- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
e-biza
őstag
az egész valahol itt kezdödött:
[L]http://www6.tomshardware.com/graphic/20031023/nvidia-nv38-nv36-12.html[/L] -
e-biza
őstag
itt a folytatása az egész sztorinak:
[L]http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=2397&head=1&comments=1[/L]
:D -
e-biza
őstag
steveetm: sajnos ma már a normális bugokat is cheatnek nevezék nv esetén :)
a trilinear, ha jol emlékszem az általad emlitett 3dcenter detonator drivertestjében - de lehet tomshardwaren :) - van leirva, azaz hogy nem trilinear, csak annak látszik.legalábbis az ut2k3-van valan valami textura szinezö mod, és azon triliearnak látszik, mégsem az. valami ilyesmit olvastam. -
e-biza
őstag
Az új detonatorba nem trilineart raktak, hanem valami specibbet ami trilinear minoséget ad, gyorsabban. lehet az ati már elöbb megtette, miután egyik driver forráskodját sem szivárogtatták ki, nem tudjuk meg hogy hogyan is mennek a driverek - én amúgy se érteném nem tudok programozni :) de lehet énis le fogom tesztelni, igaz jelenleg csak fx5200 meg r9600xt áll rendelkezésre.
-
e-biza
őstag
már engem is idegesit ez a téma,hogy ki a jobb, de a következöt nem támadásbol irom, egyszerüen nevetségesnek tartom már az egész helyzetet.
eddig kiderült,hogy nvidia csal a drivereiben, ma már minden hibát csalásnak neveznek. ati textura renderelési hibái nem csalás, egyszerüen igy sikeredett :) szerintem ez már szánalmas. nem tudok mit mondani erre már.
ps: azért hivatkoztam Rád, mert leirtad: ''rohadtul nem érdekel ha egy kicsit más a textúra mint ahogy azt a készítők elképzelték''. És ez a fontos. Nekünk tetszen amit kapunk a pénzünkért :) -
e-biza
őstag
emlékezzünk az ATI kezdte a Shader day-en nyilatkoztak a ''kész'' HL2-röl. Képekkel alátámsztották ezt is. A conferencián résztvevök láthatták, igy valoszinüleg nem csak ámitás és sárdobálás.
Thom!:nem tudom hogy személyeskedésnek vegyem hogy leszaroztál engem? ha igen, akkor gondold át újra szerintem intelligens ember ilyet nem mond.
Amit én tettem, csak megosztottam néhány informáciot. -
e-biza
őstag
[L]http://www.guru3d.com/article/article/91/[/L]
4 oldalas beszélgetés.
idézek belöle pár dolgot:
''NVIDIA's approach to DX9 is different from the 'Red' company's, and not necessarily worse, just different. NVIDIA was quick to point out that there were problems with the DX9 specs in regard to precision, and also that no one really does PS 2.0 in 32-bit precision all the time. Most games use a mixed mode of 16-bit, 24-bit, and 32-bit with PS 2.0.''
''Nvidia DX9-es megközelitése nem feltéltenül rossz csak más mint az ATI általi. Nvidia szerint, senki nem használ a PS2.0ban mindig 32-bites pontosságot. A legtöbb játék vegyesen használja a 16,24,32 bitet''
''Through a great talk given by Chief Technology Scientist, David Kirk, NVIDIA basically claims that if 16-bit precision is good enough for Pixar and Industrial Light and Magic, for use in their movie effects, it's good enough for NVIDIA.''
''Elbeszélgettek David Kirk-el, aki szerint ha elég a Pixar-nak (Segitség hal lettem) illetve az ILM (star wars) mozifilmekben felhasznált effektjeihez a 16bites pontosság, akkor elég az Nvidiának is.''
''they made the GeForce FX optimized for mostly FP16''
''A geforce Fx-et leginkább 16bitre optmalizálták''
''its DX9 components have roughly half the processing power as its DX8 components (16Gflps as opposed to 32Gflops, respectively).''
''A DX9-es része fele annyit teljesit mint a DX8as''
''During the technical presentation, there was a surprise of sorts. NVIDIA, along with the assistance of Mark Rein from Epic Games, pointed out a rendering flaw in ATI's R360. The ATI hardware did not seem to render all of the detail textures. This was a huge surprise to the audience, as none of us had seen the flaw in ATI hardware before.''
''A technikai bemutaton egy nagy meglepetés is volt. Mark Rein az Epic Games-töl rámutatott az ATI R360 renderlési hibáira. Az ATI hardware nem renderelte le az össze részletet a texturán. Nagy meglepetést okozott, hiszen idáig nem hallottunk az ATI hibáiról''
''There was a second example in the AquaMark 3.0 benchmark in the Massive Overdraw scene where NVIDIA pointed out another flaw in ATI's rendering strategy. The scene should look like a washed out bright spot, but the 'Red' company's render of the same frame looked like several textures were being left out.''
''A másik hiba az Aquamark 3.0-ban volt, ahol rámutattak, egy újabb ATI renderelési hibára. A jelentnek úgy kellene kinéznie,mint egy ??kimosott fényes forrásnak?? de az ATI (Red) renderelésében úgy tünt, kihagytak pár texturát''
Azért érdemes elolvasni.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest