-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27435 üzenetére
igen játszottam már pathfinderrel, valóban nagyon jó kis karaktert, de tényleg "iszákos"
HA mégis splitting steelt kezdenék / csinálnék, tuti pathfinder vagy raider lenne. Trickster biztos nem. Keresek valami ranger buildet, amihez nem annyira nyúltak (nagyjából egyikhez sem) vagy Storm brand, azt is már egy ideje ki akarom próbálni.
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27408 üzenetére
hát nem tudom, eza splittin steel annyira nem fogott meg, első karakternek biztos nem az lesz.
Mindenképp valami rangert szeretnék. Deadeye-t kétszer próbáltam eddig, de az nem annyira könnyű szerintem elsőre, legalábbis nekem. Pathfinder tetszik, a raidert meg még nem próbáltam. (Vagy a strombrand és még egy ligát húzódik a ranger karakter
)
-
Badlof2k
senior tag
válasz
sirdond #27412 üzenetére
Hat eleg tapos csibe volt
Win-T .: Nem nehez bele razodni ha nem agyalod tul mert egeszen szimpla , a map taben ha jol emlekszem alapbol benne az osszes olyan map ami Alap map vagy Basic , tehat nem egy nagyobb Tier verzioja egy kisebb mappnak , ezeket a map tab alapbol ket szinel jelzi az adott Map alatt hogy kesz bonus objectivel / awekener szintje is teljesitve van, van par map ami csak bizonyos watchestone betetel utan jon elo regiokban de ezeket eleg akkor elkezdeni hajkuraszni szerintemm hamar az adott regioba az alap mappok nagyreszet teljesitetted
Az Elder Slayerek pedig ugyanez , amikor elkezded a questet akkor az atlas 4 sarkaba kell a mappokat teljesiteni , amig bemem adja oket , utana pedig irja ott ahova a koveket bekell raknod az adott regioba hogy mennyi konek kell bent lenni hogy legyen eselyed az elder slayert spawnolni .
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27390 üzenetére
Én megkockáztatom, hogy mivel nem adnak annyival jobb dolgot az alternative változatok (mint mondjuk az awakened gemek egyértelműen jobbak) így szerintem egyenlő arányban lesz. De ez csak tipp. Sőt, azt is el tudom képzelni, hogy gemenként lesz kilengés. Egyiknél egyenlő az esély, a másiknál valamelyikre csak 5%
Har_melin: ez egyszerre jó hír, és rossz. Jó, mert ennek örülök, rossz, mert nem akartam megitn spellslingert indítani és most ezzel ez is képbe került
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27384 üzenetére
Hát az ED meg a contagion alternative quality-je nem annyira meggyőző, de legalább visz kis változatosságot a játékba
kíváncsi leszek, hogy fognak hatni az árakra ezek a quality-k
badlof2k: az meg van mire való, csak azt nem tudom miért nem használtam
Azt is el tudom képzelni, hogy meg se volt a craft
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27383 üzenetére
Most már csak azt kellene tudni, hogy a "Curse gains 10 Doom per second if you Cast this Spell yourself" mire vontakozik? Totem, Mine, minion kiesik, az tiszta, de mi van a Blasphemyvel és a trigger dolgokkal?
Mert ha a cyclonernek állandóan le kell állnom manuálisan castolni a Punishmentet, akkor az helyből kiesik a buildből.
-
sirdond
őstag
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27372 üzenetére
csak ugrattalak, elnézegetek én is buildeket, bár ha már általatok kipróbáltat ajánlotok, vagy olyan, ami a tapasztalaitok alapján jó lehet, az többet nyom a latba. Ha meg nem tetszik, hát így jártam, ennyivel is többet tudok meg magamról
Ezt a PF-t leheg megnézem, de most hogy brunnehilde említette, a strom brand is játszik...hogy mindig ilyen nehéz legyen eldönteni mivel induljon az ember liga kezdéskor...
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27331 üzenetére
Még egyszer, szerintem ez a fossilt nem érinti. Eddig Bleed és Poison modokat generált, most meg olyan modokat, amelyek egyszerre phys és ailment (=bleed) vagy chaos és ailment (=poison). A bleed és a poison mint az ailmentek neve továbbra is megmarad, szerintem a fossil leírásában sem lesz változás, csak az ailment tagje változik. Legalább is én így értelmezem a leírtakat.
Szerk: Igazából szerintem ez még javítja is a célzott bleed/poison craft esélyét, mert innen kezdve a corroded mellé berakott aberrant vagy metallic kapásból kizárja a másik opciót, míg eddig pont a saját bleed/poison tag miatt ez nem így volt.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27329 üzenetére
Én is csak gyorsan belenéztem, de szerintem a fossilos részt érdemben nem érinti.
"Corroded Fossils and Prismatic Fossils now affect mods with both the Physical and Ailment or Chaos and Ailment tags rather than the Bleeding and Poison tags. The Bleeding and Poison tags are no longer used."
Vagyis továbbra is marad a bleed/poison craft, csak az ailmentnek nem lesz külön tag neve, hanem egy dupla tag kapcsolódik hozzá. -
brunnehilde
senior tag
válasz
sirdond #27325 üzenetére
Halálos az a haj.
De aki nem volt megelégedve a droppal, az is ráleshet, van benne "how to make currency" rész.
Har_melin: Nem volt még Tricksterem, de mikor a Wintertide buildet raktam össze, rálestem. Van ott is DoT, de DPS-ben jó 20%-al kevesebb lett volna, mint az Occultist. Védelemben viszont lehet jobban jártam volna vele. Mondjuk a Mom-os és a blockos buildeket leszámitva eddig kevés build védelmével voltam megelégedve, kivéve ha nagyon OP volt, mint a Deliriumos Guardian Arc.
Pitymaszter: Te gambler. Nekem meg már egy komplett csótányhadseregem van.
-
brunnehilde
senior tag
válasz
sirdond #27297 üzenetére
Akkor elég jelentős változásoknak kell végbemennie, mert jelenleg szinte minden a speedet támogatja. Kezdve a Deliriummal, ami egy nagy rohanás, a Conqueror és Sirus farmoláson át gyakorlatilag mindennél jobban jársz, ha a mapot ledarálod pár perc alatt és nem állsz meg gyönyörködni a tájban.
Hozzáteszem szerintem egy ARPG-ben ez igy is van jól, és azért annyira ne is változtassanak ezen.
-
mrkog
tag
válasz
sirdond #27297 üzenetére
Értem a célt, de az endgame egy arpg-ben mindig ez lesz. Ha nem akkor nem is így fogják hívni, hanem rpg-nek. (kis túlzással) a Diablo 1-2-3 is erről szólt, ez tetszik a játékosoknak akik ezzel játszanak. Ezért nem tetszett sok embernek a synthesis meg a harvest.
Én pl. nagyon kedvelem ezt a játékot, -nem is játszom mással- de ha nem adnak hozzá valami pluszt (elég lesz, ha a drop rate-et visszacsinálják, tehát nem kérek sokat) akkor megyek cyberpunkozni... Persze csak novemberben.... -
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27279 üzenetére
rendben van, nem foglalkozom
Mikor idejöttem, csak ezt a hozzászólásod láttam és nem értettem, hogy miért beszélsz magadhoz E/2-ben. Annyira "leblokkolt", hogy van 3x elolvastam mire feljebb görgettem megnézni az előzményeketha viszont 13 hét, akkor az kb. karácsony előtti hét az nem is rossz...
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27276 üzenetére
ez a splitting steel némileg megfogott, de még mindig inkább caster / ranger leszek. (bár ha azokhoz nem nyúlnak hozzá, akkor nem tudom... indítsak megint ED trickstert?
)
brunnehilde: akkor már a hatótáv miatt is megéri (megérné) használni
ja bocs, neked mindegy, alapból 3 kattintás és kész a map nálad
13 hét egy liga, ugye? vajon ez is olyan hosszú lesz, vagy megpróbálnak visszaállni az előző kerékvágásba? (Ugye volt egy hét csúszás valahol az előző liga végén meg ennek az elején) Mert jövő hét elejéig kell leadnom a szabadságtervet az év hátralévő részére és akkor már készülnék a következő utáni ligára
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27265 üzenetére
Mindig is nagy curse rajongó voltam és nagyon vártam a részleteket, de ez most elbizonytalanított.
Kisebb mértékben a Mark-ok miatt. Meglátjuk, hogy a beígért rebalance mit hoz majd, de ezeket eddig elsősorban charge vagy mana sustainre használta az ember. Ha csak single targetre megy, akkor kérdés, ez mennyire fog működni, főleg manánál. Az viszont nagyon jó, hogy a bossok ellen is 100%-ban hat majd.
Ami jobban aggaszt, pontosabban még nem tudom teljesen felmérni, az a hexeknél a selfcasthoz kötött impending doom. Úgy látom, az a cél, hogy az eddig passzív debuffot adó átkok helyett aktív támadó skillként működjenek a hexek, ami a különféle area dmg lehetőséggel nem is rossz (látványra, a videó alapján). Viszont így a Blasphemyvel aktivált hex aurák kiesnek ebből az opcióból. Azt most hirtelen nem tudom, hogy a Cast on... és Trigger a socketed spell típusú aktiválás selfcastnak minősül-e vagy sem, a totem és mine tudtommal nem, tehát azok sem kapják meg a bónuszt.
Lehet, hogy a spellekből is össze lehet majd rakni egy nagyon erős buildet, de ami nekem régebbről rémlik (valami Cospri's Will build volt), az tutira nem selfcastolt spellekkel ment.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27251 üzenetére
A void sphere XP-t szerintem biztosan ad, az összes többi olyan skillből is kapsz, ami megsemmisíti a mobokat. A loot már érdekesebb dolog - ha az nem esik majd belőlük, akkor ezt a skillt nagyon kevesen fogják használni vagy csak nagyon ritkán.
szerk: #TrollBalintnál a pont, csak a corpsokat szívja be, az élőket csak közel hozza és lassítja. Akkor viszont loot is lesz.A Frost Shield érdekes, mert flat ES-t használ, nem százalékosat. Kérdés persze, hogy ez mekkora lesz, de a videóban alig mozdult el a szintje, így egy CI karinak pl. nem hiszem, hogy gond lenne a fenntartása. Ráadásul ha több sebzést fog fel, mint amennyi ES-t elhasznál, akkor még nyer is rajta.
A power of Sigil-nél majd kiderül, hogy melyik lesz a fő felhasználás, de szerintem inkább a bossok elleni. Caster nem nagyon marad egy helyben sokáig, hogy a dmg buffot ki tudja használni, a boss sebzésének a csökkentése viszont jól jön.
Flame Wall: a fene tudja, helyzettől függ. El tudom képzelni, hogy baromi erős buildet lehessen rá építeni, ha valaki kilogikázza a leghatékonyabb kombinációt. Annak idején a Frost Wall + Kinetic Blast volt pl. ilyen kombó, amikor még arról is visszapattantak a lövedékek - gyönyörű shotgun buildek voltak rá, csak gondosan kellett pozicionálni.
-
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #27248 üzenetére
Szerintem semmit nem adnak majd a void sphere által elnyelt mob-ok, lootot sem. Xp-ben nem vagyok biztos, lehet azt sem?
Amolyan leveling/HC skillnek gondolnám ha nagy a gáz ledobjuk. Illetve nem tudom a Heist milyen lesz, lehet ott is hasznos ha endless mob hullámok jönnek a kijutáskor.
Endgameben nem sok értelme van, ott egy jó karinak csak a boss fájhat arra meg nem jó. -
brunnehilde
senior tag
-
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #27207 üzenetére
Igen én abban gondolkodom h elsőnek egy EDC kari (talán spellslingeres) meg utána a cold bv. (ha ligázom, de még nem biztos)
Egyébként még nem tudjuk mit fognak nerfelni, szóval lehet ez a build is áldozatul esik mert azért piszkosul jó a sebesség, a clear, a single target és a túlélés. Ilyet azért nem szeret a GGG. Vagy esetleg lehet a divine flesh lesz amit majd kilőnek. De akkor fogom abbahagyni egy időre a POE-t asszem -
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #27202 üzenetére
Sajnos nekem a T2 double se jött össze, de végül POB-ban azt találtam hogy a 30%cold dmg is ugyanannyi mint a T2 double szóval nem szenvedtem vele. Sőt így talán így jobb.
Nem hiszem h fog hiányozni a kari, én standardon simán összeraktam hasonlót, csak a fegyó és a shield ami gyengébb. De olyan sok a dmg hogy nem is észrevehető a különsbég. Harvesten még mindig lvl20 vaal BV amit használok és bőven elvagyok. (nem adok ki 10exet egy gemért harvesten ami standardon 3ex...majd corruptolok egyet magamnak alvanal)
A harvest crafted shield viszont elég jó darab és sokat hozzátesz a védelemhez. Harvest nélkül szerintem az reménytelen. De a pár chaosos ahns unique pajzs félig azért helyettesíti.
Sirus deathless simán megy és nem azért mert olyan ügyes volnék, hanem mert simán bírja bármilyen ütését Sirusnak. (na jó talán a meteort nem, bár annyira nem próbáltam mostanában)
Szintezni is simán lehet mindenféle rota nélkül, mert nem akar meghalni -
sirdond
őstag
válasz
sirdond #27197 üzenetére
Személy szerint, amit én legjobban várok a ligában az az új "súlyozott" rare cuccok. Lehet majd olyan rare cuccokat Heist reward-ként választani, amik jó base-en jó affix-okkal rendelkeznek, mintha valaki "kicraftolta" volna azokat, vagy éppen sok socket linkelve. Ez az első ilyen próbálkozás GGG részéről (amit publikusan mi is kipróbálhatunk) annak a megoldására, hogy ne csak haszontalan rare cuccok essenek állandóan és végtelen mennyiségben. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan sikerült kivitelezni, mert szerintem óriási változást hozhat a jövőben az endgame farmolásban/craftolásban, ha ez a rendszer beválik és megmarad.
-
Badlof2k
senior tag
-
dante3
addikt
válasz
sirdond #27160 üzenetére
Tudom jól, hogy a Poe nem erről szól, engem csak a feeling miatt csigázott fel! Biztos vagyok benne, hogy a Harvest liga bejelentése napján sokkal jobban várta az, aki szokott játszani farming szimulátorral pl. Másrészt olyat sem írtam, hogy nem akarok harcolni, csak kiszaladni a lootal, egyedül az idő miatt aggódtam.
-
dante3
addikt
válasz
sirdond #27068 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy előre megmondták, csak most olvastam! Akkor nem értem minek írták ki most is! Persze várható volt, ez a craftolás teljesen ellentmond az eddigi jól megszokott mechanikának! Túl nagy könnyítés volt, ezzel hamar le is tudták egyesek ezt a ligát! Az ötlet jó , csak át kell gondolni, ezt be is látták!
-
brunnehilde
senior tag
válasz
sirdond #27006 üzenetére
Nem tetszett az elején, agyamnak ment pl, hogy bizonyos növények csak pirosan villognak és nem nőnek, de azóta változott nekem is a véleményem, pedig én aztán végképp nem vagyok egy craftolós játékos.
Magának az ültetésnek és termesztésnek lehetne egyszerűbb mechanikája, a disperserek helyett mondjuk alapból lehetne venni olyan drágább collectorokat, amire mind a három színt rá lehetne kötni és innentől kezdve az öntözés teljesen automatikus lenne. Felesleges bonyolításnak tartom azt a követelményt is, hogy egy mag mellé le kelljen rakni x mennyiségű legalább tier y magot. Egy T4 magnál elég a hosszabb termesztési idő és a sokkal több lifeforce igény. Ha ezeket meglépnék, szerintem lényegesen kevesebb játékos panaszkodna.
A liga dropra nincs panaszom. Elég jó áron mennek a magok, vagy a "szteroidok", de volt már olyan craftom is, hogy 10c-ért adott 1 exát. Ami igy beugrik és túlzónak érzem, az pl az olajok craftja, hogy gyakorlatilag clearből is lehet golden. Nem is volt még talán ilyen alacsony a golden ára.
A masterekkel semmi bajom, nem tudom mit panaszkodtok a piramisra.
Junnál a craftok unlockolására lehetne valami egyszerűbb módszer, mondjuk random unlockolna mindig egyet, ami még nincs meg.
Deliriumnak igy nem látom értelmét, hogy a ködben kell maradni és rohanni ész nélkül. Nagyon kevés az olyan map, ahol el tudsz jutni a bossig, valamelyiken meg egyenesen lehetetlen, márpedig ez nélkül a drop gyakorlatilag semmi. Inkább alapból, ha átlépsz a "portálon" az egész map lehetne ködben, a Delirium orbok meg extra lootot és erősséget jelentenének. Ez megoldaná azt a problémát is, hogy a masterekkel lehessen beszélni nyugodtan, mert igy a rohanásban vagy ki kell őket hagyni, vagy jó eséllyel kockáztatod a halált. Amivel továbbra is "bajom" van, az a Blight. Az az egyetlen olyan liga, amit nem biztos, hogy egy olyan skillel, mint pl a Cyclone meg tudsz csinálni, hiába van jó AoE és milliós DPS, meg gyűrűkön a fejlesztett tornyok. Gyakran olyan mennyiségben és sebességgel szórja ki a monstákat, 3-4 irányból, hogy semmi esélyem, még arra se, hogy a tornyokat fejlesszem közben, és egyből ugrik az egész loot, nem pedig csak egy "szál". Más panaszom nagyon nincs, talán a loot összességében egy fullos T16-os vaalozott, megpakolt mapon azért lehetne jobb is, elég sokszor fordul elő, hogy szinte üresen jövök ki. A map drop viszont jó, a T16 mennyiség folyamatosan növekszik annak ellenére is, hogy szinte kizárólag azokat futok.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27006 üzenetére
Még annyi, hogy ez a fajta craftolás szerintem kiváló lehetőség arra, hogy végre nyugdíjazni lehessen az essenceket és a templomot. A templom extra opciói bekerülhetnek részben a bányába (a spec modos cuccok, hiszen a bányában most is vannak sebzésspecifikus pontok), a pár spec uniqnak pedig csinálhatnak akár egy úgy breach típust vagy egy rogue exile-t. Az upgrade funkciók szintén mehetnének le a bányába egy ancient city szerű speciális waypointra.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #27006 üzenetére
Nekem maximálisan bejön ez a liga. A kert megvalósítása erősen optimalizálásra szorulna, nagyon jó lenne valami játékon belüli craft-trade opció is (nem egy discord csatorna) (és esetleg egy nyilvántartás, hogy milyen crafokat mentettem el), de félkazuár játékmódban sokkal könnyebben játszhatóvá vált a játék, mint korábban. A korábbi "építkezős" ligákkal (templom, synthesis) összevetve szerintem sokkal jobb.
Teljesen új játékosoknak talán nem, hiszen egy újabb struktúrát, opciókat kell megtanulniuk. De akinek már van egy kis játékismerete, az alkalmi játékkal is sokkal könnyebben tud fejlődni, mint amikor az egyetlen opció a vég nélküli farmolás volt, hogy utána legyen miből vásárolni. A kemény mag meg olyan OP dolgokat tud magának összerakni, amikről korábban tényleg csak az 1% 1%-a álmodhatott.
-
sirdond
őstag
válasz
sirdond #26997 üzenetére
+2 nap játék után azt mondom, hogy nekem ez a felállás lett az abszolút nyerő és
közben még kicsit gondolkoztam, hogy hol lehetne javítani.
Utility skill az Enduring Cry + Urgent Orders lett egyelőre, ami jó szinergiát alkot az IC-vel és Boss-ok, Metamorph, Monolith, stb előtt gyorsan fel tudsz rakni 3-4 Endu charge-ot, gear-től függően. Még így is van 1 (2, ha Portal-t is kiveszem) hely, amit lehetne hasznosítani, de nem igazán találtam semmi jót. Vaal Haste-et próbáltam, de nagyon kevés haszna van, Vaal Grace lehetne még talán és akkor még egy extra réteg defense.
Meg, mivel felszabadult pár hely a skillbar-on (Vigilant strike, MS, VMS) és a gear-en is akad szabad affix, ezért a Focus jutott eszembe. Shock nearby enemies when focus + 15% chance to deal double damage while Focussed, amik elég jó kis burst damage-et tudnak adni nagyobb boss-ok ellen (Shaper, Elder, Sirus, stb...). -
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #27006 üzenetére
Én nagyon kiestem ebből a ligából, de alapvetően én jobban szeretem a kevesebb, de értékesebb lootot. Ha sok minden esik, akkor sokat kell szöszmötölni a válogatással. (a nagyobb loot filter nem feltétlenül jön be, inkább alapból legyen kevesebb, de értékesebb)
Deliriumban csak a mapot futottam, magába a simularcumba nem voltam egyszer sem. Jobb szerintem ha néha ilyen, néha olyan liga, hogy van amikor van valami a mapon (legion, Delirium) , van mikor egy másik mapon van valami (incursion, synthesis), vagy ha éppen semmi extra nincs, mint most.Csak gyűjtök és amikor én akarom, akkor aratok -
dante3
addikt
válasz
sirdond #27001 üzenetére
Valóban, még reggel olvastam a hsz-okat, akkor szinte csak fikázások mentek! Visszanéztem most. Per/pill 69 hsz-ból már közel a fele támogatja a továbbiakban, csak némi tökéletesítést kérnek. Nekem tetszett, már amennyit láttam belőle, "sajnos" kevés időt tudtam fordítani erre a ligára. Csak youtuben láttam micsoda dolgokat craftoltak egyesek, és nem kellett hozzá Delve.
-
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #26989 üzenetére
A dmg nekem nem tűnik annyira kevésnek,T15-16 map bossok, metamorphok 2 mp (már amelyik boss nem staged mert fagyaszt a kari és lemegy a boss hp gyorsan de el is akad a köv stage előtt, ergo ell kell távolabb menni, hogy köv. állapotba tudjon lépni), conquerors 3-5 mp felbuffolva (kivéve Drox az macerás lett). Sirus is kellemes, nem hosszú-nem rövid, de azért ott béna vagyok. Harvest craftok nem adnak észrevehetően több dmg-ot a POB szerint (a cold dmg conversion nálam 170%, nugi 180%, a rendes build 190%). Harvest miatt picivel jobb a dmg mitigation és +1k life. Jobb shield, több life minden rare gearen.
Mod:
Bocsi a buffolt dmg számokat elszámoltam, csak 2000 mana spent recently volt a POB-ban. Az elméleti max az 16000 mana recently az indigon szerint (utolsó 4 mp). Felbuffolva egy bv cast ki is meríti a full mana tárolót (ami meg is telik szinte azonnal). Tehát 10000 az jobban illik a configba. Úgy 11.5 milla, a build guide fullos harvest cuccaival/gemjeivel meg 13 milla a dmg. De szerintem csak dobálózás a számokkal, szerintem nagyon szép egyensúly van a clearspeed, single target dmg és tankosság között. Egyedül a 100% deli map ami nem hagy nyugodni ott mit lehetne még tenni. Talán hogy nem a solaris pantheon volt berakva hanem a DOT-os? Vagy kéne mégis az a 90-92% chaos dmg res a 88% helyett? (a divine flesh miatt ez nagyon fontos eleme a védelemnek) -
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #26958 üzenetére
Na feltornáztam a pf cold vb buildet lvl95-re. Nagyjából kihoztam amit lehetett belőle, innentől csak nagyon szép (harvest) craftokkal lehetne még több életet és némi dmg pluszt kihozni. 5.3k life. 2.6k mana.
Sirus 8 megy, letoltam 2x. Elég tankos nála a 88% chaos res miatt. (Lehetne több is még ha beletolnék két szintet).
A lifeot is fel lehet még tolni 6.5k körülre de ahhoz szép craftos cuccok kellenek, de alapetően nincs rá szükség, a life nem rezzen meg delve 500-ban sem meg persze semmilyen T16 mapon. Ahol meg oneshottolnak ott mindegy, hogy 5 vagy 6k a life.
Oneshot azért ritka általában én megyek bele a pofonba, pl jé mi ez a nagyon csillogó terület a térképen régen láttam ilyet - nyekk. Vagy a monster die után keletkező fire/cold koncentrikus területekre bekrúzolok véletlenül és puff. Alapvetően lvl 450-500 bányában 1x, mapon 2-3x oneshottoltak lvl 80-95 szintezés alatt. Sirus is levert többször, de csak mert ott béna vagyok az utolsó teleportálós fázisban. (azt nem tudom megtanulni)
100% deli viszont nem megy. Ott facetankolni kell, és valahogy ha körbevesznek (lestunnolnak?) akkor halál van. Pedig dmg van, szépen döglik a sok trashmob. Erre lehet még rá lehetne feküdni és kijavítani.
A pure dmg mimden buffot leszámítva natúr 1.5m 10-es bv stackel. flaskák on és ellen curseolva (mapolás): 2.7m, bossolás: indigon fullon+vall rf: 5.3m.
Esetleg lehet a sima RF-et bekapcsolni mapoláskor mert a flaska regen simán kompenzálja. Akkor cirka 3.8m a dmg. De szerintem nincs rá szükség túl sok a dmg, ha meg valami komolyabb dot rád kerül akkor az nem jó. -
Badlof2k
senior tag
válasz
sirdond #26974 üzenetére
Intimid az van a warcrybol
egy stygian belt, jewelel , life plusz phys roll , aztan kesobb egy onslaught melle jobb lehet mint aza belt 🤔 persze ez csak szerintem
Resistes geareket porgetni nagyon konnyen lehet a magokkal
Ahogy nezem az irasod nekem is van meg mit tanulnom magyarazas teren szal koszi a kiegeszitest megint -
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #26959 üzenetére
5L megvan, cdak még nem tudom hordani (és amúgy balta
) , Guildstash-be nem találtam, időnként szoktam nézni (vagy cdak akkor még nem tudtam használni)
A fa baloldalán azért van az a sok strength, mert megyek felfelé, de eddig bírtam ponttal
Fortify - t meg berakom, amint meglesz az 5L
A labokat elhanyagoltam valóban, mert sokáig nem tudtam melyik legyek, jugg vagy berserker. A második labra meg nem volt időm, inkább végig akartam érni a kampányon még a mai nap előtt (de nem sikerült)
Ha a chaos spameket alatt akertet érted, akkor azért nem látszik a cuccaimon, mert 3 magból 2 lightningot ad.
Life-t meg nehezen lövömbe, mivel 2k alatt szoktam más karakterekkel A10 végére érni. Ahhoz képest duskálok a life-ban :)
Ja, és azért mace (bár ez már nem neked szól) mert a staffhoz kell intelligencia, plusz nehezen veszem rá magam a használatára mivel fele akkora a sebzése. Nem is értem miért az kell a buildbe -
freddirty
senior tag
-
freddirty
senior tag
válasz
sirdond #26953 üzenetére
Szia,
Igen Nugiyennél láttam, de ő SSF HC-ban nyomja (full respect!), ergo softcore-ban sokkal jobbat össze lehet rakni. Nugi buildje kb. 1 mill DPS-el(buffok/flaskák nélkül) rendelkezik, a linkelt build meg 6-7 harvest crafttal, std-en meg 4-5 amit el lehet talán érni. De fölbuffolva az indigon helmettel a spell dmg-ot nem is tudom mennyi lehet
. Bőven sok. A flaskákra meg egyszerűen rá kell kell ragasztani azt a rágógumit
, úgysem tud soha kifogyni egy pathfinder build.
Én most kb. 1.5 m nettó dps-nél járok de minden pukkan szét T16-on, a bossok meg 2mp és végük. Lvl 90 alatt! Egyedül corrupted blood védelmem nincs amiatt már haláloztam el.
A blade vortextől én is tartottam, van egy strength stacking karim amit még a shaper kesztyű nerfelése előtt raktam össze, és még mindig szépen működik. De ott kevés a dmg és macerás fenntartani a 10-es BV stacket meg döglassú a kari.
Itt viszont gyors a kari az állandó flaska on miatt, nagy a dmg, elég mapon akár 4-5 BV stack nem kell olyan sűrűn nyomkodni a gombot. De majd szerintem ezzel a karival fogok futni sok labot (aránylag gyors, nagyon nagy phys dmg mitigation csapdák ellen), mert a deliriumból maradt sok offering és egyszer csak összejön egy indigonra a BV enchant. Az nagy comfort lesz. A fán a három passzív pont skill effectre duration-re is nagy különbség. és ezen lehet javítani még plusz három passzív ponttal (vagy egy drága 10exes jewel ami a kis passzívokat allokálja rádiuszban)
Szóval nem lesz ez rossz úgy érzem. Még kell egy kb egy hét tapasztalat, hogy legyen végleges véleményem.
Egyébként nagyon élvezem a standardot, van darkness runner karim amivel resonatort famolok, fossil craftolok jó wandokat, fenntartható a jövedelem kiadás. Többet craftolok mint ligában szoktam. Jó összerakni új karikat, nem kell nulláról újrakezdeni, van sok cél ami miatt lehet játszani. (pl bányában le szeretnék jutni 1500 környékére és megnézni ott mit tud a darkness runner)
Jut eszembe, skill effect duration a fán és a helmet enchanton kívül szerezhető? -
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #26913 üzenetére
Még annyi, amire figyelni kell, hogy a warcryoknál két lehetőség van:
- azonnali "cast" a Call to Arms-nak köszönhetően. Ekkor akár támadás közben is használható, nem áll le a karakter kiabálni, viszont a cooldownja közös lesz az összesnek - addig nem tudsz egy másikat castolni, amíg az elsőé le nem pörgött.
- cast ime, vagyis le kell állni a támadással, hogy ellődd, de mindegyiknek külön cooldownja van.Az egyes warcryok cooldownja ráadásul nem egyfoma. Én a Tectonic slames chieftaint azért hagytam félbe, mert ahhoz, hogy több warcry egyidejű buffját hasznosítani tudjad egyszerre kell figyelni arra, hogy melyik mikor jár le, melyik hány utésre ad bónuszt (ez se egyforma) és közben tartani a ritmust is a támadásokkal. Ha sikerül összehangolni, akkor baromi nagy lesz a sebzés, ha viszont rendszeresen ütemet tévesztesz, akkor rendkívül egyenetlen.
Szintén a cooldown és a fix számú (és nem idő alapú) exetrted attack miatt kivételesen nem biztos, hogy a nagy AS jó szolgálatot tesz. Sokkal többet számít az alap sebzés, mert ha túl gyorsan csapkodsz, akkor még az előtt elhasználod az exerted attackokat, hogy újra tudnád használni a warcry-t. Azt sajnos csak a tapasztalat mondja majd meg, hogy hol van az infelxiós pont, ahol a legideálisabb az AS-warcry páros.
-
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #26818 üzenetére
eddig papír karaktereim voltak, mást se csináltam, mint italt ittam, meg flame dash
(ja meg phase run
)
Tudsz is adni valami buildet? Nem fontos nekem a warcry, az a léyneg, hogy ne legyen túl drága (kb. 10 chaos-om van) és ezzel szeretném kifarmolni a spellslingeres Occultistomnak a regret-re valót(az csak bónusz, ha Sirus-t is képes megölni)
-
Badlof2k
senior tag
válasz
sirdond #26810 üzenetére
Nem neznenk Dont es Steelt
Kettejuk 2H buildje nagyon zuzott , kepernyokent tuntek el a mobok , es a bossok is szepen halltak de megse ereztem a Zoomzoomot ami mel feltetlen baj vagy annak mondom , szerintem most nagyon jol eltalaltak a buffolast a devek , foleg ezzel a craftrndszerrel , valszeg kezdek egy jugger earthshattert enis , ha meg gyogyul a szemem mer ugynezki begyulladt
July 17ig meg kikene porgetni a dolgokat mert jon a ghost of tsushima
-
TrollBalint
addikt
válasz
sirdond #26810 üzenetére
mert craft, foglalkozni kell vele, nem annyi, hogy odamegyek a bench-hez és rányomom amit akarok, hanem kell mag, elülteted, megvárod míg kikel...
Gondolkodtam rajta, hogy kipróbálom, így hogy ennyire dícséred, de a cyclone-ra is azt hittem, hogy tetszeni fog, de egyszerűen nem jött be, pedig 2x is megpróbáltam. -
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #26810 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy nem annyira OP, amennyivel több "munka" van a játékkal. A craft rendszer gyakrolatilag minden buildet érint, én is ész nélkül craftolgatom a korábban csak vágyott wandokat rizikó nélkül. Az átlag júzernek elérhető gear szintje mindenhol feljebb csúszott, a 2H nem lóg ki felfelé a mintából.
A meta buildek jellemzően a "jobbgomb cyclone" műfajból kerülnek ki, ahol max két gomb plusz a flaskák nyomogatásával lehet zúzni. Az állandó figyelem meg végképp negatívum, ha az ember játék közben csetel, tradel, inventoryt rendezget, stb.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #26733 üzenetére
- igen, a randomise craftra gondoltam.
- lehet, hogy én voltam peches, nekem A2 után gyakorlatilag eltűntek az augment craftok, előtte mindkét karakternél dobott úgy minden második aratásnál egyet. Azért is voltam annyira lelkes az első héten, mert az nagyon ígéretesnek tűnt.
- ezek szerint e a defense az csak az armor/eva/ES
- Én most pl. egy olyannal szívtam, hogy egy lvl35-ös 5S páncélon akartam a foglalat színét megváltoztatni lvl25-ös craftból és nem engedte.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #26731 üzenetére
Kíváncsi leszek rá, mert így, hogy már a második karakterrel megyek van pár szembeszökő gond, amelyeknek legalább egy részét remélem javítják.
- seed vs ilvl. Basszus, ha van egy lvl20-as csizmám magas ilvl-lel, akkor arra engedjen már egy lvl25 körüli magból craftolni. Nyilván azért tettem el, mert egy következő karakternek szántam kezdő cuccnak, nem fogom egy lvl90-es karakteren hordani. Már csak azért is bosszantó, mert az asztalban minden további nélkül rakhatok bármilyen craftot ilvl-től függetlenül.
- craft gyakoriság. Lehet, hogy én voltam peches, de eddig mindkét karakternél úgy A2 végéig bepotyogtak az augment magok (amelyekkel plusz egy valamilyen modot lehetett a cuccra rakni), utána viszont legalább is a fehér mapokig teljesen eltűntek. Eltenni sem volt értelme, mert az ilvl korlát miatt nem lehetett egy magasabb szintű cuccra használni őket. Ez viszont a középjátékban (A4-től a T8-10 mapokig) kiherélte a craftot, gyakorlatilag csak metacraftoláshoz szükséges előzetes lötyigyűjtögetés maradt.
- magok leírása. A Defense modifier pl. mit takar? Csak az armor/eva/ES modokat vagy a resistet is? Speednél ugyanez: csak MS, vagy AS is?
- reroll tábla. Megint csak lehet, hogy egyéni pech, de mondjuk 10 próbálkozásból jó, ha egyszer adott be az induló, nagyon szar értéknél érdemben jobbat az alatt, amíg egyáltalán elfogadta az ilvl miatt.
- T2 és magasabb szintű magok. Én elég szorgosan kertészkedtem, így lvl78-ra összejött mindhárom színből egy fél ágyásra való. Magasabb ilvl-ű T1-ből sem esett gyakrabban, mint az alacsonyból. Nem sokkal, de ezt a gyakoriságot valamennyivel szerintem érdemes lenne feljebb tolni. Nem kell trivializálni az exa értékű craft lehetőségeket, de ezzel a tempóval lvl90+ környékére jönne össze talán egy ágyásnyi, amiből utána meg lehet venni a tárolót.
-
Har_melin
addikt
válasz
sirdond #26710 üzenetére
Az is lehet nálam a gubanc, és azért csak mostanában jött elő, mert korábban be volt kapcsolva a Call to Arms, csak ahogy az Enduring Cryt elkezdtem gyakrabban használni, rendszeresen bezavart a közös cooldown. Viszont addig az instant cast miatt nem jött elő az animation cancel, hiszen akkor nem akasztja meg a folyamatban lévő másikat. (Legalább is korábban, amikor még a Duelist alatt volt közvetlenül ez a warcry node és Cyclonnal mentem, soha nem volt ütközés.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Egyedi PC összeszerelés Tökéletes színséma, prémium kábelmenedzsment, alkatrészfestés!
- Samsung Galaxy Tab A8 (2021) , 3/32 GB,
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged