- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kalandor #112298 üzenetére
HA a mercinek a motorja váltója tényleg jó, akkor azt érdemes megvenni. Arra ha ráköltesz annak az ára csak felfelé megy. Megbízható igásló. Volt osztálytársam ilyennel ásványvíz területi képviselősködött.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Kiskokó #112300 üzenetére
szerintem az az autó el volt hanyagolva
Jó de a ledek, a xenon vezérlésestől, a kanyarkövető, a kormányszög szenzor, az MMi, a tolatóradarok meg kábelköteg, a klímavezérlő .. ezek hogy függenek össze azzal, el volt-e hanyagolva? Hogy tudsz úgy elhanyagolni egy autót, hogy ezeknek az élettartamára befolyással legyen
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kalandor #112298 üzenetére
E280 király, haveroméknak volt 3. autóként, szépen megy, de zabál.
Vectra B 2.0 - 4 db Vectra B-m volt, ebből 2 db 2.0 - jó autó volt a maga idejében, a 2.0 tökéletes választás belőle. A belseje nem a legigényesebb, hozza a 90-as évek kommersz átlagát, a motor fasza.A Merga belülről nem nagyobb a Vectránál - fílingre az előbbit venném, ha igásló kell, leamortizálni, akkor a Vectrát. Egyik sem ördöglakat.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
ujra itt!
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
Kiskokó
veterán
Nem mondom azt, hogy nem szaladt vele fa..ra... mert azért tényleg volt bőven baja neki
DE amúgy bármi lehet ahogy Piwi is írja.
Nem tudom amúgy 10 éve Xenonosak (kanyarkövetős is) az autóink nagyon sok ismerősnek vannak hasonló autói (új 5-ös Új A6, X5 régi új, ML merci, VW sharanok régi új, CLS merci, S osztályok stb) de ,hogy radarok meg xenon vezérlés tönkre menjen én ilyet még senkitől nem hallottam.
Mer még ha 15-20 éves a kocsi na jólvan...
(teszem azt hozzá, hogy én 0-24be Xenonnal megyek, mindegy mikor mennyi időre ülök kocsikba a lámpa azonnal On )
AZ én A6-omra mondták, hogy a kanyarkövetős lámpája típushibás mert a vezetékeket rövidre hagyták és a lencse mozgás miatt eltörnek a kábelek de még mindig jó Koppkopp.az egyéni véleményem az amúgy hogy MINDEN márka minden Szériából minden Motorral van ami Tökéletes és van ami szopóroller.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-v-
addikt
válasz Kiskokó #112313 üzenetére
Persze, a bimmer meg a merga ugyanekkora fos
Ami nem romlik el az az igénytelen szög egyszerű technika, de az annyit is nyújt. Ezek a bonyolult szarok mind tönkremennek .. mondjuk ez azért elég botrány amit leírt, ilyen áron faszomnak se kell audi
(amúgy se na jó egy rs3 )[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Eloszor is B.Ú.É.K!
Két kérdéssel fordulnék Hozzátok.
1. Passat B6 Variant 2006-nál van lehetoseg a csomagtér ajtón egy picit "emelni"?- Jelenleg súrolja egy picit a lökhárító tetejét, ami oda fog vezetni, hogy a lököst is kikezdi, de nagyobb probléma hogy leszedi a lakkot illetve festéket az ajtó alján és az ott megálló víz szép lassan elkezdi bontani majd az ajtó alját.
2. Most hogy voltak nagyobb hidegek a bal elso ajtó zárja kicsit vackolt, hol nem csukódott az ajtó, hol csak belülrol lehetett nyitni, gondolom az elozo tulaj vmi olajjal benyomta, ami megdermed a hidegben.
Illetve a csomagtérajtót is elég nagy erovel kell csukni, hogy zárjon.(homerseklettol függetlenül)
Érdemes oket WD-40-el vagy vmivel megfújkálni, mert az áruk nem lenne nagy tétel, de ha lehet akkor nem bontanám le a komplett elso ajtót.
Esetleg gyakori hiba ennél a típusnál vagy csak nálam jött elo?
Elore is köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #112300 üzenetére
Nem, a motorhoz csak a dpf, egr kombo, a turbo, meg most a befecskendezok tartoznak. Bar ha ezt igy osszeszamolod, akkor az is egy tetemes osszeg. Nekem ez ido alatt egy izzito elektronika hibam volt, 35k volt a vezerlo, meg a jobb turbocso, ami 55k volt. En persze most szivom is a veret mint BMW user, meg ugye azert egyutt is erzek vele, mert nem lehet kellemes dolog.
Ugye mivel Nemetorszagban el, igy a valtot is ott kellett megcsinaltatni. A Muncheni korgyurun hagyta ott, onnan trailerrel a gyari szervizbe, majd egy maszekhoz.
A valtoja 150k km-et birt, 80k -nal volt benne olaj cserelve a szervizkonyv szerint. Forumrol megtudta, hogy sok a gond van az auto valtokkal, jobb kerulni, es manualissal venni.DPF -t is meg lehetett volna csinalni rendesen, akkor nem lenne vele problema, lasd pl. en meg az eletben nem kaptam DPF hibat, pedig a remap miatt biztos szorja a kormot rendesen.
A turbo elott ertetlenul all, mint ahogy a befecskendezok elott is. O is minden 3. tankolaskor premiumot hasznal, meg a nemeteknel egyebkent is sokkal jobb a gazolaj minosege.
En a lampakat nem ertettem. Igazabol nem hiszem, hogy nincs ra olyan megoldas, amivel siman megbontassal cserelik a ledeket benne. Tiszta bullshit, hogy a teljes lampatestet kukazni kell.
Neki S line -os az auto, igy a futomuve is, gondolom ezert akkor az allando problema vele.
Mind1, most megadtam neki azt a telszamot, amit Qru kuldott, letargyalja, aztan eldonti, mi lesz. Ezek utan mar nem eri meg eladni az autot, es ismerem, ugyis megtartja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #112314 üzenetére
OMG, ez tényleg nem egy pár órás művelet. Na ilyenkor örülök, hogy nem nekem kell kiköhögni az árát hanem lízingbeadónak.
mod:
bmwsan:
1: A zsanéron lehet/kell állítani.
2: Fújd be, kimossa a nem oda való dolgot és kenést is ad neki. WD40 98%-ban petróleum, tehát jól kioldja a szmötyit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
Rádobtam a VCDS a kocsira, bekapcsoltam a Lap Timert, de az olaj hőmérsékletet nem mutatta a menü, gondolom mert a motor nem volt bekapcsolva.
Másik gondom, lefutattam egy tesztet, és sajnos 2 hibát adott ki:
Az első az ABS rendszerrel van kapcsolatban:
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb
Part No SW: 8K0 907 379 BH HW: 8K0 907 379 BH
Component: ESP8 front H04 0060
Revision: -------- Serial number: --------------
Coding: 164D0C
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 80051ED91318A291 Fault Found:
02214 - Tire Pressure Warning
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 41
Reset counter: 154
Mileage: 162756 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.04
Time: 12:50:20Freeze Frame:
Hex Value: 0x2400
Hex Value: 0x4006
Hex Value: 0x1237
Hex Value: 0x19B9
Hex Value: 0x00FFAz én gyanum, hogy az egyik gumi ereszt, ez igaz mert a jobb hátsóban csak 2 légkör van, többiben pedig 2.5.
Másik hiba, itt már gözöm sincs mi lehet ez:
Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
Part No SW: 8T1 035 666 J HW: 8T1 035 666 E
Component: H-BN-EU H51 0174
Revision: -------- Serial number: 483A.0B7675280
Coding: 010100010006A1FD23004F1E000000030001
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 41835BDDD892EB1Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 N
Component: EUR 2011 1205Subsystem 2 - Part No SW: ----------- HW: 8F0 919 604
Component: DU7 High H43 0098Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 F HW: 8T0 919 609 F
Component: E0380 Bedient H08 0100Subsystem 4 - Part No: 8R0 060 961 A
Component: CD-Database 27121 Fault Found:
03157 - Functionality limited due to Communications Disruption
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 47
Mileage: 161576 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.31
Time: 22:51:09Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00001000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000Remélem ti tudtok segíteni.
Novum Forum Siculorum
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #112253 üzenetére
Ha ugrál a hőfok mutató össze vissza random akkor hőgomba ha pedig szép lassan mászik lefelé és nem akar feljebb menni akkor ált termosztát. Nekem szerencsére csak a hőgomba volt a sz*r kapott hellat és azóta hibátlan. Termosztátba meg BEHR-THOMS kell bele és faja lesz, minden mással az van amit Mágus írt
-
Goblin12
őstag
Audi A4 rem. annyira nem gáz, hogy németül van.
Lenne még egy olyan kérdésem, amire szerintem nem létezik egyértelmű válasz, de talán irány vonal van.
Mint azt már elolvastam, hogy olyan motor nincsen ami a nem igényel törődést, de még melyik lehet az az autómata motor amelyik a mégse igényel nagyon nagy hozzáértést?[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Goblin12 #112323 üzenetére
Múltkor énis konfiguráltam egy 3.0 dizlit az új A4-ből.. hát rákellet jönnöm, hogy rohadtul nem éri meg..
21 millióba álltam meg és még akartam volna bele cuccot.. ehhez képest egy A6 alig drágább ellenben nagyobb stb stb...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
2008.02 évjáratú Audi A6-hoz keresek motorvédő burkolatot (pajzsot).
Találtam több helyen, ez a legolcsóbb: [link]
Ha van ellenvetés, tapasztalat, írjátok meg plz.
köszi!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
i-sti
senior tag
Kicsit utána olvastam ennek a flexible intervalnak, de még most sem tiszta.
Szóval, ez figyelembe veszi a következőket:
- olaj minősége
- levezetett út
- levezetett idő
- vezetési stílusEzeket figyelembe veszi a BC és így számolja az olaj kopást a következő cserét is javasolja.
A tegnap VCDS-ben, megtaláltam, hogy ezt hol kell beállítani, de azt nem találtam meg a neten, hogy ha ezt most beállítanám, akkor most 0-tól kezdené a számolást, vagy az utolsó olajcserétől számolná az átlagot, a mostani olaj minőségével, az eddig megtett km és az eltelt időt. Vagy mindent 0.ról kezdene és kb még 1XK múlva szólna, hogy kell cserélni?
A másik amit sok helyen emlegettek, hogy ennek a flexibilis intervalummnak is kell/lehet maximális km beállítani, ezt nem találtam meg pontosan sem a neten, sem a VCDS-ben.
Itt van egy képernyőkép, amit készítettem a tegnap:
UI: beállítottam a Lap Timert is, szépen mutatja az olaj hőmérsékletet!
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Yahoo
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2000-es évjáratú Seat Leon, 1.4 benzines autóm.
Tapasztalatom szerint a Leonnak gyárilag is elég feszes a futóműve, pláne a magyar utakra, de egy ideje tapasztalom azt, hogy egy-egy úthibán, kátyún, főleg keresztbordán mintha teljes csillapítás nélkül, hatalmasat ütne fel az autó. Nemrégiben volt cserélve mind a 4 lengéscsillapító (nem emiatt, műszakin rámértek a gátlókra és csereérettek voltak), a felkoppanásgátló gumikkal együtt, illetve stabilizátor pálcák. Egy fokkal jobb lett a helyzet, de még mindig megvan ez a csillapítatlan érzés. A szerelőm szerint sem a szilentek sem a gömbfejek nem szorultak cserére.Az utóbbi napokban észrevettem, hogy jobban csillapít a futómű, feltehetően a kiadós csapadék miatt, újra megvan az a csillapított/gumis érzés úthibákon.
Véleményetek szerint mi lehet az ok? Szilentek?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
Udv! A Golf 4 1.6 16v ezekben a minuszokban nehezen indul, ha sokat allt (8 vagy tobb orat). Melegen poccre indul. Ez a tunet mire utalhat? Elore is koszonom a valaszokat.
-
veterán
válasz FrankMonzano #112339 üzenetére
Arra, hogy hideg van?
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #112339 üzenetére
Akku?
-
FrankMonzano
őstag
-
F_Zolee
veterán
Holnap megyek egyeztetek a kereskedővel róla.[link]
Kívülről-belülről jó állapotban van, vezérlés nemrég volt cserélve. Pöccre indult. Megyünk majd egy próbakört is vele valószínűleg. Átnézésről is egyeztetünk.Vásárlás menetéhez kellene csak tanács, hogy jó-e amit elgondoltam.
- Eredetiség vizsgát rábíznám, mert időm nem nagyon lenne.
- Törzskönyv-forgalmi összevetés.
- Adásvételi megkötés.
- Kgfb kötés.
- Okmányiroda(esetleg ügyfélkapun is lehetne rohangálás nélkül?) ügyintézés
- Öröm és bódottág. -
VR6-Fan
veterán
To All!
2001 ASZ golf4 kezdődő töke és tengely baj, amit visszább linkeltem Kecskeméti G4 néztük és foglalóztuk, milyen after market töke és tengely javasolt, csapágy csak gyári van még mindig?
órába 197k, amugy 297k a reális, belső piszkos, könyöklő törve, meg a beltér világítás, műanyagok közepesen karcosak, minden működik ami benne van, 6-os első kerekes kézi+ASR, december óta állt, bikáról 4-5 fordult után indult, melegen is szépen indult nem fűstől amennyire lehetett húzatni nem sikerült betíltattni, ülések szakadás mentesek, nincs kiülve, új lendkerék+kuplung, motor tér kimosva, de szívárgásnak nincs nyoma
gyk törés mentes, jobb hátsó ív volt fújva, olasz->98% rozsdamentes.1,128m a vége, 2év műszakival.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #112344 üzenetére
Fekete erősített INA tőkék, meg bármilyen német vagy angol tengely + csapágyak.
200 euró az eredeti tengely...
280 euróból egy elég erős konfigot lehet csinálni, gondolom nem hagyod meg gyárinak, simán meg lehet írni 170 lóra.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #112345 üzenetére
Swag-febi/kolbenschmidt mondjuk? és kolben vagy glyco csapágy akkor.
[link] esetleg ilyen? ilyet elv tudnak okosba
jah fűstőlés kiegyenlítése 0.2% körül alatt volt a legrosszabb, szerintem azt még a himbák hézagolásával ki lehet játszani.
ill vezérlés, érdemes kiváltani a gázos feszítőt hagyományos fixre?
VP-ből gondolom fém lapátos Hepu, jó itt is?!ill alap esetben is kéne a fokló kerékkel játszani ?
szerk:ennyiért nagyon jó a gyári tengő, itthon 200k-t láttam rá!
nem az enyém, haver srácé neki volt a fekete hibrid gt15-ös G2-je amit elvittek a héten :/, ez lesz helyette úgy néz ki.
hát ha rendbe lesz minden, biztos meg lesz iratva, EGR-t úgy is le kell lőni.... aztán ha lehullik majd a VA lehet gondolkodni mi menjen fel....
(és hihetetlen hogy dizel tuningba mennyire normális support van itthon bengáshoz képest programozás tekintetében :/ )[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #112347 üzenetére
A 74kw-os ugrik mint a veszett a 16V-hez képest...
VR6-Fan:
A feszítőt mindenképp átraknám, igaz kell vágni egy menetet a fejbe ha jól emlékszem. Hepu, vagy kölesmidht pumpa. Tengely, meg amit jó árban tud, itt a gyári van jó árban és az 300 000km-t biztosan bír.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz bitpork #112347 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy beszámítás is játszani fog így gondolom nekem is kelleni fog a mostanira eredetvizsgát intézni?!
Eddigi 1 literes motoron "felnőve" nem hiszem, hogy gyenge lesz persze azt nem tudom cáfolni amit mondasz a többi motorhoz képest. Ezen a konfigoláson lehet módosítani is ezek szerint? Bár nem hiszem, hogy egyhamar nekiesnék ennek a témának mivel tudatlan vagyok benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest