- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
Jönnek az új járgányok?
-
UFO1
senior tag
Én azt vettem észre mivel relatív elég sokat (a keveset amit fent vagyok) megyek HS-n group-ban nem ad úgy cuccot mint ha multiban mennél. De ez is nagyon rapszodikus valamikor 10-ből 8x ad valamit, máskor 20-ből semmit, de az egyszerre beérkezés és a PU mentes futam megnöveli az esélyét hogy esik valami (ez minden TE-re igaz) nagyon kevés kivételtől eltekintve. Az sem mindegy melyik szeron megyünk egyszer EU jobb máskor meg az amcsi ad.
-
UFO1
senior tag
A szero váltást megpróbálom (eddig az amcsi ledobált ezért váltottam EU-ra, előtte fordítva) csak tegnap pont arról beszéltünk hogy milyen faszányos lett a Z4 GT3 és harap mint állat most meg csúszkál itt nekem.
(#7937) tutuhawer
Azért az furcsa volt múltkor a pályádon, hogy elmentem kb. a második hosszú egyenesig (kb.1km) és ez a kisgyerek akkor indult el és a szűk S kanyarok után már le is előzött biztos tisztán ment mint szokott. -
UFO1
senior tag
Valaki észlelt valami bele buherálást a játékba nekem az összes kocsim csúszkál, imbolyog (az E30 kevésbé) de az MR2 eddig még soha a büdös éltben egy p.na szőrszálnyit sem csúszott meg idáig (úgy, hogy semmihez sem nyúltam). A Z4 GT3 tegnap úgy ment mint az álom (stabil volt) most meg farolgat össze – vissza.
-
UFO1
senior tag
WARNING
Az SG-n írták (TCMCris) állítólag tegnap sokaknak ellopták az AC-ját és mindenki Rockport Turnpike-on (alul a híd ami kilóg a térképről) kapott barát meghívást. Ha így is tudnak AC-ot lopni akkor nagyon nagy gáz van ezzel a játékkal.
-
UFO1
senior tag
(#7837) sunny84
(#7840) gyuszito
Ezt nem hittem volna bár látható az EVO a kanyargós részen jobb egyenesben a Honda elhúzott, bár a teljesítmény adatok nincsenek feltüntetve.
Hihetetlen?!
Honda Civic Turbo vs Mitsubishi Lancer Evo IX
Ha autóvásárlás én japánra szavazok, mindenképp. -
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #7832 üzenetére
Nem ez az autó gyártás csúcsa őszkerék hajtás és kormányzás, ikerturbó stb. 1990-ből. Wikipédia.
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #7829 üzenetére
Ha már japán egy ilyet is el tudnék képzelni Mitsubishi 3000Gt.
Ez csak jól fordulna már végre! -
UFO1
senior tag
válasz
-Rolika- #7814 üzenetére
Itt belépsz, mintha a játékba lépnél be, most csak úgy megy hogy rányomsz a play it now-ra (ez is sz@r mint sok minden) utána visszalépsz a főoldalra és alatta bemásolod a „redeem a game code” fehér sávjába és klikk a gombra.
Látom már felettem is kaptál választ, itt olvashatsz az új hírekről is autót vásárolhatsz stb.
Fordításhoz én ezt használom google toolbar ha a Crome nem kell pipa ki. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7807 üzenetére
Én csak a térkép középvonalától balra eső pályákat szeretem (kevés kivételtől eltekintve) a szűk, fás, bokros pályák nem a kedvenceim. Spade-t kifejezetten utálom de van egy közel hasonló felfelé menő pálya ami viszonylag jól megy.
Hazai pályán 1,22 körül megy az MR2 4 nitroval ugyan ezt tudja egy alap 911 csak annak max. 1-2 NOS kell. -
UFO1
senior tag
A Mitsubishi Eclipse nem rossz, de a hátulját jól elbarmolták szerintem az a kipufogó egy hányás egy ilyen hátsóval sokkal szebb lett volna (lenti kép).
Alapon elég stabil jól tapad nem csúszik, könnyű ívre tenni, szinte lassítás, fékezés nélkül fordul, sebessége 288 ill. 318 NOS-al. A feketeleves tuningolva jön (bár lehet nem a megfelelő cucc van benne) hasonlóan megy mint az MR2 bár kicsit lassabb annál, de nitrozva fordulva beszitál, íven ki is farol de nem megpördül hanem keresztben csúszik 4 keréken, nekem tetszik. Nálam ezt a piros rugónál alkotta leginkább, zöldell elég jó lett kevésbé csúszik ilyen mód. A lényeg a lényeg, kanyar előtt el kell engedni a nitrót és akkor stabil marad hasonlóan fordul mint a Silvia tehát beton-stabil bár utóbbi nem farol ki sohasem. Így feltépve (full tuned) 304 és 338 N2O-t tolva a sebessége.Tehát aki versenyt is akar vele nyerni jó sok PU-t érdemes bekészíteni és az újratöltő kötelező!
Nem autógyűjtőknek nem érdemes megvenni jobb egy 1750 boostos MR2-re beruházni simán verhető vele, de kívülről azért elég pofás kis gép.
Kivéve a hátulját!(#7802) csako
Örök hála!! -
UFO1
senior tag
Egy pár hiba miatt nem érdemes abbahagyni nálam is volt hasonló ilyenkor segíthet az újraindítás vagy a szero váltás. Amcsin voltam sokáig de az szarakodott átmentem EU-ra (előtte fordítva) és most az tökéletes, de lehet az is túlterhelve. Nálam még a 8 játékos futamok is elindulnak kevés kivétellel.
Letöltés bezavarhat pl. gyémántnál nem szedi fel csak késéssel de lehet modem (nálam ilyen is volt) vagy router hiba is, persze az oprendszer hiba sem kizárt.
Az hogy nem ad semmit a végén nem nagyon fordul elő ha nem is látszik jóvá lesz írva figyelni kell a rep csíkot ill. a kp. összegét növekszik e.Tutu azért a festést ne hagyd abba az fontosabb, jövő héten a hét közepén is rá érek pár kört menni.
(#7800) noblem1983
Ezt jól látod még HS is gyengén szór cuccot. -
UFO1
senior tag
Nekem bejön ez az Mitsubishi Eclipse GS-T különösen az átlátszó plexi gépháztető meg a milio mélynyomó na de 8500 boostért. És azok az össze-vissza álló kipufogok, hát borzalmas de ennek ellenére elég jól megy és végre ez nem csúszkál.
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #7764 üzenetére
Na attól a sárga féktől fordult rosszul és az a sárga motor szerintem nem forogja ki magát azért értelek utol az előbb a pályán, már amit ismertem. És a kerék nem látszik milyen, az jó bele amit írtam. Mondjuk az enyém full tuned.
Van egy másik profilomban kék motorral bár az csak 35 lvl, talán a nitroja hosszabb egy csöppet, de szerintem amivel mentünk gyorsabb. -
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7759 üzenetére
Az LFA az egyik kedvenc gépem sajnos elég rosszul rajtol és a megfelelő színsor nélkül esélytelen a nagy vasak ellen és úgy sem sok, sőt egy jól felhúzott MR2-ő is simán lenyomja nem beszélve az E30-ról.
Nagy előnye hogy bárhol nitrozható és iszonyat stabil marad bár ma egy kicsit csúszkált nagy sebességnél amit nem szokott igaz cseréltem benne cuccokat lehet e miatt és így 370 ill. 400-at megy N2O-val. Itt is látszik +30-as a NOS-a míg a legtöbb top gépnek +40-es de elég sok gyakorlással lehet esély nyerni egy jól begyakorolt pályán, jó sűrű PU nyomogatással.
Másik jó tanács rajtnál alacsony fordulaton érdemes elengedni mert különben elkapar. Tudom alacsonyabb szinten ez nem könnyű mikor vékonyka a zöld sáv. Mindenesetre a hangja nagyon szép talán a Bentley TE után a második legszebb különösen a gázelvétel utáni gyorsítás szenzációs, ezt mondja „mmmmm”!
-
UFO1
senior tag
A rep-et, kp-t, PU-t esetleg alkatrészt amit nyertél megkapod még akkor is ha pont kifagy a játék csak nagyon ritkán nem. Nálam a gyémántozásnál is volt hasonló, az utolsónál de jóváírt mindent.
Más:
Valaki azt magyarázza meg a free chat most megszűnt vagy javítják ahogy írták vagy mi a búbánat. -
UFO1
senior tag
válasz
Putyin90 #7746 üzenetére
Csak csatlakozni tudok (#7747) SylarHUN-hoz a 2. videód sokkal jobb mivel PU-val nem nagy kunszt TE-ni sőt nélküle sokkal kifizetődőbb is ahogy itt már taglaltam.
Még annyi tanács HS-n ahol a legtöbb alkatrészt szór érdemes T1-es gépel menni (és nem a legerősebb MR2-re gondolok, nálam a 2000 GT-R vált be) PU-nélkül (mindketten!) esélyes hogy dob valamit nekem múltkor 5-ből 5 szőr adott ültetést, rugót, gumit stb.
Versenyezni meg ott a rengeteg pálya. -
UFO1
senior tag
Nekem a sima szürke tuning mentesből 2 db van és itt az ültetett nehezebben fordul és ezáltal lassabb az általam próbált pályákon gyors autópályás szakaszra viszont pont ez való. A sün GT3-ból az alap verzió is jól fordul ültetve talán a más stat értékei miatt, a másik egy full pro verzió meg úgy van hangolva hogy a puha futómű miatt iszonyatosat rajtol és tapad is, de csúsztatható maradt így kanyar előtt kevésbé kell fékezni elég bedobni és betapad mint ha az út része lenne. Egy hátránya van ennek a futónak nitrozás után hirtelen gázelvételre keresztbe állhat, de minden szokás kérdése nekem ez vált be.
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 8. rész
Ford GT (4500boost vagy 850E kp. alapon)
Ez az a típus amit sosem vennék meg (persze megvan) pláne ha versenyezni szeretnénk vele. Iszonyatosan nehezen fordul mintha egy gumi masszában lenne, kormányoznám és 1-2s késéssel marha orrtolósan és négy keréken csúszva! fordul, szerintem borzalmas. Gyenge indulás kínkeserves végsebesség elérés ami 346 és 384 N2O-val de az elsőt vagy 5 szőrre sikerült elérni mert vagy kisodródott vagy forgalom volt szemben. Aki nem akar szenvedni felejtse el.Lotus Evora Cop Edition (6000 boost, alapon)
Ez pont az ellentéte a Ford GT-nek nagyon jól fordul iszonyatosan gyorsul szinte bárhol nitrozható nagy sebességnél esetleg enyhén sodródhat de nagyon könnyű kézben tartani. Nagy előnye néhol gázelvétel nélkül fordítható. Sebességei is hihetetlenek 360 ill. 400 NOS használata mellett. Nagy hátránya az ára pláne mostanában mikor a 911 GT3 csak 3850 boost volt most 5500, és legalább úgy megy mint ez, sőt jobban is.Porsche 911 turbo és Snowflake (5000 boost utóbbi már nem kapható, alapon)
Gyenge start és gyorsulás jellemzi mindezek mellett még rosszul iszonyatos orrtolósan fordul. Sebessége 351 és 382 N2O-val az elsőt nehezen éri el jól jellemezi a menettulajdonságait single-be majdnem lehagytak hazai pályán. Egyetlen jó tulajdonsága az alapjáraton szép hang.Porsche 959 (5000 boost ill. 1 milla IGC, alapon)
Sokkal kezelhetőbb mint az előbbi szépen fordul jól gyorsul bár nem nem veszi fel a versenyt az alább felsoroltakkal. Kanyarban is nitrozható nem farol ki tőle nagyon stabil. Sebességek 357 és 396 NOS-al amit könnyen elér és stabilan fordul végsebesség környékén is. Akinek nincs vagy nem akar boostot költeni ez a legjobb és legolcsóbb vétel és az alap M3 E46-hoz hasonló gépe lesz bár utóbbi talán egy kicsit stabilabb.Porsche 911 Carrera S és Snowflake (egyik sem kapható utóbbi alapon)
Az előbb említett 959-nél stabilabb (a legjobb szó rá: beton-stabil) és erősebb közel hasonlóan jól fordul annyi különbséggel hogy jobban tapad annál. Volt hogy jobb időket mentem a Snowflake-el mint a GT3-al de ez már a múlté (elcseszték). Sebessége 358 ill. 398 nitróval a hópelyhes verziónak az alap verzió kb. 10km/ó-val kevesebbet mehet mivel az nálam tuningolt így pontos adatot nem tudok róla. Ez is jól viseli a nitrozást kanyarban és viszonylag alacsonyat ugrik és stabilan ér földet akár csak a 959.Porsche 911 GT2, GT3 RS és Cop verzió (GT2 5000, GT3 3850 volt most 5500 boost a Cop már nem kapható, tuning nélküli alap verziók)
A GT2 nagy hátránya a nehezebb nagyobb íven történő fordulása e miatt játszadozni kell a gáz és fék adagolásával hogy az orrtolás ellenére fordulásra bírjuk. Ez a nehézség a GT3-nál nem jelentkezik sőt nagyon jól bármilyen íven szépen fordul különösen ültetés nélkül, így kicsit sodródik, ültetve stabilabb de nehezebben fordul viszont nem farol ki nagy sebességnél mint az előbbi. A Cop verziónál ültetve, szélesítve is megmarad a jó fordulóképesség és stabil is egyben. A perfect-jük és a nitrojuk egyformán erős hamar elérik a végsebességet ami sorrendben a kettő elsőnél 348 ill. 388 N2O és 358 ill. 399 NOS-al a rendőrségi verzió. A GT2 a furcsa stabil de nehéz forduló képessége miatt nitrozva nagy ívű kanyarból kijöve beszitálhat kisebb íven viszont nem fordítható a fal érintése nélkül (merev lesz) ugyanez a GT3-ál simán kivitelezhető. Mindegyik jól ugrik és alacsonyat itt talán a GT2-él kevésbé jelentkezik a farnehézség és az e miatti orrfeldobás. Mindkettő jó vétel aki nem vett olcsón GT3-at csak sajnálhatja.A jelenleg elérhető T3-as autók bemutatásának a végére értem ha lesz új T3-as ill. érdemleges T2-es mint pl. ZL1, El Camino (amiről írok majd) fojtatom azok bemutatását.
[ Módosította: 7 ]
-
UFO1
senior tag
És elég jól megy is a Porsche GT3 RS 4.0
Ez még elférne a játékban Porsche Carrera GT ha csak a hangja miatt is persze minden jelenős NFS-ben benne van.
A garázs tartalmát meg csomagolhatnák is számomra!Érdekes gyorsulás a World-ben szépen eldöcög: Porsche 911 Turbo S vs Nissan GT-R.
(#7730) janihunk
Nem, bár a 4xZ, 2xP nem ültetve, talán még gyorsabb. -
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7715 üzenetére
Ha pursuit-ot mész elég 6 percig kihúzni utána már nem nő a nyerhető összeg (se rep, se kp.) A legkönnyebb TE meg szerintem Outlaws ha jól begyakorlod PU nélkül teljesíthető egy kicsit hosszabb All In-él de utóbbinál könnyebb szögesbe belefutni és a vége is nehezebb a szemből jövő Rhinok miatt.
A lényeg a TE pályákon nem egymás ellen kell küzdeni hanem össze kell tartani mivel csapat verseny és tapasztalat szerint ha mind a 4-en 5másodperc időkülönbségen belül érnek be akkor ad jobban (Out-on elsősorban ültetés, neon stb.-t dob és sok rep-et és kp-t, ritkán alkatrészt, utóbbit HS ad a legjobban 28 lvl-től, ha mind 2-en PU nélkül mentek esélyesebb) tehát érdemes egymást bevárni esetleg segíteni a bajbajutott társaknak, mivel ha nem mind a 4-en érnek be nincs arany kártya a végén csak ezüst és ott minden kevesebb és cucc sincs. -
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7712 üzenetére
A TEAM elvileg nem durvább csak single-be de az sem vészes kell betenni PU-ból gumifújást, tankot, sün röptetőt (emergency evade) és azt a pajzsot amin hópehely szerű van, ha felfut a kék csík, hogy nem érzékelnek a zsaruk erre rányomsz akkor nem kell végig várni a középről indul 2 kék csíkot.
-
-
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7704 üzenetére
Ez legtöbbször akkor fordul elő ha sokan vagytok egy versenyen 6-8-an mert valami folytán nem tudja szinkronizálni a sok játékost vagy kilép közben valaki de bármi hiba is közbejöhet (nálam ritkán fordul elő).
Nem tudom kikel dob össze de esélyes hogy jóval magasabb szintűvel is összerak pláne ha az MR2-vel vagy a 911 GT3-al mész ezért javasoltam vegyél egy Silviát is mert így nem lesz akkora a szint- és tudásbeli különbség (garázshelynek lennie kell mert a boostos gépnél nem vesz el a 3-ból).
Az hogy nem látod az ellenfeled van ilyen.
Ha nem látod mit nyersz a verseny végén attól még megkapod a kp-t a rep-et és amit nyertél cucc vagy PU-t is.Alkatrészt meg vehetsz 50E kp-ért is az utolsó kártya az (garázsban, mystery pack a neve) de számíts rá hogy néha 10-15-ből csak 1-et ad, ha ad néha csak PU-t dobál.
Tuning leírást meg Nfree is tett fel az alkatrészeket (mi hogy néz ki) meg 2x is feltettem keres rá.(#7705) noblem1983
Az lehet hogy még bent van, de minél többen jelentik, talán nagyobb az esélye hogy repülhet nekem kevés találkozom volt hackerrel a bejelentett BANHAMMER óta, szerencsére. -
UFO1
senior tag
válasz
-Rolika- #7699 üzenetére
Nem kell kilépni végig kell menni és a végén megnézni mennyit ment (idő, sebesség) aztán ha nem frankó valami pl. 412-nél gyorsabban ment (ez csak 50 lvl-en lehetséges) vagy túl jó az ideje a szintjéhez ill. a kocsijához képest katt a nevére jobb egérrel ott keresd meg cheat feliratot és report-old le had tudjon róla az EA is (pl. speed hacker vagy teleport stb. ha angolos vagy bővebben is lehet). Ha mákunk van kivágják vagy nullázzák az eredményeit. Én már elég kevéssel találkozok hál istennek.
-
UFO1
senior tag
Tegnap 22-től nagyon húzott a szerver nyomtam is pár rekordot tehát frankon van ilyen, tapasztaltam. Csak úgy kíváncsiságból megnéztem ki az első Petersburg Damon és mit leltem biztos frankon megy a srác érdekes névvel és hol az Aston DBS-e amivel egy csomó rekordot tart, vagy csak én nem látok. De azért van egy pár érdekes ideje, na hát én ezért nem hiszek a világranglistákra hivatkozóknak. Az égen nincs annyi csillag mint neki.
-
UFO1
senior tag
Ugye jól jön néha egy kis földönkívüli segítség de félre a tréfával.
Más:
Tegnap mentem egy full „titán” E30-al és egy 911 GT3-al amibe 2 cucc volt, hát mit mondjak jól ment ott amit ismert bár a saját pályáimon nem ért utol tehát még mindig kérdéses mire jók ezek a horror áru packok. Minden esetre egy csöppet jobban gyorsított ki a rajtnál (ahol jól elkapta, 70-el több volt a gyorsulás stat-ja) bár az enyém a zöld cuccokkal pont hogy végre van kihegyez és annyival nem volt gyorsabb.Tesztelik az új T4-es gépeket?
-
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7643 üzenetére
Egy Silvia-ra nyugodtan beruházhatsz (csak 20E) ha úgyis van zséd, az a legjobb kp-s gép és mivel gyengébb mint az MR2 gyengébb ellenfeleket is kapsz ezáltal nőhet a nyerési esélyed mert utóbbi felhúzva kb. az alap M3 E46 szintjén van persze ez 50 lvl-re értendő.
Tuning tippet találsz itt is ha rákeresel.
Másik nagyon fontos a szintlépéseknél milyen teljesítmény ill. egyéb növelő PU-t jelölsz be mert ezek nagyban befolyásolják hogy fog menni a szekér. Ha rám keresel leírtam Tutu linkjéből mi mennyire fontos. -
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #7637 üzenetére
Itt most sok minden lehet nem jól adták hozzá a fizikát az új „titán” cucchoz vagy itt is az van nem bele való vagy egyszerűen ahogy (#7567) noblem1983
jól megfogalmazta parasztvakítás az egész.
Legjobb példám a jó tuningra a sün 911 GT3-am ami nem a legjobb stat értékeket adja mégis soha senki nem gyorsult még le a startnál még ha nyomott mellé egy tankot akkor sem.Legközelebb mehetünk füles nélkül.
-
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7607 üzenetére
Még annyit alacsony szinten vegyél kp-ért Silvát T1-es, Escortot vagy Elise-t T2-es, M3 E46-ot vagy Murcit bár az 1,2 ill. 2,5 milla T3-as tehát nem olcsó, de egy Silviával is el lehet húzni 25 szintig simán. Ezek az IGC-s topp kocsik.
Esetleg menj HS-en (ez TE) ott dob néha jó alkatrészeket is bár elég horror sünök vannak csak nem vágom hányas szinten van már.De amit leírtam vedd meg mert olcsó és ki fogják venni a játékból és ezekkel van esélyed sok versenyt nyerni.
(#7611) SylarHUN
Én is észrevettem gyengült némely gép pont ma a kedvenc TE Bentley-m mintha nem ramolna úgy ahogy kéne neki HS-n vagy a Nissan 2000GT,és mintha a szeretett RTR-X-em is karcsúbb lenne valahogy valószínű visszavettek mindenből mert nemsokára jönnek a T4-ek (ha igaz) bár a 911 GT3 Cop-om mintha jobban tapadna.(#7615) SQX_Barto
Az E30-at mindenképp vedd meg ha van rá keret mert nem tudni mikor lesz újra lehet fél vagy 1 évig is pihentetik és nagyon megy. -
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7607 üzenetére
Ha még jót akarsz és olcsón ott az Ford RTR-X az jobb a Snake-nél ugyanúgy csúszik de veszettül megy alapon is és annak ellenére hogy csúszik könnyen kezelhető.
De vehetsz MR2-őt 1750-ért az veri a fél T3 kocsikat T1 létére bár rendesen fel kell tépni hozzá full tunedra.
Esetleg Audi A1-et vagy BMW M3 E30 2100 boost T2-es (ezeket is kiveszik nem sokára)utóbbival verni lehet vele mindent ha jól mész egy hibája rohadt sok nitro kell hozzá.
Az BMW M1 is jól megy de az 5500 boost ha nincs annyid a fentiekből választanék egy E30-at és egy MR2-őt és minden kategóriából meglesz a csúcs géped.
2100+1750=3850 pont beleférne a 4150-es keretbe. -
UFO1
senior tag
válasz
SQX_Barto #7605 üzenetére
Ha nem akarsz nagyon mellé nyúlni 911 GT3 RS-t vegyél 3850 boostm most akciósan amíg kapható mert kiveszik ez a mindent verő kategória.
Ma megint Marc De Vellis üldözés lesz 10-től 12-ig.
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #7595 üzenetére
Ma vagy hétvégén mikor leszel fent kíváncsi vagyok hogy hasit az új cucc a kocka E30-ban.
Csak kíváncsiságból ma ha fent leszek 17-18ó után csinálhatnánk egy tesztet melyik beállítás a legjobb hozzá így fogom beírni a chat-ba „E30 teszt versenyt” aki akar csatlakozzon.
Ezek a németek nem viccelnek rendesen bővül a „titán alkatrész” választék ahogy Nfree megfogalmazta.
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
Aki esetleg megunta a World-ot itt egy alternatíva az ACR-en kívül minimális befektetéssel sok pályával és autóval gyors betöltéssel Simraceway.
-
UFO1
senior tag
Hát így lenne ötösöm a lottón mint 7-el fentebb írtam megfuttatnám az Z4 GT3-at és lőn holnap.
Nfree a frissítés miatt (nekem is kiment a fejemből a kedd) holnap vagy holnap után kereslek az E30 miatt.
-
UFO1
senior tag
Azokon én is előre röhögök akiknek 700 fölé van tépve a T3-uk seb. statja mert többnyire kezelhetetlen tőle a gép. Este majd megkereslek ha fent leszel még 23 körül, hogy megy így az E30 vagy esetleg holnap korábban.
Más: én még várnám vissza a Z4 GT3-at csak úgy kíváncsiságból mit tud.
Bízzunk (#7567) noblem1983 hsz-ában hogy kamu és pénzlehúzás ez az ultra cucc sz@rság.
-
UFO1
senior tag
Amit az előző hsz–omban írtam bevált nagyon megy tőle és stabil is marad (még tankosítva is) jól fordul, de csak akkor ha nincs megültetve mert attól nehezebben kanyarodik míg nélküle enyhén sodródik és így gyorsabb, sztem széles kaszni is fölösleges bele lehet azt is kidobom belőle mint az ültetést. Nevetséges de RTR-X-ek, Murcik, M3-ak lépnek ki ha meglátják az 591-es seb. statját mondjuk jól teszik mert általában a 2.hely garantált a részükre egy hátránya hogy dupla annyi nitrót eszik mint a top T3-asok. Jó rajtnál M1-nek sincs sok esélye (a többiről nem is beszélve) bár ehhez jó sofőr is kell de az űr időidet elnézve ezzel nem lesz baj.
-
UFO1
senior tag
Azért az látszik nem tervezték a játékba, az alkatrészek kidolgozottságára gondolok.
Itt az összes: némelyek street ill. race serial jellegüek.Néhány belőle.
-
UFO1
senior tag
(#7529) janihunk
Azért ezt nem nem mondanám, lásd lentebb.Van valakinek egy használható M3 E30 és A1 tuning tippje?
Az előbbibe beleszórtam jó sok zöldet és 2 pirosat alulra (mert ez volt) mondjuk jól megy vízpartúton 0,55 körül 2 N2O + 1-2 tank kíséretében és 375 végre, de itt kanyarban is jóval 300 felett lehet menni vele. Másnak egyéb tippje?
Az A1 egy elvileg jobbat menne 3-4 km/ó-val bár alapon csak 339 a vége nitrozva ami fullozva talán 380 is lehet.
Akinek van hasonló felhúzva ne tartsa magába.
Esetleg olcsó boost infója valakinek? -
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 7. rész
M3 E92 (már nem kapható, alapon próbálva)
A leggyengébb az alatta következőtöktől. Gyorsulásról szó sincs ha csak nem nitrozunk szépen séta-kocsikázhatunk vele egyenes futása imbolygó, billegős kanyarban is nehézkes (talán ültetve stabilabb, de nem próbáltam) egyáltalán nem kezes mint az E46. Érdekes módon ez a leggyorsabb (már ha van időnk kivárni mire eléri) 354, 393 N2O-val utóbbi használata mellett ez sokkal könnyebben megy neki. Ez is mint a többi BMW egyenletlen úton rázkódik (ez billeg és el is pattoghat) talán valami típus betegség lehet legalábbis az EA szerint.M3 GTS 5000 boost ill. E46 4500 v. 1,2 milla (alapon próbálva) ezek már voltak csak ide kívánkoztak.
Kezdjük a gyorsulással a perfektje erősebb az E46-nál a gyorsulása is jobb, jobban felveszi a fordulatot végre 345 ill. 383 NOS-al az E46-ál ez 340 és 377. A jobb gyorsulás mellé idegesebb kanyarodási képesség társul, de megfelelő időpontokban adott gázfröccsökre szépen fordul kicsit tolja az orrát hasonlóan az E46-hoz de utóbbi sokkal stabilabban tartható íven. Ami érdekes göröngyös felületen iszonyatosa rázkódik (utóbbi kevésbé) ezt valamelyes orvosolja a szélesített kaszni (erre legalább kapható) ill. a 3-as ültetés. Mindkét M3-ba alapon street tuned cuccok vannak tehát rejlik benne tuning potenciál rendesen. Az új GTS kb. 2-3s-el gyorsabb így tuning nélkül Waterfront Roadon (0,55-nél jobbat is mehet) tehát rendesen lehet vele hasítani de az irányítását szokni kell legjobban az Audi A1-hez hasonló bár nem annyira érzékeny (ideges).BMW M1 Procar 1979 (5500 boost, alapon próbálva)
Az eddigi BMW-khez képest ez valami egészen más nagyon gyorsul a perfectje is nagyon hosszú szinte sose fogy el nem kevésbé a nitroja is nagyon erős. Utóbbival módjával mert kisebb sugarú íven nagyon orrtolóssá és e miatt irányíthatatlanná válhat. Különben szépen fordítható gázelvételre (szépen betolja a farát) bár kissé ideges az irányítása ezt a 3-as ültetés némileg csökkenti talán olyan Evorás jellegű de semmiképp sem A1 féle, semlegesen és alacsonyat ugrik. Másik érdekessége 8900-nél vált fel és 9000! a max. fordulatszáma de ilyenkor olyan a hangja hogy utcai autónál bemennék vele az első szervizbe nem e hibásodott meg valami rajta. Sebessége 346 és 386 N2O-val mindkettőt nagyon gyorsan eléri láttam 702 körüli sebesség statal rendelkező példányt így felkötheti azt a bizonyost a 911 GT3, RTR-X, MP4, Lambo, tulajok nagy része a többi BMW-sről nem is beszélve.[ Módosította: Barthezz2 ]
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7440 üzenetére
Szerintem nem tévedtem az MP4 a legerősebb jelenleg a vehető kategóriában (bár mikor kijött sokkal jobb volt valószínű butítottak rajta egy keveset) persze ott van a GTS is ami ha csak hajszálnyival is de gyengébb . Van még erős és gyors a CCX és a Pagani Zonda de túl drága és azokat is simán letolja az RTR-X vagy a 911 GT3 RS és utóbbi akár tuning nélkül is nagyon jól megy (a szürke leggyengébb verzió is, sajnos már nem vehető). Ráadásul utóbbival 1-2 nitoval olyan időket mentem a szokott helyeimen hogy nagyon elcsodálkoztam bár ehhez az is kell hogy a szerver és az EA is ezt akarja mert egyszer nagyon tapad és gyors másszor meg pont hogy nem.
Az M3 E92 nekem nem tűnik olyan erősnek mint a GTS bár csak párszor próbáltam és semmi sincs benne (alap) talán jövő héten írok róla egy két sort a többi BMW-el együtt.
A lambok jók csak gyengén rajtolnak és furcsán fordulnak néha fartolós néha orr ezért írtam nézzen utána amit irkáltam (erről pont a múlt héten).Az M3 Sport Evo (sajnos nincs) hát párszor mentem ellene és sokszor le is nyomtak de általánosságban 2x, 3x annyi NOS-t használt mint én, ugyan ez van az Miurával tegnap tuningoltam majdnem fullra (csak a rugó pro sport) és hát jól megy dupla annyi nitróval mert tapad mindenhol de nagyon.
Az MR2, azt csak sajnálhatod hogy nem vettél nagy jól megy és a hangja is tetszik de nem kevésbé az RTR-X-et is az meg egyszerűen brutál.
(#7445) Dictator^
Innen ezek fontosak.A vezetői tapasztalatoktól lefelé írom.
Elsődleges: 1, 2, 7, 9, 13, 18, 21.
Másodlagos:3, 4, 19.
Harmadlagos: 5, 6, 8, 11, 20, 23 -
UFO1
senior tag
válasz
Dictator^ #7426 üzenetére
Elvileg ez kell a Silva-ba P, Z, K, P, P, S, de alacsony szinten elég a kp-ért vehető sport nem kell boostos.
T2-ben szerintem M3 Sport Evo (bár rohadt sok NOS-t eszik hogy jól menjen) és a A1 a legjobb, de már nem kaphatók az Elise csak kanyargós pályára mivel végre és startra nagyon gyengusz erősebbek nála a Subaru 3100 boost, és a Fokus RS és előbbi stabilabb az Escortnál (utóbbi csak 3-as ültetéssel, de ez van kp-ért). Jó még az RX–7, Lancia Delta, Audi Quattro.
Ha boostosba gondolkodsz jó még az újabbak közt Jaguár XKR, de a legjobb a Miura ehhez is kell bőven nitro, de így T3 szinten van. Ezeket mind alapon próbáltam de jó kiinduló pont lehet.Az MR2 veri a fél T3-as mezőnyt full tuningon de érdemes T3-ba is gondolkodni 959, M3, persze GT3 RS vagy RTR-X lenne a legjobb csak már nincs. Jelenleg az MP4 a legerősebb de ha rákeresel a nevemre van leírásom pár gépről bár a lista nem teljes.
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #7364 üzenetére
Ezt bebuktuk csak lesz máshol is ocsoért. De azért jellemző nálunk a sterter csak 6E olcsóbb és hát az csak 8000 boost!
Lenne egy kérdésem mivel a hibás ZL1 helyett kaptam egy jót (olyandék) az EA-tól, az ablakiról el e lehet úgy távolítani feliratokat (mivel szeretném áthelyezni őket) hogy ne maradjon folt az üvegen?Más: online szimulátor elég jónak tűnik az SG-ről nyúltam. Auto Club Revolution és Gameplay
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7373 üzenetére
Nem akartam már erről irkálni (mivel írtam, témát lezártam) de most mégis utoljára. A rammolást nem személy szerint rád akartam kihegyezni hanem úgy ámblokk mindenkire értettem és az én szememben a hackerek szintjén van legyen az bárki nem érdekel magyar, ismerem vagy sem. Viszont a bibi ott van te jól mész, sőt nagyon jól (legalábbis hozzám képest) akkor minek ez, elmész mellette simán, mert ismerd a pályát stb. (sajnos én időhiány miatt csak keveset és azt is úgy ahogy) és örülhetsz a végén tisztán nyertem, juhéj.
Nekem is volt ilyen meccsem Petersburg Damon 3x, 4x előzgettük egymást és hát tetszett semmi ütközés és mind a ketten jót versenyeztünk. Mentünk is 5-6 futamot multiba, talán egyformán is nyertünk és így izgalmas is volt ki hogy tud jobban féktávot venni, vagy ügyesebben kigyorsítani esetleg a forgalmat elkerülni, és fel sem merült egyikünkben sem ramoljuk ki egymást a győzelemért. És a végere a csattanó, orosz kolléga volt, vagy inkább versenytárs, leginkább így nevezném. Neked is van jó kocsid látom az MP4-el sorra döntöd a régi időidet használd azt a többi fent leírva. Ha meg ráramolnak az emberre pláne többször nem szégyen visszaadni (én is ezt teszem, ha sikerül) persze nem a véletlen koccról van szó, de hát tudjuk mi a különbség, de SOSEM vagyok kezdeményező.
Azt meg külön sajnálhatod hogy nem vettél RTR-X-et mert az tetszett volna nagyon megy keresztbe is, nekem nagyon tetszik van is belőle 3db.Ha valamit értek ezek a mondatok és érted a lényegét akkor volt értelme teleirkálnom megint fél oldalt.
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 6. rész
Lamborghini Gallardo LP 560-4 (4500 boost v. 600E kp.)
Ezt a típust kár megemlíteni mert nagyon rossz. Rosszul indul (el is kapar) és a kanyarodása az valami borzalmas orrtolós pedig volt benne piros fék és gumi de semmi hatása olyan mintha bedobnánk egy követ a kanyarba és ha mákunk van és jól pattog elfordul, pedig 3-as ültetés és széles kaszni is van rajta de semmi hatása. A végsebességet nagyon kínkeservesen éri el ami 352 és 382 NOS-al de ember legyen a talpán aki talál olyan hosszú egyenes ahol ezt el is éri pedig ez már pro/sport tuningos kivéve a turbó ami race/tuned. Egy előnye van ha már fordul stabil akár az egyenesben is és nem pattog, imbolyog ilyesmi. Ha valaki IGC-s autót akar semmikép sem ezt, inkább M3, Ford GT, 959 vagy Murci.Lamborghini Gallardo LP 550-2 és Cop verzió (az első már nem kapható a Cop 6000boost)
Sokkal jobb az előzőnél bár egy kis kaparás érezhető a rajtnál a (Cop-nál kevésbé) jól gyorsul és fordul pláne ültetve és széles kasznival a rendőrségi meg mintha az útból nőt volna ki úgy tapad (egy szélesítés ráfér különben kicsit csúszkál). Kanyarban is könnyen betehető sőt nitrózva sem csúszik meg kivéve ha neki ütődünk a falnak, sodródhat de megfogható. Sebességek 348, 378 N2O-val ugyan ez a sünnél 358, 387 (mindkettő alapon) és ezt nagyon könnyen erőlködés nélkül éri el. Külön érdekessége az utóbbinak hogy-hogy nem ez megy a legjobb időt HS-en talán mert úgy ramolja a Rhinokat hogy bele sem rezdül és hát iszonyatosan gyorsul.Lamborghini Murciélago LP–640 (2,500E kp-s, Cop és gyémántszedő 6-6000 boost)
Ez az igazi versenyre való Lambo, az IGC-s is jól gyorsul ültetés nélkül is stabil és az előzőektől eltérően enyhén sodródó hátsó kerék farolós. Ez a tulajdonsága kanyarban jó szolgálatot tesz bár nitrózva kifarolhat sajnos és ha nem vesszük el a gáz pl. egy S kanyarban orrtolóssá válik így viszont nem vehető a másik iv. A fordulatot hamar felveszik a végsebességet gyorsan elérik ami sorrendben 347 – 386, 357 – 397! (ezek alap verziók) és 365 – 406 NOS-al a gyémántszedő de ebbe pro cuccok vannak bár nincs kifulladozva. Ez utóbbi a legjobb választás ha boostos vétel mellett döntünk nem csak a könnyebb gyémántszedés miatt hanem kapunk egy extra széles meg sem vehető kasznit (ami lelóg a garázsban a rácsról!) de e miatt kanyargósabb pályán kissé tolja az orrát. Utóbbi kettőben a szokásos 3-sa ültetés stb. alapból benne van. Mindenképp ez utóbbi a legjobb vétel boostért az összes közül esetleg még a rendőrségi vagy az LP 550-2 Cop. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7344 üzenetére
Hát gratulálok a rammolási tudományodhoz, ahhoz képest hogy kan-ossza járást folytattál hetekig 1db magyar hacker miatt, itt meg ki tudja hány fórumon nem vagy náluk egy fikarcnyival sem jobb. Mert mit is csinálnak az utóbbiak elrontják a játékunkat, mert így vagy úgy csalnak de a rammolás sem különb az én szememben csak az értelmét nem látom, mivel e nélkül is jól mész mi szükség van rá. Személy szerin úgy tudom elképzelni a csalókat, rammolókat (és itt nem rád célzok) kb. 12 éves szeplős, szemüveges kis gyík, akit a suliban naponta laposra vernek és itt aztán majd megmutatja mindenkit letolok, szétzúzok, kirepítek a versenyből, sajnos ez az én értékrendebbe nem fér bele, de ez van.
És hogy miért irkálok itt időt, billentyűt, idegrendszert nem kímélve, hátha belátod nem kéne ezt csinálni, mint amiért a magyar csalót is keresztre akartad feszíteni, hogy változzon meg, az meg hogy nem tolsz le magyart hát lesz@rom én nem szelektálok találkoztam rendes orosszal aki gratulált hogy legyőztem.
Egy biztos ha én nem magyar lennék és látnám apám hát ez mindig rammol, kilépnék a versenyből és feltenném a neved az adott ország megfelelő fórum témái közé „ezzel vigyázni rammer” aztán furikázhatnál egyedül vagy a gép ellen esetleg magányos farkasként free-ben. Részemről a témát zártam. -
UFO1
senior tag
válasz
JuhaAasz #7339 üzenetére
Nekem erre egyszerű megoldásom van ha sikerül „szándékosan” letolnia valakinek (RTR-X-et azért elég nehéz) akkor szépen utána nitrozok és ha úgy jön ki a lépés felkenem valahova vagy egyszerűen lehagyom. Minap volt hasonló Waterfront Roadon a rammer gyerek próbált letolni M3-al valamelyest belassultam utána mentem simán lehagytam. A célba 2-nak ért be akkor láttam 440-el ment, speed hacker report ment. Második körben már én toltam le, mert megint próbálkozott harmadszorra már ki is lépett ahogy látta indulok.
De sokkal nyugisabb lenne ha nem az ilyen tetvekkel nem kéne foglalkoznom bár nem egyszer teljesen normális versenytársakkal is sikerül mennem és ott egyáltalán nem zavar hogy lehagynak sőt beírom „nice race” (jó verseny) a pirosba és sokan vissza is írnak ilyesmiket XD. -
UFO1
senior tag
válasz
JuhaAasz #7337 üzenetére
Elvileg a forgalom ellen ott a kikerülés bár ha íven jön szembe nehéz megoldani (viszont akkor a saját hibámból esek ki) de azért az sokkal jobban bosszant hogy arra kell figyeljek ki akar a falra kenni és nem az útra vagy mi-egymásra. Ezért aztán RTR-X-el kell mennem hogy ezt elkerüljem pedig a 911 GT3 RS gyorsabb lenne nála csak az rosszabb esetben beleépülhet valamelyik tereptárgyba vagy kirepítenek a Holdig.
Ilyenkor általában csatornát váltok és talán nem sorsol össze a gép a
ramerrel. -
UFO1
senior tag
Használ nekem a te linkedből az RTR-X tuning jó lett az LFA hát nem lett sokkal gyorsabb tőle az EVO X-hez viszont a másik leírás passzol jobban és Silvia is inkább P motorral jó tehát lutri de mindenképp egy kiinduló pont és sokkal jobb a 3xK és 3xP agyrémtől mert próbáltam és vezethetetlen tőle szinte minden gép.
[ Módosította: philoxenia ]
-
UFO1
senior tag
(#7312) JuhaAasz
(#7313) Qru
Ez csak egy felvetés volt jó lenne és így az nyerne aki tud vezetni és nem a ram bajnokok az hogy szimulátorban van hát pl. Colin McRae sorozat a dirt ami ugye az előzőhöz kapcsolódik Shift 1-2 (hogy csak párat soroljak) ezek egyike sem szimulátor csak hasonlítani próbál hozzájuk és mégis sérülnek az autók (bár az összeset nem ismerem).(#7314) sunny84
És még sorolhatnánk alig van felni, hátsó szárny (4-5 fajta) vagy kaszni választék pl. a Clio-hoz valami hányás amit adnak talán 2 ami kinéz valahogy nem beszélve a feliratokról, esetleg kézzel irkálásról, festegetésről valahogy rohadtul elmaradott, még a jó öreg 2005-ös MW is többet tudott.
Azt hittem valami szerzői jogi balhé miatt de hát némelyik autó tele van logókkal, feliratokkal, stb.-vel.(#7321) gyuszito
Az a hidas ugrató remélhetőleg benne marad ugye mindenkinek ismerős NFS Most Wanted- Final Mission. -
UFO1
senior tag
válasz
Moleman #7310 üzenetére
Ha rámentél a megfelelő kormányra az irányításnál a Shift1-nél a 2-nél meg a megfelelő fényképre és ott megadtad a megfelelő tengelyeket akkor jónak kéne lennie. Esetleg a Win-be az eszközöknél a játékvezérlőn jobb klikk és ott is be kell kalibrálni így mennie kéne legalábbis nálam hiba nélkül megy bár sajna nem G25-öm van de a gyártó stimmel.
Ha így sem jó lövésem sincs mi lehet max. kérdezz rá a kormányos vagy Shift-es topikban. -
UFO1
senior tag
válasz
Moleman #7303 üzenetére
Persze hogy érzéketlen a vezérlési beállításoknál a holt teret 0 kell állítani (kormány, fék) és kalibrálni kell a tengelyeket először akkor jól működik. De meg kell valljam a Shift 2-ben képtelen voltam kormánnyal a drift gyakorló pályán végigmenni, lehet valamit még állítani kellett volna de érdekes módon billentyűvel könnyebb volt. Versenyezni viszont mindenképp egyszerűbb a kormánnyal mivel az előbbivel iszonyatosan csúszkáltak a kocsik.
(#7297) NFree
Ha billentyűvel is jót akarsz versenyezni a Word-ön kívül akkor mindenképp próbáld ki a Dirt 3-at bár mivel alapvetően rally nagyon sok játékmód van benne a földes, murvás szavannákon a pálya versenyzésig és a drift pálya az valami szuper (u.a. élőben) + multiplayer. És amit nagyon hiányolok a Word-ből itt sérül az autó pláne ha minden segítség ki van kacsolva (bár nem 100% szimulátor jelleggel, mivel ez nem az) és ha hibázol elhúz az autó defektes lesz elveszti a gumiját a motor is gyengül. Ha hasonló lenne a Word-be az idióta ramolok hamar abbahagynák mert nem bírnák befejezni a versenyt a romhalmaz roncsukkal. -
UFO1
senior tag
válasz
gyuszito #7294 üzenetére
Jó mind a kettő csak a Forza Motorsport X-BOX ra készült elvileg a 3-hoz talán láttam emulátort (ha ez az) a 4 nem tudom megy e PC-n, és itt a tuning fogalma teljes más értelmet nyer mikor alkatrészeket cserélgetsz a motorban, vagy nyomó- húzó- fokozatokat állítgatsz a futóművön esetleg kerékdőlést (meg sok minden mást) a másodpercekért.
Minden esetre a GTR Evolution-t is érdemes kipróbálni és főként kormánnyal ha van (ahogy Tutu is mondta, bár lehet billentyűvel is) és abból sem árt egy force feedback-es a játékélmény kedvéért mondjuk egy Logitech MOMO is megteszi más kérdés a csapágyas piros MOMO sokkal komolyabb de árban is 2x 3x annyi lehet de neten az elsőt ki lehet fogni egy 10-es ért és nem kell egy ilyen csúcskategóriás Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel. -
UFO1
senior tag
válasz
gyuszito #7284 üzenetére
Azt hittem valami komoly szimulátorra gondoltál mondjuk GTR Evolution vagy a Forza Motorsport 4 (utóbbinak az eleje csak reklám).
Bár az elsőben azt hiszem nincs Lambo csak egyszerűen jó.
Amiket az előző hsz-ban felsoroltam csak alapok a Word-hoz (az első 2-ő).(#7285) LamerGyuri
Hát itt (csak már kivették) és hiányzik róla az összes matrica, neon, festés, ilyesmi és T1-es cucc volt benne tehát egy rakás sz@r állítólag javítják csak mikor. -
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #7273 üzenetére
Nem fog nekem 2-3 naponta dobál pro cuccot a 12 naptól tehát amint már írtam 30-35 napnál semmi értelme tovább húzni a gyémántozást mert csak veszít vele az ember. Már 4x kezdtem újra és megéri.
(#7278) noblem1983
Ennek a lelépésnek nincs semmi értelme minél többen vagytok annál jobban dobál esetleg pros cuccokat is tehát erős autó kell és akkor szerencsés esetben benne vagy az első 3-ban. Én sokat megyek Waterfront Roadon mert jól ad és nem sokszor löknek ki hacker is ritkán van csak RTR-X vagy GT3 RS kell utóbbi a sima alap is jó (nem cop) mert úgy jobban tapad és 0,52 megy 2 NOS-al mindkettő hacsak nem találkozol össze egy 0,50-et tudóval.(#7280) gyuszito
Azért ezt nem mondanám MW-ben, Undercoverben sőt még Shift-ben is nagyon jó mindent verő típus.Más:
Aki sűrűn akar alkatrészt vagy felnit, üveget stb. akkor HS néha 10-ből 5-6x dob legtöbbször ha nem nyom senki PU-t és minél kisebb időkülönbséggel értek be bár volt ettől eltérő helyzet is mikor dobott prot.
Valaki tudja mikor frissítik a hibás ZL1-est? -
UFO1
senior tag
Már vehető is a Chevrolet Camaro ZL1 "Elite" edition 13000 boost.
Nagyon brutálul néz ki. -
UFO1
senior tag
Ha ez bekerül nagy esély van rá hogy nyáron talán lesz gyorsulási verseny, meg talán drift és remélhetőleg a NFS Carbon-hoz (+ jégen) vagy Pro Street-hez hasonló könnyen kezelhető lesz.
-
UFO1
senior tag
Ezek lesznek vagy mi a szösz?
Remélem! -
UFO1
senior tag
válasz
kaoszamigó #7235 üzenetére
LFA-hoz K, Z, K, Z, P, P, általános, Z, K, Z, K, P, P, gyors pályára, K, K, K, K, P, P, kanyargós pályára nekem ez van benne de nem sokkal gyorsabb pl. egy 1,25-ős pályán (Petersburg Dam) 0,02 – 0,03-al tud jobbat a Valentinostól persze ez sofőrfüggő (de kék hátteres a motor és fekete hátteres a váltó tehát nem full). Előnye kanyarban NOS-ozva is beton stabil marad. Egy sima RTR-X, 911 GT3 (alapon) 1,22 – 1,23 tud.
-
UFO1
senior tag
Nekem a Corvett Z06 Carbon úgy van ahogy megvehető így nem az a brutál és hagyom is mivel a kanyarban sokkal lassabb lenne mint az RTR-X ami full tuningos és hát nem nagyon van ami el tudna menni mellette a 911 GT3-ak 660-680-as stat-al is csak úgy tudnak előzni perfect alatt ha nyom mellé egy tankot, akkor is éppen hogy .
(#7225) SylarHUN A Gallardo Cop verzió nemcsak szép de nagyon jól is megy. Dobtam rá egy szélsietést így a csúszkálás teljesen megszűnt nem tudom miért és hogyan de eddig ez a leggyorsabb HS-n, 2,00s alatt megy erőlködés és PU nélkül. Eddig a legjobb 1,45s körüli bár itt pont nem ez a fontos.
A másik nagy kedvenc a Bentley TE verzió különösen a hangja húzatás után gázelvételre egy ép zuhanó bombára emlékeztet a váltása meg mintha a fel is robbant volna olyat dörren (érdemes egy jó minőségű fejhallgatón figyelni úgy nagyon joúúú).(7226) Nfree: A ramolás ellen legjobb egy RTR-X ha nincs bánhatod, szerencsétlen próbálkozások voltak rá hogy letoljanak a pályáról de a legtöbbnél visszanyalt a fagyi és egy egyszerű kormányzással belekerültek a rammerek a falba. Bár megvallva én nem tartom sportszerűnek ezért nem is alkalmazom ha el tud menni mellettem menjen max. zárom az íveket de nem tolom le pláne nem ütöm ki szándékosan.
-
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #7196 üzenetére
Akkor próbáld ki a Lamborhini Gallardo LP-550-2 Valentino Balboni Cop verziót meg sem rezdül úgy tolja el a Rhinokat HS-n a többiről nem is beszélve.
Egy hibája van túl gyorsan beér 2,05 körül tehát gyors „ellenfél” csapattárs kell mellé aki nem bénázik. -
UFO1
senior tag
Neked elgurult a gyógyszered vagy megártott a szerverleállás ki beszélt (írt) hozzád, rólad értelmezd amit írtam te válaszoltál a hsz-ra ami, azért került fel amit írtam nem is értem mit akarsz ebbe belemagyarázni.
(#7183) D1Rect
Én is ma kezdtem újra 4x jobb is így több cucc jön. -
UFO1
senior tag
Ugyebár szemléltetésként tettem fel senki se csodálkozzon, ha egy némely „versenytársa” indokolatlanul lehagyná egy láthatóan gyengébb autóval, esetleg sokkal alacsonyabb szinten ráadásul PU nélkül, ami normális keretek közt természetesen lehetetlen.
A csalókról kialakult véleményem visszalapozással megtekinthető. -
UFO1
senior tag
válasz
Sanchez638 #7158 üzenetére
Én mostanában akkor is kilépek ha pl. HS-en elkezd RAM-olgatni az idiótája mehet utána a nagy semmiért (max. ezüst kártyáért amire ugye semmit jót nem ad).
-
UFO1
senior tag
Nem rég utána kerestem hogy működhetnek ezek a csalások és megleltem (aki még nem látta). Érdemes végignézni a videókat, hack1 hack2 (nem tudom működik e de elég új feltöltés) mi mindent lehet kocsitípusonként álltani végsebességet, maximális tapadást, ugrás magasságot stb. így nem nehéz egy 180 fokos kanyart akár 300-al bevenni.
Amint végignéztem azon gondolkodtam el talán a világranglista eleje is hasonlót használhat (bár lehet tévedek) mert némelyik idő szinte elérhetetlen egy hagyományos bár jól tuningolt géppel.
Így meg gyerekjáték TE-n menni, hack1 hack2.Nem tudom hogy lehet e tenni ellenük mivel a csalások nagy része beépített szinte az összes játékba (és nem csak EA játékoknál) különben hogy tudnának pl. a zsaruk ilyen hihetetlen manővereket végrehajtani.
Erről viszont fogalmam sincs mi lehet!
-
UFO1
senior tag
válasz
noblem1983 #7129 üzenetére
Hát nem tudom nekem full tuning van benne (és nem lett lényegesen jobb mint nélküle) de az alap RTR-X el is 2s-el a tuningolttal akár 4-5s-el jobbat megyek pl. Petersburg Damon ugyanúgy mint a GT3 RS alap verzióval persze PU nélkül.
-
UFO1
senior tag
válasz
Sanchez638 #7124 üzenetére
Nálam is volt hasonló bár nem ilyen sűrűn átmentem amerikai szervere ott nem dobott ki egyszer sem és jól dobált HS-n pro cuccot üveget, felnit stb.
(#7105) milomi
Az Alfa hiába stabil felhúzva sem éri utol az RTR-X-et de még az alap GT3 RS-t sem. -
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 5. rész (alapon próbálva)
Alfa Romeo C8 (5500 boost)
Alapon is nagyon stabil 3-as ültetéssel ill. széles kasznival még inkább hátránya az indulás, olyan LFA szerű talán kicsit erősebb, 300Km/ó felett enyhe de elhanyagolható orrtolás érezhető addig nagyon stabil. Gázélvételre kis fékre szépen fordul. A gyengébb indulás ellenére jól gyorsul hamar felveszi a fordulatot és meglepően gyors is 350 és 387 NOS-al, utóbbi használata mellett is stabil marad ellentétben az RTR-X-el ami sajnos kifarolhat. Keveset látok belőle pedig felhúzva valószínű versenyzésre is megfelelő választás lenne.Audi R8 Coupé 5,2 FSI és 4,2 FSI Shift Edition (5500 és 5000 boost)
Az 5,2-es hasonlóan indul mint az Alfa jól is gyorsul viszont sokkal jobban orrtolós emiatt sokkal nehezebb ívre tenni de ha rajta van akkor fordul(gat). A 4,2 sokkal nehézkesebben indul el is kapar, stabilitása hasonló az elsőhoz. Sebességek: az első 346 ill. 384 és érdekes módon a 4,2-es 352 és 374 N2O-val de utóbbi nitro nélkül nehezen, erőlködve éri el a végsebességét. A 4,2-en a legjobb a matricázás (bár lehetne használni több autón is) ill. a lefújó szelep pufogása.Bentley Continentál és Red Juggernaut (5500, 6000 boost)
Hasonlóan indul mint az Alfa a TE verzió még kicsit jobban is (ebben van 3-as ültetés széles kaszni meg a körítés). A stabilitása ennek is példás de másképp nem betapad hanem RTR-X szerűen 4 kerékkel sodródik emiatt kanyarokban nagyon gyors ugyanúgy mint egyenesekben is. A végsebességét gyorsan eléri és ott is irányítható marad ami az elsőnél kevéske, 336 és 372 ill. 346 és 384 NOS-al a TE verzió. A Red Juggernaut méltán a nevéhez úgy megy HS-en vagy UG-n a sünökön keresztül mint kés a vajon. Érdekessége még a nagy fordulaton sípoló turbó. Versenyzésre ez is használható lenne csak úgy mint az Alfa mivel nitro nélkül Petersburg Damon könnyen lehet menni velük 1,22 – 1,24s-et. -
UFO1
senior tag
Köszi.
-
UFO1
senior tag
Mikor lehet belépni (ma) van valakinek erről infója.
-
UFO1
senior tag
Utolsó hozzászólásom a hacker témában.
Az hogy valaki csal tulajdonképen mindegy is lenne (ha az nem egy online játék) de mit is vesztünk ezen, elsősorban a nyerés lehetőséget ezzel elesünk egy esetleges alkatrésztől vagy egyébtől (neon stb. ) Eközben aki megnyeri hack-el különösen az elsőre egyáltalán nincs szüksége mert nem ettől gyors és pláne nem attól nyert hogy ügyes lenne. A tisztességes versenyző időt és talán boostot (ami meg kemény kp.) nem kímélve fejleszti a járművét gyakorol a nagy semmiért.
Az hogy valaki hol áll a világranglistán hát, had ne érdekeljen a szórakozás jobban érdekel mint hogy benne e vagyok az első 50-ben vagy épp 50,000. vagyok. Emiatt aztán teszek rá hogy nullázták e (amit régebben félre is értettem törlésnek titulálván valaki). Egy a megoldás ha törlik végérvényesen a játékból névvel, autóival együtt és kezdhet mindent előröl. Ha megint csal az azonnali kizárás ugyanúgy jár neki egy idő után csak megunja és talán elfogy a pénze (zsebpénze) a boostos gépekre költvén.
Valószínű (bár nem szeretnék általánosítani) a legtöbbjük 10-en éves aki még fel is vág a suliban, haverok közt és meggyőzni, megbeszélni vele szerintem teljesen felesleges úgyis a szemébe röhög az illetőnek sajnos életkori sajátosság, esetleg neveltetési hiányosság következménye.
És az hogy valakit az zavar hogy ö ellen csalt hát hagy ne kommentáljam magasról teszek erre is, mivel nem csak vele teszi meg hanem több ezer más tisztességes játékossal akinek vagy elveszi a kedvét végérvényesen vagy őt is csalásra ösztönzi.
Én bízok az EA elhatározásában hogy törlik a csalókat de ezt csak akkor tudja megtenni ha jelezzük felé. Tehát legyen ez a legfontosabb jelmondat (és nem kéne mindenféle kibúvót keresni „nem teszem mert … ”) idézve SylarHUN sporttárstól: „Véleményem szerint, csak az tett a csalók ellen, aki nyomta a Report gombot!”
-
UFO1
senior tag
A saját tapasztalatom mást mutat pl. GT3 RS-be a zöld motor jobban passzol mint a kék mert az előbbi pörgős motor (jobban startol pedig a kéknek elvileg több a gyorsulás stat-ja) ezért aztán RTR-X be semmikép nem tenném inkább sárga (izomautó) vagy piros (drift) való bele. Persze nem mindegy az utána következő turbó váltó stb. típusa sem.
Másik példa a piros gumitól sodródik a gép ezért jó a fenti RTR-X-be, ugyanez igaz a piros fékre is ahol a hátsó előbb fog így fékezve befordítja a hátulját ez pl. a nehéz M3-ba is jó. Persze vezetési stílustól is sok minden függ ki hogy szereti.
Harmadik példa EVO X kicseréltem a piros 9, 7-es motort zöld 13, 7-esre és alig ment tőle pedig elvileg ugyan úgy kéne gyorsulnia és nagyobb végsebességet kéne mennie de nem, rosszabb lett.
Sokkal lényegesebb szerintem a színsoron kívül hogy az street, race vagy pro és azon belül melyik a 3 közül és a legtöbbször a vegyes használat sokkal stabilabb kezelhetőbb gépet eredményez mint ha minden full pro medion benne. Utóbbit a T3 topp kocsiknál tapasztaltam mert pl. az MR2 szereti a fullozást.
-
UFO1
senior tag
válasz
jericho69 #6887 üzenetére
Ha nem akarsz szenvedni GTS, de én most kezdtem próbálgatni az RTR-X-et nagyon megy bár csúszik (feljebb írtam róla pár sort) lehet én nézem bele de mintha kevésbé lehetne érezni azzal a sebességet olyan mintha 200-al mennék a Murcival közben 300-al megyek az RTR-X-el és nagyon könnyen fordul. Ráadásul most akciós is az ára én ezt venném ha van kertet + egy GTS-t.
(#6881) SylarHUN
Én is megnéztem és kiderült amit sejtettem némelyek miért is csalnak a TE versenyeket is érdemes megnézni iszonyatosan béna ez a falon fordulás akár külső akár a belső íven meg szánalmas az hogy ezt még fel is tesz a NET-re meg egyenesen nevetséges.Tutu:
RTR-X-ed van, ha a sodródós gépet szeretnél ez az igazi ráadásul nagyon gyorsul ill. fordul amíg van érdemes venni. -
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik „amcsi nagy vasak” (kedvcsináló) 4. rész
Dodge Viper SRT10 (5500 boost-os ill. 1,2E Kp-s verzió)
Ugyebár itt van oldalt kicsapó lángnyelv az elsőn széles kaszni ültetés neon a jó tulajdonságoknak ezzel vége is. Nem egy fürge gép viszonylag gyengén indul (GT3, MP4, GTS, Murci-hoz képest) és nagyon nehezen fordul bár a kp-s kicsit jobb de nem számottevően. Kanyarban rá lehet venni kis oldalra csúszásra de olyan mint ha egy betontömböt irányítanánk. Sebességek 325 és 360 NOS-al a Kp-s 345 és 380 de ezt nagyon kínkeservesen éri el közel sincs a fent említettekhez. Előnye ramolni nagyon lehet vele a forgalommal ütközve alig lassul (ugyan ez vonatkozik az alábbi gépekre is).Ford Shelby GT500 Super Snake (6000 boost)
Az előbbinél jobb indulás és sokkal jobb fordulás jellemzi. Kis gázelvételre és padlózásra bedobja a seggét, csúszik enyhén 4 kerékkel is de kézben tartható. Sebességek 357 ill. 396 N2O-val és ezt az előbbihez képest erőlködés nélkül éri el.Ford Mustang Boss 302 Cop verzió (6000 boost)
Egy hangyányival jobb indulás és még stabilabb irányítás jellemzi az előbbinél ezt mi sem jellemzi jobban Waterfront Roadon 0,55s sikerült első körre a kanyarok előtt apró gézelvételre sodródva, de szépen fordul. Sebessége érdekes módon nitróval kevesebb az előbbinél 359 és 392 és ez is erőlködés, szenvedés nélkül gyorsul. Jól ugrik, semlegesen és alacsonyat esetleg kis orrnehézség érezhető ugyanúgy mint az összes többi itt felsorolt.Ford Mustang RTR-X (4400 boost)
Megint utoljára hagytam a legjobbat. Nagyon gyorsul szuperul fordul bár csúszik de nagyon kézben tartható ugyanúgy gázelvételre szépen fordítható. Mi sem bizonyítja ezt a legjobban Perersburg Damon közel olyat mentem 2 kőrből mint a CCX-el, ez PU nélkül 1,22 körül és Waterfron Roadon is elsőre 0,53-at 1 nitróval. Sebessége nem a legnagyobb 350 és 387 N2O-val de legnagyobb erénye a kanyarsebessége és az iszonyatos kigyorsítások. Egy hátránya van ha egyszer megcsúszik elég nehéz összeszedni tehát ne hagyjuk, de valószínű egy ültetéssel stabilabbá tehető (ezt direkt nem ültettem mert szeretem ahogy csúszik). Érdekes kanyargós és gyors pályán is megállja a helyét a 4 közül én ezt venném méltó ellenfele a GT3, M3, Murci stb. top gépeknek. Ami még a legszebb a hangja alapon gurgulázik fel-fel pörgetve öblöget full gázon meg beszakítja a dobhártyát és oldalt kicsapó lángnyelv persze itt is van.Minden autó a megvehető alap felszereltséggel próbálva.
-
UFO1
senior tag
Néztem nekem nem müködik.
Azért is zártam így a (#6829) UFO1 hsz-t "Ha az előbbiek nem állnak fent tekintsd az egészet tárgytalannak."(#6857) RootRulez
A neon sztem nem lényeg (nekem rajta van) a nagy térképet húzd kisebbre hogy tudj menni közben de nem fontos (jobb alsó sarok mint a Win-ben) nekem bal fönt nem zavar és ott keresd meg melyik városrészen vannak a gyémántok. Ott tudsz nagyítani is katt bal egér és a görgővel.(6860) Nem tesz be.
-
UFO1
senior tag
válasz
Bazsi18 #6850 üzenetére
Bemész egy Unicredit bankba és befizetsz csak vidd az összes azonosítod + személyi nem tudom mit kérnek, de a neten fent van mi kell hozzá.
Itt van 3 segítség.(6852) RootRulez
Treasure (zöld neonos boostos) Porsche és a Murci utóbbi versenyzésre is nagyon jó megy mint állat. -
UFO1
senior tag
Egyelőre sztem hagyom alapon így is nagyon jó (ott 1,22 korül) ráadásul sokszor azt tapasztaltam hogy gyengébb alkatrésszel jobb egy némely gép mint pro-val. A tiedben milyenek vannak oké a színsor rendben de abból is van 3 fajta plusz a pro-n kívül van a street és a race ami lehet néha stabilabbá teszi a kocsit mint az előbbi.
(#6803) RootRulez
Még könnyebb lenne ha vennél egy gyémántszedőt azal még a pontos helyét is látnád hol van a 15 kő. -
UFO1
senior tag
Mi az hogy nem hozzám írtál szerintem te folytál bele egy meddő és lezárt vitába úgy hogy a válaszokat ügyesen kikerülted a híd meg érdekelne ennyi csak lehet már kérdezni?
Másodszorra senkit sem fikáztam általánosságban beszéltem mivel amúgy sem kenyerem a személyeskedés.
Ha válaszolsz a feltett kérdésre jó ha nem az is.
Részemről a témát zárom. -
UFO1
senior tag
Nem osztottam semmiféle észt kérdeztem hogy készült de a 1008Km/ó-s sebességet hogy magyarázod ha ennyire értesz hozzá.
Én érdekes max. 410 körül tudok menni full tuningon is.
Meg leírod „a hídnál” melyiknél van egy jó pár és ha ott melyik részén stb.
Különben sem hozzád szolt a kérdés miért kell erről vitázni. -
UFO1
senior tag
Akkor hogy készült a kép (ha nem hackkel) én hasonló látképpel csak csak repülőgépes játékok során találkoztam (esetleg photoshop?).
A barátomról meg annyit és többek nevében mondhatom nincs helye egy topikban sem a csalóknak ráadásul a PH-n minden varez tevékenység tiltott.
Az oroszokat meg inkább hagyjuk.
Ha az előbbiek nem állnak fent tekintsd az egészet tárgytalannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Opel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Milyen videókártyát?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged