- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rambovits
senior tag
Vegyetek egy 1.4 MPI fábiát, az is elmegy 11-el városban Cserébe ha előzni akarsz, nem fogsz. De legalább piros
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #111056 üzenetére
20at? Azért nem egy 2.8 v6 ez 204 lóval. Esetleg azzal meg lehet etetni.
Versenypályán nem jártam még, nem is fogok.Az átlag 8,5-8,6 kb. Kiszámolva, és computer szerint is. Ebben van kb. 35%város(ebből csak 10-15% Bp. belváros), 35%autóút, 30%pálya.
Ha csak pályát nézem 140nél 8,5-8,6 110-120nál 7,5-7,7. 90-100nál 7.
Legkevesebb amit mutatott 6,4 volt autóúton kb 80 nál tempomattal.
Ha csak város Bp. mondjuk szokásos dugo a körúton. Akkor max 10,2l-t írt ki legtöbbet, direkt lenulláztam a mérőt, mert azaz 5-10 km belváros nem dobna annyit az átlagon.
Tehát egyáltalán nem vészes szerintem, persze hibátlan motorral, átlagos közlekedéshez elég elváltogatni 2000-2200-as forulaton, mert akkor is van kellő nyomaték ami vigye a gépet.
Ha kell van tartalék, és a 2.0 dízelesek is csak egyszer villognak rám a pályán, valamiért legtöbbük azt hiszi, hogy az utak császárai a céges mondeokkal octaviakkal passatokkal. Ezt szerettem volna kiküszöbölni ezzel az autó/motor párosítással.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Kalandor #111061 üzenetére
Tudom merre van, ezzel még nem jártam ott. Ilyen körülményekhez biztos jobb a dízel, de mint írtam mindenki úgy választ, ami neki jó.
Én amúgysem megyek csak évi 15e-t. Mondjuk ehhez kell fanatizmus is, mert ennek az árából kijött volna 2db 1.9 tdi 4-es golf isAz embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #111058 üzenetére
Akkor lehúzódok Nyilván minden ellen nem jó ez, csak a nagy átlag ellen.
Ahhoz a 2.8 benya+chip lenne az ütőkártya, az meg az a motor amit mindennapi használatra nem vállanék be, mert kicsi a motortér hozzá, és a nagy hő nem tud már megfelelően távozni.Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #111068 üzenetére
Integra fórumtárs is ezt gondolta és egy fára felcsavarodva végezte a 11-esen. Azért csak óvatosan.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
Olvastam anno a sajnálatos esetet, őrült módjára sosem száguldozom főleg hideg időben(szerintem nyáron ő sem repült volna el, hideg volt az út nem volt tapadás), sebességhatárokat betartom, vagyis minden tábla+10km/h, ha ennél lassabb az előttem lévő,és van rá mód előzök, ha nem akkor nem.
Pályán se mentem még ezzel 170nél többet.
Akkor is csak 1-1 gázfröccs erejéig, egyébként ha nem sietek 120al megyek pályán, ha sietek 140, felette ugye jön a csekk[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz Morris #111067 üzenetére
Melyik szivodiesel?
Mert ha megnezem a Golf 4 wiki oldalat, akkor az 1.9 SDI-t talalom: (68 PS) bei 4200/min es 133 Nm bei 2200–2600/min
ha a hengerurtartalomban a legkozelebb allo 2.0 benzin melleteszem akkor (115 PS) bei 5200/min es 170 Nm
bei 2400/min.
No offense, de nem adja ki a matek. En igazabol egy hasznalhato szivodiesellel talalkoztam, a toyota hiace-ban volt valami 2.4-es. A tobbi egy kalap szar volt.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Természetesen számolt adatok, vagy 4x-5x kiszámoltam eddig, de a computer is +-1dl pontosan írja ki a számolásomhoz képest (hálisten) az előző passatom, jó fél literrel kevesebbet mutatott mint ami.
Azelőtti 3as golfom(GT) pedig érdekesmód szintén decire pontosan mutatta. Persze azt hozzá teszem nem az a sofőr vagyok aki lámpától lámpáig nyomja, ha látom , hogy piros a lámpa 50-100m-re. Akkor motorfék, és 1-2 visszaváltás. Ezt nem a motor miatt teszem így, az 1.6-ost is így vezettem.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #111060 üzenetére
Hát végsebesség környékén igazából amúgy is csak a légellenállás, csúcsteljesítmény meg az utsó fokozat áttétele számít, simán lehet jobb egy amúgy rosszabb súly teljesítmény arányú autó
Bakker én mióta nálam van az autó nem tudtam még kipróbálni, mennyit fogyaszt(ana) normál használattal ... sose volt még egy tank se amit épeszűen autóztam volna végig
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz footy #111075 üzenetére
Hiába. Alacsony fordulaton nyomatékosabb a dízel. Teljesen más a nyomaték görbéje is mint egy ugyanakkora köbcentis benzinesnek. Sokkal hamarabb jelentkezik a nyomaték csúcs. Az egy dolog, hogy utána híg f@s lesz, mert csak bőg viszont nem megy. Ezért is a munkagépek meghajtó motorja.
-
d3tox1c
senior tag
Sziasztok.
Tudnatok segiteni, 2006os seat ibizahoz milyen feklampa ego kell(tipusszam, vagy valami)?
Koszi
Koszi -
footy
addikt
válasz Morris #111086 üzenetére
A benzinesnek itt joval magasabb a nyomateka es a szivo motorknak nem szokott durva
"peak"csucs lenni a nyomatekgorbejeben. Szoval max azt tudom elkepzelni hogy pl 1200-as fordulaton van a dieselnek 62Nm a benzinesnek pedig 60Nm, de normal hasznalatnal nemigen jon ki gyoztesen a diesel.1.9 SDI: 133 Nm bei 2200–2600/min
2.0 B : 170 Nm bei 2400/min(#111082) MunezXBK
Faternak volt egy jo, aztan hengerfejes lett 450 korul, de a barnak megvettek es tovabbadtak afrikaba -
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #111004 üzenetére
Ezt köszi ide is
(#111003) TaaT: G4 betegség, ahogy olvasom. Neked is kattog néha? Illetve ha tervezed cserélni, és külföldi lehetőség akad olcsóbban, összeállhatnánk postát felezni. Eddig a stealership a legjobb ötletem, ebay-én csak használtat leltem, alin még azt sem.
Benzin-dízel: SDI-n rövidebb a váltó is, szóval végső soron a 90 lovas TDI még képes kevesebbet is enni. Kettőstömegű+turbo persze kontra.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #111098 üzenetére
Én nem hallok kattogást, annyit veszek észre hogy a hibatárolóban mindig ott van, és télen 20fokra állítva forró levegőt fúj a climatronic, de nem mindig.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen