Hirdetés
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 17 gáncsolta el a Galaxy S26 Prót?
- Mobil flották
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Huawei Watch GT - kimerülés, nem lemerülés
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Új hozzászólás Aktív témák
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19985
üzenetére
Én maradnék inkábba táp hibánál, mert az új táp egy évig hibátlanul működött egy törött aljzattal? Igen előfordul az aljzat hiba, de az szemmel láthatóan kitört középpel mutogatja magát. Rengeteg fostalicska Lenovó Ideapad jön hozzánk javításra, de nem mondanám problémásabbnak a DC aljzatot, mint egyéb gyártók esetében, ellenben az új Dell és Hp 4mm-es centerpines smart aljzatával, amit nap mint nap cserélek, mert az valóban melléfogás lett.
Nem elképzelhetetlen a DC aljzat hiba, de ha nem látszik szemmel töröttnek, akkor esélyesebb a táp hiba, ráadásul ezt a TAB verziót elég szar szétszedni. -
válasz
#72688384
#19942
üzenetére
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19940
üzenetére
Akkor te nem a Dell regionális szervízébe vitted, mert ott nem történik ilyen. Sajnos vannak köztes cégek és ott vannak problémák. Én a 4IG és a CHS alá tartozom és 15 év alatt néhány alkalommal utasítottunk el javítást (több ezer alkalomból). Küld ide hozzám a gépet, és simán javítom garanciába. Kihez vitted a notit garira?
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19937
üzenetére
"a dell supportot akkor is elfelejtheted ha nem a te hibád, hát még ha a tiéd"
Ettől nagyobb baromságot még nem írtak le ide.
Konkrétan a Dell regionális szervizében dolgozom, és olyat is jóváhagy a vezetőség amit nem kellene. A törött kijelző és a folyadékkár, természetes, hogy nem garanciális kérdés, de minden egyéb probléma néhány nap alatt javítva van. A Dell az egyetlen akinek minden megyeszékhelyen van szervize és nem kell postázgatni a gépet. Nálunk az átlagos javítási idő 4 nap, de sok esetben 2 nap alatt itt az alkatrész. Mondj még olyan gyártót, aki a garancia lejárat utolsó napjaiban is, ha nem tudja 2 héten belül javítani a készüléket, akkor új gépet ajánl fel , vagy visszafizeti a teljes vételára. Melyik másik gyártó gépeit szerelgetheted otthon garanciavesztés nélkül? A Dell notebookjai semmivel sem jobbak a többinél, de a garanciális ügyintézése összehasonlíthatatlanul jobb a többinél. A Lenovo ideapad széria az, aminek gyakorlatilag nincs garanciája (TMX) pedig azoknál aztán valóban szükség lenne rá. -
tserrof77
őstag
válasz
#72688384
#19931
üzenetére
Erre írta:
"utána win7, teljesen jól használható, meglepően gyors ahhoz képest viszont mivel nem támogatott igy nincsenek frissitések. ráadásul semmiféle google oldal nem jön be a böngészőben mert a tanusitványokkal van problémája."
Egyetértek. Akkor leygen vinhét rókával. Vagy Opera.
-
tsiga18
tag
válasz
#72688384
#19855
üzenetére
Teljesen ugyanaz a 2 gép.
Lenovo g580 (azon belül is 20150 típus), CPU + RAM + HM76 chipset + GT635 2GB videókártya megegyezik. Unlockolt biost is ugyanazt ugyanabból a telepítőből tettem fel mindkét gépre. Amikor szét voltak szedve takaírtáson, néztem hogy az alaplap típus és revizió szám is egyezik. -
gregory91
senior tag
válasz
#72688384
#19626
üzenetére
Valahol a kommentednél lesz a megoldás:
"mindebből arra következtetek hogy be van ragadva a power gomb vagy folyamatosan a bekapcsoló gomb jelét küldi a lapnak a leöntött és ezért inditás után egyből ki is kapcsolja hiszen "azt nyomom neki".
Na DE:
A klaviatúra még mindig ragad?
A csatlakozók is tisztítva lettek?
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ZBook 17 G6 i7-98500H / 64GB RAM / 1TB SSD / RTX 4000
- DELL G15 5515 Gamer Laptop /Ryzen 7- 5800H/16GB 512 SSD/ Nvidia RTX 3060 6GB/120Hz/
- P1 Gen5 27% 16" FHD+ IPS i7-12800H RTX A1000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Új garanciás hp victus 16 rtx 4070 i7 13700hx
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)

Pyttawrx

