Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricardo

    titán

    válasz Oldfoksz #47 üzenetére

    "A piaci részesedés es a csengő pénztárgép valahol az ő
    ütemüket igazolja ."

    Ahogy írtam marketing.

    Átlag József és Hétköznap Marika, ezt a kettőt ismeri leginkább. Némelyikről hallott (Xiaomi, redmi ) de nem igazán bízik bennük. Ha veszi csak azért mert olcsóbb.
    Aztán vannak amikról azt sem tudja hogy létezik, vagy ha már hallotta is, akkor sincs tisztában azzal mit várhat tőle.
    Nézz be egy műszaki áruházba. Az Apple és a samsung pultnál lesznek a legtöbben.
    Mert ők ezt ismerik. És a vásárlások nagy részét ők adják.
    Amit a Samsung művel az S szériával az egy vicc.
    Az ultra család még csak csak, mert a ceruzának köszönhöetően tud olyat ami semmi más.
    De nekik ott a fold vonal, mint "innováció".
    Applenek nincs.
    Az idei legnagyobb dobása az volt, hogy a sima verzió, is megkapta a 120 HZ-es kijelzőt.
    Tudom csak azért most, mert most lett kiforrott. :DDD

    Tehát ennyit arról hogy azért nem alkalmaznak valamit, mert nem kiforrott. A simában azért nem volt eddig sok "alap" dolog, hogy vedd a prot.
    Jól csinálják? Igen, mert veszik így is. Bár egyre több az elégedetlen hang.

    Tudod mint a két gyárigazgató.

    -Te fizetsz az embereidnek?
    -Nem.
    -És bejárnak?
    -Be.
    -Ne szedjünk tőlük belépőt?

Új hozzászólás Aktív témák