A7-nél még semmi nem volt a szervizeken kívül. Nem járok sokat 3 év , kb 25ezer km-t mentem eddig.
Egyszer dobta be az Adblue rendszer hibát amitől befostam mert a szerelőmnél láttam ilyen hibával ilyen kocsit már, és az nagyon sokból lett jó (majdnem 800 ezer ft)
De még mindig állítom, hogy (mindig van kivétel de,) egy prémium autót nem feltétlenül sokkal drágább fent tartani mint bármilyen más kocsit.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibbike01
őstag
válasz Kiskokó #204273 üzenetére
Alapvetően de, drágább fenntartani egy prémium autót (ha csak a gumizásra, féktárcsára, olajmennyiségre, szerelhetőségre...stb gondolunk), viszont az alacsony kategóriás olcsóbb autókat ritkábban szervizelik (mert hát erre nem kell költeni), kivárják, amíg nagyobb nem lesz a baj és utána ugyanúgy költséges lesz egy-egy javítás. Persze tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz K Norbi #204275 üzenetére
Ááá ne is mond, minden nap más.
Most épp ezen az Insignián és ezen az Oktávon pörgök. Jövőhéten megyek Corolloa hibrid és 1.5TSI teszt vezetésre. A lóvé már megvan, de nem sietős a dolog. Asszony meg BMW és Audiban gondolkodik persze.
10évre keresek autót. Azt gondolnád könnyű, de nem az!
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #204072 üzenetére
Ide is megjött a kauffer-től a gyári 044121113 termosztát
Nekem még megvan a régebben kivett , 2019 végén cseréltünk WAHLER termosztátra(ennyit bírt)
Azt nem tudom hogy az volt e még benne amit a gyárba beleraktak vagy másik gyári, de most egymás mellé rakva azért van különbség, és nem jó irányba szerintemAhogy a berakott képen is látszik a különbség a rugó
A rugó anyagvastagsága, és sokkal gyengébb is, a régit sokkal nagyobb erővel tudom összébb nyomni mint ami most jött
És szerintem ez nem jó, hamarabb fog áttengeni
Nem azt mondom hogy hamis termék, hanem lehet hogy a spórolás áldozatának lett eredménye, később gyártott gyári alkatrész gyártásán is elkezdtek spórolni, jó lesz az úgyis alapon(legfejtebb nem 5-10évet bír hanem 3-5-öt)
És sorjásabb isKíváncsi lennék a véleményetekre hogy szerintetek is rosszabb a vékonyabb anyagú és gyengébb rugó?
Beszéltük itt a olajleeresztő csavar tömítést
Na abból meg rendeltem TOPRAN 300 586 [link], azért ezt mert ennél a belső átmérőre adtak meg adatott a többinél még Google keresés se segített ilyen adatott találni
De nem mondok újat hogy közelébe sincs a megadott méreteknek így nem merem majd használni
Túl nagy a belső átmérője, nem 12mm hanem 13.5mm, és a gumi résznek az átmérője 19mm és a csavar felfekvő része is 19mm, tehát csak gumin támaszkodna a csavar az meg nem fogja bírni lehet még meghúzásig se, nem hogy 1évigÍgy vadászok tovább alátétre
Még egy a jövőre nézve
Olajosba kérdeztem és ott azt javasolták mehet
De én azért az itt lévők véleményére is kíváncsi lennékHasználnátok Elf olajat VW kocsiba? (aláírásomba az enyém)
Konkrétan erre gondolok
Elf Evolution 900 DID 5W-30 [link]Az enyémbe ugye 505.01-es minősítés kell és a jelenlegi Castrol [link]majd dupla annyiba kerül mint ez
Castrol 3899Ft/l
Elf 2032Ft/l[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #204276 üzenetére
Szép mindkettő!
Egy Insignia már azért jó.
Persze a Skoda jobban kéneBmw-t ha veszel..
1 milla mindig legyen a kesztyűtartóba, mert bármikor kelhet.
Aztán megint.Mondjuk aki megtervezte ezt a meseszép ablaktörlő kart.
Pont olyan ragyogó mint a Mondeoknál..[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #204278 üzenetére
Hát igen, az egyturbós "sima" 3.0 TDI-kről sok rosszat hallani sajna (veztengely kopás, dpf bajok, ezekhez csak S-tronic van... azzal is mindig van valami) de nálam pont ezért is csak a duplaturbós jött szóba mert fele annyi "baja" van mint a simáknak. (Legalábbis én mindenhonnan ezt hallom és a szerelőmtől is).
Mit generáloztak neked pontosan?BMW-nél meg nincs szervizigényesebb autó, ott az összes motor (kb a 2.0TDI a kivétel) egy szervizigényes sz.r amiket állandóan csapágyazni meg vezérlésezni kell hogy ne legyen gyomorgörcsöd minden út előtt...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
válasz bul07 #204279 üzenetére
Az új jó hurka
Kíváncsi lennék a véleményetekre hogy szerintetek is rosszabb a vékonyabb anyagú és gyengébb rugó?
Persze számít a rugó mennyire tolja be.
A Vemomat lazán tudtam összenyomni.
A Wahler két kézzel elég volt összenyomni olyan rugó van benne.
Ezzel jó is a vízhőfokA rugó anyagvastagsága, és sokkal gyengébb is, a régit sokkal nagyobb erővel tudom összébb nyomni mint ami most jött
És szerintem ez nem jó, hamarabb fog áttengeniJól mondod
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #204269 üzenetére
Olcsón nem lehet jó lengéscsillapítót venni. Bilstein van nekem. Viszonylag kemény. Kayaba is lehet csak az talán lágyabb.
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204281 üzenetére
Igen, CCWA motorkod.
en nagyjabol 100k-t tettem bele, most 345k van benne.
A masodik koros az injektor+turbo+nagynyomasu+intercooler lesz. Az intercooler-t egy autopalyan elutott nyul nyomta meg.
Az elso koros-t itt irtam: [link]
#204284 Kiskokó: Az egyturbos 3-asok foleg az A6/A7/A8 kategoriaban voltag gazosak, mert mindig ott jelentek meg az uj modositasok. Mire lecsurgott A4-ig mar egesz jok voltak, bar a B7-esben meg voltak vele bajok, viszont a B8-ra kiforrottak, legalabbis a CAPA es CCWA. En esetemben egyszeruen arrol van szo, hogy hasznalom es sok km. van benne, de ez mar nem lancosodik es a hatszogtengellyel sem halodik. A vezerlest pl. nem is feltetlen kellett volna cserelni, csak ha mar ki volt szedve a motor, akkor ertelmetlen lett volna nem megcsinalni, mert a munkadij a nagyobbik resze. A tobbi pedig normal kopo cucc, elobb utobb eljon a csere ideje.
DPF is meg eredeti, szamitasaim szerint 450 ezer km-ig birni fogja.[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204288 üzenetére
Egy komoly hiba volt csak, 1 evvel miutan megvettem (az auto 6 eves koraban), a huto ventillatora szetszallt, azaz a muanyag ventillatorlapatos elem levalt a forgoreszrol es ahogy porogve lerepult belemart a hutobe es szerencsere csak lassan, de elfolyt a viz egy resze. Igy lett egy venti+huto csere. Minden mas baleset vagy kopo alkatresz volt.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
TayRol
veterán
Gondolkozom egy 2018-19-es évjáratú A6 C8 kombi 50tdi vásárlásán - a Tiguan helyett.
Lassan 15 éve szerelem a 3.0 dízel A6 kombi, most talán el is érem. Van valakinek tapasztalata vele? A bele nem tetszik, az előd nekem szimpibb de kívülről ezért odáig vagyok.Azért dízel mert alapvetően (85%) hosszabb utakra (150+ km) járok, pesti városi közlekedés a maradék. És szeretnék már egyszer egy normális motorral szerelt autót (ok, a 200 lovas dízel Tiguan is szuper, de azért...).
De ha lebeszélnétek róla mert zsákutca az is jöhet. -
K Norbi
addikt
válasz imyourfriend #204295 üzenetére
-
Kiskokó
veterán
Srácok, lehet találkoztatok már vele.
Én több dolgot sem értek.... de amit egyáltalán, hogy ki az a "Gyurikának" a rendszámon, mikor 2 Gyula van a kövön... ???????????
Állítólag külföldi face csoportban találták.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #204298 üzenetére
rhotacizmus, azaz, miért lett a linealisbol linearis
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest