- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Ugyanezt mondom az osramnál is. Tök ugyanaz a vetítési kép. Autóvillamosságis csóka is mondta, h ez az első jó led, amit látott. Be is állította a fényszóró magasságot.
Gondolom nem véletlen volt 40e. Plusz vadonatúj hella lámpatest, nem vakít ez semerre. Mióta ez van, éjjel megyünk külföldre nyaralni, meg jövünk vissza. Látunk rendesen, és nincs forgalom. -
HoaryFox
őstag
Az említett benzines motorok jellemzően megbízhatóak, persze mindnek lehetnek típushibái, de ahogy gban is írta, itt már tényleg az előző gazdák számítanak, ki mennyire tartotta karban az autóját és hát pont a G-H Astra már az ilyen "meós" autó, nem mondom, hogy nem lehet jót kifogni, csak nehéz.
-
Tikakukac
titán
Csipegetni nagymuteromnál szoktak a csirkék maximum tengerit azok is.
1.6 olajevés pont akkor szokott bejönni ha a szelepfedél membránja szakadt többek között. Meg még ezer másik hibát is okoz egyúttal. Csere és kész.
Az Opel ott b@szta el, hogy megtartotta az EcoTec nevet és nem változtatott. Ha megtette volna kutya nem mantrázná bármire amin ez a felirat van, hogy eszi az olajat, pedig azóta vagy 40 féle motor kikerült a piacra, amikben egy közös csavar nincs.
Lassan 210k km van a kocsiban otthon és bammeg nem eszi az olajat, pedig ennél pocsékabbul használt autó kevés van, 100m-es indulások, sok falun belüli járat, zéró bemelegedés, alacsonyan elváltás, nuku kihúzatás. A titok, hogy rendesen legyen szervizelve és motorikusan nem lesz bajuk.
Az, hogy sok tekert autó 400k km-nél pocsék szerviz mellett eszik olajat, hát ez van. Így bármi eszik olajat.
-
Tikakukac
titán
1.4 lánc, 1.6 szíj, feltéve ha Z14XEP és Z16XEP a kérdés.
Mindegyiknél van olyan rész, amire kell költeni és cserélni vagy felújíttatni. 1.4 láncot szereti enni, plusz a szívósor előbb-utóbb tutira felújítós, 1.6 szívósor dettó plusz ott a szelepfedél membrán menő javítási tétel.
Ízlés szerint szerintem veheted bármelyiket.
-
cszolee79
tag
ECU a motorra van szerelve (taps, szakadt volna anyjába a feje aki kitalálta), azok idővel megdöglenek a rázkódás és meleg miatt. Legjellemzőbb tünet hogy az üzemanyag szivattyú relé vezérlése száll el (annak a földjét zárja az ECU maga), és amikor felmelegszik a motor, leáll, és lehűlésig be se indul.
60-80e között szokták javítani / felújítani változatos cégek.
http://www.opeldm.hu/opel-ecu-javitas.html
Biztos van más is amiről nem tudok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Béta iOS-t használók topikja
- Windows 10
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- DOOM - The Dark Ages
- Battlefield 6 - Nagyon sokan rávetették magukat az első nyílt bétára
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AM 4 alaplapok! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest