- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- A kutatók és elemzők munkáját is átvenné már az OpenAI újdonsága
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
-
bobalazs
nagyúr
A linkre nem tudom ránéztél e.
1. Az hogy DLSS az egy gyüjtőfogalom
DLSS Multi Frame Generation
DLSS Frame Generation
DLSS Super Resolution
DLSS Ray Reconstruction
Ebből van hogy egyet vagy többet támogat egy adott játék.
2. Te magad írtad hogy az összes játékot
jó hír, hogy a legújabb driverrel, az Nvidia appból már lehet override-olni a DLSS verziót, így az összes játékra rákényszeríthetjük a DLSS4-et, ami még jobb minőséget produkál,
Amit nem irtál vagy linkeltél hogy 75 játékról van szó.
3. Ahol csak DLSS 2 vagy 3 van, nem biztos hogy DLSS 4-el hibátlanul fog menni egy játék.
Egyszóval túloztál. -
bobalazs
nagyúr
az összes játékra rákényszeríthetjük a DLSS4-et,
Ja. Jó is lenne. Nem lehet. Nem számoltam meg hány játékon nem lehet, és nem fog menni de kiragadok a listából egyet példának.
Little Nightmares IIGames and apps with NVIDIA app DLSS 4 overrides are denoted as follows:
DLSS Multi Frame Generation enabled via NVIDIA app: ✓ [ NV ]
DLSS Frame Generation AI model update available via NVIDIA app: ✓ [ NV, U ]
DLSS Super Resolution and DLSS Ray Reconstruction transformer model updates available via NVIDIA app: ✓ [ NV, T ]
DLAA enabled via NVIDIA app and/or updated to transformer model: ✓ [ NV, T ]Ha már App.
Nem lesz mindenhol DLSS4, viszont kerülőmódszerrel bekapcsolható mindenen.
Ettől persze nem lesz benne, problémás is lehet, de legalább az opció be lesz kapcsolva.[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
válasz Csokifalo #2743 üzenetére
Ott a cikkben hogy 255 fok mert nem olvasható ki az adat. Innentől értelemszerűen bármit írhat az fals érték. Akkor ebben nincs semmi meredek.
Meg is indokolták miért nincs rá szoftveres mérés, mert a hotspothoz köthető órajel-fesz-csökkentést már szoftveresen kezelik a kártyák hanem hardveresen, gyorsabb reagálást lehetővé téve.[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
válasz abridabri #2740 üzenetére
Mármint hogy hogy szűröd ki azt hogy mitől eshet az 1% FPS monitorozás közben? Azt hittem itt erről van szó.
Értelmezésem szerint ha az adott monitorozóban nincs olyan funkció ami késleltetést növel a monitorozás által, akkor nem csökken az 1% fps érték.[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
válasz abridabri #2673 üzenetére
Pofon egyszerű benchmarkok helyett a linkelt video kitűzött kommentjét és az azt követő két kommmentet elolvasva a (MSI AB + HWINFO64+ RTSS ) fejlesztő utasítását betartva kielemezhető a monitorozóra nagyobb terhet róvó beállítások meghatározása és kilövése. Még csak kisérletezni se kell.
Felvilágosításul:[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
In Geekbench's OpenCL benchmark, it scores 256,138 points. That represents a paltry 3% uplift over the GeForce RTX 4080, which averages at 247,392 points in our benchmark database. Thankfully, the GeForce RTX 5080 fares better in Vulkan with a scored of 261,836 for a 37% increase over its last-gen counterpart (190,888). The latter confirms its 2.6 GHz boost clock and that there is no throttling. Moving on to Blender, the RTX 5080 averages at 9063.77 points, making it about 10% faster than the RTX 4080 (8286.35).
A Leak szerint
5080 a 4080nál gyorsabb:
OpenCLben 3%al
Vulkanban 37%al
Blenderben 10%al -
bobalazs
nagyúr
válasz Celithrandi #2429 üzenetére
Jajjne valaki már megint kamu oldalt linkelt!
-
bobalazs
nagyúr
válasz Attix82 #2232 üzenetére
A framegen, a DLSS egy része, és nem kötelező a használata.
A DLSS egy upscaler, kisebb felbontásból nagyobbat készítő skálázó. Egy Nvidia szuperszámítógép dolgozik a DLSS minőségének és teljesítményének a javításán. Igy ebből adódoan a DLSS 4.0 minősége is jobb mint az előzőeké. Ugye érted már? -
bobalazs
nagyúr
RTX 5090 Unboxing + DLSS4, Pricing & Performance Claim Discussion
Hardware Unboxed
could be 25% faster for 25% more money, doesn't sound like it's going to be 40% faster on average
my initial takeaway from that is very disappointingKb 30% a 4090től, nem lett 40% se, tudom mindenki tudja má lerágott csont stb stb.
-
bobalazs
nagyúr
So on average, the RTX 5090D/5090 is 30.8% faster than the RTX 4090 in Blender tests
Átlagban ennyivel gyorsabb blenderben, 1! teszt eredményként[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
válasz Impulsivex #1571 üzenetére
Pff. Az nem jön ki sehogy se.
-
bobalazs
nagyúr
[link] Vapor chamber bemutatása GN.
-
bobalazs
nagyúr
válasz deathcrow42 #957 üzenetére
Az szerintem Data Center
-
bobalazs
nagyúr
Én azon néznék nagyot, ha kiderülne hogy van valami szériahiba a kártyákkal, és mint anno az olvadó csatlakozók okoztak botrányt, most valami más lenne probléma.
-
bobalazs
nagyúr
Biztos sokan nem felejtik el az NV húzását amikor két 4080-at szándékozott piacra dobni, egy 16 meg egy 12 Gb VRAMosat... Majd a közfelháborodás láttán gyorsan átnevezte utóbbit 4070 Ti-ra...
Ez a marketing csapat ez most is annyira rossz, hogy jobb helyeken kirúgnák őket.
Az AMDjé szintén nem panaszkodhat ott is borzalmas marketing csapat van. Az átnevezési sémákkal, a mostani átnevezés, 9e.res szériára, stb.
Azon röhögtem a múltkor van már
Radeon RX 5600 XT meg Ryzen 5600XT is. -
bobalazs
nagyúr
Ilyen értékű kártyáknál pedig 20-30 de akár 50K különbség is lehet ami a kártyák teljes árát
Szóval ezek a nagykerek.
Mennyit számol a kisker rá?
És még mi van a sorba, az áfán kívül?
Hogy áll ez igy fel végül? Mutass számolási példát 1 milliós kártyával. Pl ez x% + ez x% + x% = 1M. Igy képzeltem, légyszí. -
bobalazs
nagyúr
Nem kellett RT meg DLSS.
2012 - 2013as játék. (Far Cry 3)
Eltelt azóta egy évtized, és nincs akkora előrelépés mint amekkorát az ember elvárna. -
bobalazs
nagyúr
The creator of MSI Afterburner announces an update to the software, especially for the GeForce RTX 50 GPUs, that will allow independent fan control.
MSI's GeForce RTX 50 GPUs with Triple-Fan Configuration to Receive Individual Fan Controllers Through Afterburner Software, Allowing Versatile Fan Speeds on the Same GPU
Az új Msi Afterburner verzió egyedileg vezérel majd minden ventilátort.
Elérhetőség majd jan 21.én lesz.
retail launch, which is expected to happen on 21st January.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SSD kibeszélő
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest