- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
valaki lát valami gyanúsat, a semmit mondó képeken kívül?
ill vcds-en az elem kompenzáción töltő nyomás épülésen kívül lehet még valami amit érdemes megnézni?Mági: skodás cucclit majd ha lesz érkezésed át dobod ? (okádia műszerpárna)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
melyik az ajánlott lopás és rablásgátló rendszer amit utólag szoktak beszerelni? Egyenlőre a Pajzs rendszert olvastam el, nem tudom mi igaz belőle, "önerőből még nem loptak el pajzs rendszerrel felszerelt kocsit" hirdetés. Szóval majd a pajzs rendszert rakjam bele, vagy van más jó rendszer is? Casco lesz a kocsin, egy Passat B8 ról van szó.
-
K Norbi
addikt
válasz focvis #111953 üzenetére
Ilyenkor örülök hogy Város/falun lakok, itt a kutya nem néz rá, nem ellopni, a városba felviszem az autót benne hagyom a kulcsokat is.
Vagy akár a házunk előtt is otthagyom, mert jártam már így nem egyszer fiatal koromban este nem tudtam beállni olyan részegre ittam magam és kint hagytam az autót a ház előtt kulcsostól mindenestől.[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz focvis #111953 üzenetére
10% 100Ezres cascom van. Majd megkérdem mennyibe fáj a 5%-os.
UI: A téli gumival majdnem megjártam, ma egész nap telefonáltam, hogy tudjak szerezni 215/55 R17-et. Szinte sehol sincs, vagy kínai vagy több hét szállítás egy normálisabb fajtából. Szerencsére az egyik helyen valaki berendelt Nokian WR D4-et amit nem vitt el, így viszem én. Pont ezt akartam, és kerestem.
-
veterán
-
Dot
őstag
Megvettem az ajánlott G002000-t teljesítő zöld olajat, töltöm bele, egyszer csak kibuggyan, csurig van.
~3dl ment bele csak, amit nem nagyon értek, mert eléggé üres volt mikor néztem.
De legalább nincs hangja mikor tekerem és könnyű tekerni a kormányt.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
kaszaking
tag
Srácok! Van aki örül a hónak és kiment az utcára csak azért hogy keresztbe tegye az autót minden kanyarban meg ahogy lehet?
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #111966 üzenetére
Le kéne néznem arra feléd, vinnék, maradt benne ~7dl
(#111964) K Norbi
Én is voltam, ugye ki kellett próbálni a szervót.
Hát azt kell mondjam, sok ez a 150LE első kerékre, vagy nehéz a hátulja. Szóval olyan szépeket nem tudtam csúszni mint a daewoo-mal(59kw, 960kg) anno.
De legalább ezt nem csaptam oda.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
válasz Goblin12 #111949 üzenetére
Hatalmas a különbség az A4 és az A6 között. Nem csak méretben, de komfortban is (nagyobb tér, jobb hangszigetelés, minőségibb anyagok). Adózás szempontjából a nagyobb motorok nem jók neked, de én aszondom h ne a 2.0 tdi motorral vedd, hanem a 3.0 tdi-vel. Én nem az újat vettem anno(igaz Allroad volt, de az egy A6 kombi légrugókon) de kellett bele a nagyobb motor.
(#111965) Kalandor: igen- meg kell törni a dermedt olajat de sokat hidegen nem kell járatni. Hidegen ne tedd S fokozatba! Mert hidegen a gyorsabb váltás nagyobb terhelés neki. Melegen simán, de hidegen nem szabad mert kinyírod. Dilzlinél az 1700 körüli fordulatot kell megpróbálni tartani a melegedés alatt, illetve picit alatta h a váltó ne váltson fel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Z0mbi
senior tag
válasz Goblin12 #111949 üzenetére
Sok fugg attol meddig akarod megtartani. Ha garin beluli idoben megszabadulsz tole akkor hajra. Nem mondom hogy hulladek autokrol beszelsz, sajnos nekem eddig a nemet autokrol a velemenyem a hulladek es kevesbe hulladek.
Sokan hanyni fognak a posztomtol azert leirom mert hat velemeny az olyan mint a seglyuk...mindenkinek van egy
En egy e87 el kezdtem a nemet palyafutast. Befecskendezes, vezerles koztudottan hulladek a 2005-2010 es e90, e87 es tarsaiban. (ha van itt autoszerelo akkor el is mondja neked hogy pesten kevesebb biciklin cserelnek lancot mint ezekben a hulladekokban)
Majd jott a b8 2.0TFSI quattro. stronic, minden csili vili. Mai napig megvan, imadjuk. Svajcban eltunk es azzal jartuk az 1000 penteken 1000 vasarnap torteneteket. ugyhogy a 4.5 eves auto 170 nel tart. Az stronic egy mernoki csoda, azt semmire nem cserelnem el (mondom ugy hogy faztam az automatatol azelott). a TFSI az hulladek. inkabb egy 1.2 es kavedaralo mint az.
long story short: 400km/l volt az olajfogyasztasa utobb. okosba meggyuruztek (karok, dugok, stb...) 8k. (eredeti alkatreszekkel)
Elment a kedvem ezektol. Kollegam epp a tiguanjaval sziv. szinten olajfogyasztas.
Masik kollega a q5 3.0v6 dizellel sziv ami szinten epp a gariidon lepett tul. (itt is kisebb vagyonokat koltott mar ra. En nem szidom senki kedvencet, en hiszek az autoszerelomnek es ha o azt mondja nekem hogy a nala jart autok tobb mint 80% a dizel (foleg euro 6 osok) akkor elhiszem neki.
Amikor az okosrol kerdezem egyet mond mindenki
Japan szivo amit japanban gyartottak.
Hanyok a japantol. Parom szinte konnyezik hogy hogy lesz nemet belsonk megint. Nem lesz. az autok nagyon szepek belul de sajnos 150k felett hulladek akkor is ha a motorba az osszerako neve bele van vesve.Egy masik haver meg a kulturalatlan hilux V6 dizeljebe a 250ezrediket loki ugy hogy bontatlan a motor.
Kozben a d4d 2.2 meg konkretan az egyik leghulladekab dizelek koze tartozik.
Anyhow, mindegy mit veszel ha ujat veszel csak add el 4 even belul (vagy akarmi jon elobb ami bontja a garit).
(ja es quattro nagyon hasznos....tegnap es ma is nagy vigyorral jottem az autok kozott mert ram a fizika torvenyei nem ervenyesek (najo meg van alpine gumi is azert mert a 4 kerek nem garancia)!
CVT t keruld mint a pestist. (azt ha jol tudom nem is adjak quattroval)
A 2.0 TDI vel az a gond hogy mar abbol is 190pacit sajtolnak ki. Minden elrejarava. Es igy is harmatot pufog ki...na ez a gebasz. -
válasz Kalandor #111972 üzenetére
A te motorod kisrbb veszteseghovel dolgozik sajnos. Nekem a tiptronikkal siman megy az 1700 tartasa. Meg a 3 literes motor is 2-3;km alatt ontja a meleget es a 10kmre mar minden folyadek uzemmeleg.
Z0mbi: gondozasmentes motor nincs. Meg a szerelod is hulyeseget beszel. A touareg, a c5 allroad es a passat is ismeretlen de legalabb 500k futassal voltak nalam. Soha semmi nem volt tervezetlen vagy kirivo. Az automatakkal sem volt soha baj. Bocsass meg erte, nem a sajat hazat vedve beszelek, de az autoval torodni kell, es tudni hogyan hasznaljuk. A tolunk nyugatabbra lakok sokan azt hiszik h csak mert egy auto sokba kerul mar automatikusan gondozasmentes. Es lehet jonni a suzuki gondozasmentessegevel de az is hulyeseg. Vagy csak noveremek fogtak ki az egyetlen szethullo ignist.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Z0mbi
senior tag
válasz bitpork #111973 üzenetére
Hat a gondozasrol annyit hogy az auto minden kotelezo szervizen atesett. De akkor inkabb igy kerdem:
Audi CDNC olajlehuzo gyurui: milyen gondozast igenyel az olajlehuzo gyuru egy lada niva-ban?
merthogy a CDNC joesetben 100 ezrenkent cserere koptatja ezeket. Hivatalos fix soha nem keszult hozza igy amit tenni tudsz az hogy ugyanazt a szar gyarit megveszed es belerakod. Rakhatsz bele 0W100 at 5000km enekent. A gyuru kopni fog.
A vicc az hogy volt fonokomnek volt V10 touareg je... TDI. Mondjam tovabb? hogy azzal nem ment senki 500k t az hetszentseg! (max 3 mocival) No o is hordta rendesen azt az autot szervizbe mignem megelegelte.
De igazad van. Gondozas mentes auto nincs. Nem is varom el. En a longlife szervizes audiban is 10k kent cserelem az olajat. Es ezert nem tartom fer nek hogy ez tortenik velem. Ennyi -
Magnum_
nagyúr
válasz Z0mbi #111976 üzenetére
Nekem 15k km-kent kellene az olajcsere es 5w30 a gyar altal mondott olaj. Ehhez kepest 10k km-kent cserelem es 10w40-et kap. Igy is van valamennyi olajfogyasztas, ha sokat autopalyazom, de valaki irta is, hogy a konyvben benne van...
Persze nalad a 400km/1 liter az rengeteg.I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #111969 üzenetére
Nagyon jól mennek az újabb A4-ek a 2.0-ás motorokkal, mondjuk ez nem meglepő, 1450kg-os autókról beszélünk. Én itt nem mennék el a 3 liter irányába, a 11 milliós quattro S Tronic alapárhoz képest 2 millió felára van a nem quattro 3 literesnek, és közel 4 (!) a quattronak. Természetesen ez mind alapmodell, nyugodtan hozzá lehet számolni 2-3 millió extrát. És hova nem elég a 7.5-es 0-100?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha az erőgép a cél akkor ezek játékok, az usákoknál a 2.4-es, 2.6-os motorok a belépő alapmotorok. Egy rendes 5 literes Mustang és eszedbe nem jut többet traktoron gondolkozni, legyen az akár 3 literes.
Mágus2: Úgy nehéz lehetett beilleszteni. Amúgy itt mi volt az indok?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
B8 kombi, 2.0 170 lo CAHA, de ne nagyon megvagyok vele elegedve. Nagyon megy az autó.
Nekem ami nem tetszik, hogy nagyon rövidek a sebességei.
Skoda Superb (2003) 5 sebességes, és ugyan ott adja a 5öst ahol én már kell a 6ost. De én addig egyel többet kell váltsak. Én sokkal hosszabb sebességeket vártam.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #111989 üzenetére
Nekem a CFHC pont fordítva van. Brutálisan hosszú fokozatokat kapott. 100km/h 6-osban 1600 fordulat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Danex #111975 üzenetére
DSGm nem volt nem ismerem, a tiptroniccal simán mén.
(#111976) Z0mbi: nem azt akartam ezzel írni h te mulasztottál el valamit, bár ha a szervizben csak a gyári előírásnak megfelelően akarják karbantartani akkor ott már gond lehet. A lehúzó gyűrű hiba nem vitatható. Ahogyan az sem hogy a régi német olasz bármi szívóbenzinese sokkal megbízhatóbb mint a mostani orvosi műszerek amik autónak vannak eladva. Kicsit már ki vagyok ettől a tévképzettől h csak a japán régi szívó.
A v10-t kb annyi értelme van ilyen relevációban emlegetni, mint a toyota 2.2 dcat dízelét. Ha valami szar, akkor az szar.(#111995) Kalandor: Ez miez? Sütni akart a motoron vagy mi? A modern autóknál nagyon nem javallt letakartni. A legújabbak már kaptak lamellamozgató segéd szerkentyűket (gondolom koccanáskor v bármilyen csere okán a gatyája rámegy a tulajnak) ami a hideg beáramlást szabályozza.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen