Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stvnppp

    senior tag

    válasz dombi81 #119 üzenetére

    Nem szimulátort akarunk általában, csak valamennyire legyen reális. Gondolok itt arra, hogy ne 200-zal lehessen bevenni a kanyarokat, miközben persze driftel az autó.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz dombi81 #119 üzenetére

    Engem a 200-al való kanyarbevétel sem zavar. Arcade és arcade között is van különbség. Igaz, a Heat vezetését még nem próbáltuk. De valahogy kétlem, hogy hasonlítana a BlackBox-os időkhöz ( kivétel Run ). Az akkori irányítás érezhetően más volt, mint amióta Frostbite fut a játék alatt. Úgy veszem észre a motornak van egy jellegzetessége, ami jelen van a Run-tól kezdve. Valahogy jóval nehezebbnek érződik az autó, mint azelőtt. Én mondjuk a törést tenném kicsit komolyabbá, az nem nézne ki rosszul. Meg belső nézetet és belső testreszabást hoznék bele. Bólógató Razor bábú a műszerfalon és egyebek. :) Annyi mindent lehetne még hozzáadni... majd egyszer összeszedem nekik, de szerintem telibe fogják f_sni.
    Gebriel: Persze.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz dombi81 #124 üzenetére

    Szerintem azok azért voltak jók, mert tényleg törődtek velük, nem csak a látszatát keltették.
    Látszik a Ghost-on, hogy valamit próbálkoznak, főleg ennél a résznél, talán itt tényleg akartak valamit villantani - amit majd meglátunk hogy sült el, a játékidő sem biztos, hogy probléma lesz. Az ötlettelenségben egyetértek. Vagy ha lenne is egy jó felvetés, azt idiótaságok miatt nem kivitelezik. Meglehetne sokkal jobban csinálni és több, jobb ötletet bevetni ( én is írtam egy apróságot fentebb ). De a Heat szerintem nem néz ki rossznak. Meglátjuk az értékeléseket. Viszont az már most látszik, hogy Drag nem lesz induláskor... legalábbis az első 5 óra alatt egyszer sem volt a streamben. Remélhetőleg nem sok, ehhez hasonló apróság fog kiderülni pl. a teszteknél.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz dombi81 #126 üzenetére

    Igen. Mondjuk itt sokan a grafikával sem elégedettek. Nekem nincs bajom vele - főleg este és viharban, de a karakterek nekem sem tetszenek.
    Azért van emberük a közösségre is. Mármint discordon is válaszolgatnak és reddit-en is azért. Ez jó. De sok esetben tényleg a saját fejük után mennek, ami nem biztos, hogy szerencsés.

  • SH4D0W2011

    őstag

    válasz dombi81 #229 üzenetére

    Én ezt nem tapasztaltam ennél a résznél, de lehet nem játszottam még annyit, mint te. De amúgy mi is pontosan a problémád?

  • Ravenc

    csendes újonc

    válasz dombi81 #231 üzenetére

    Ennyire még sose hasonlított mai NFS játék a régi UG/MW időkre amikor a legtöbben szerették a gamet, de whatever :))

    [ Szerkesztve ]

  • mate182

    tag

    válasz dombi81 #238 üzenetére

    Persze aztán meg tömegesen hagyják el még sírnak, mert akinek egy pici fogalma is van az apex,duplakuplung,féktáv -ról már szana szerte széjjel is alázza az összes noob "fotelharcost".... Főleg ha kormány pedál komboval nyomja... nem mondom itt is kell skull de azért ne vegye már el az élvezeti faktort, hogy szimulátor szintű felhasználói képesség kelljen. Nekem tetszik a grafika...

    Per mare, per terram

  • bandi0000

    nagyúr

    válasz dombi81 #238 üzenetére

    Mondta valaki, hogy ez egy szimulàtor? Sose lesz Forza, meg Asetto corsa mert ez NFS... Full arcade jàték, sztem meg kikapcsolódásnak kurva jó, nem kell törni magad, hogy nemlétező ïveken előzz, csak leülsz és mész

    Xbox One: bandymnc

  • undercover

    senior tag

    válasz dombi81 #241 üzenetére

    Itt fikázod, hogy igy rossz meg úgy rossz. De fejtsd már ezt ki kérlek.

    Olyan kozmatikai lehetőségek vannak benne, hogy kb bármilyen festést csinálhatsz az autóra. Nagyon sokan órákat tudnak eltölteni vele. A tuning alkatrészeknél is széles skála van. Létrehozhatsz off-road, drift, race (ami jó asztfalra és off-road is egy kicsit) meg grid buildet ami csak aszfaltra jó terepen mintha jégen mennél buildet. Szóval ez a része teljesen jó.

    Megemlíteném még, hogy elég jó kis car listája van a korábbi részeket tekintve ebben is a régibe részekre hasonlít. Lehetőség van nappali és éjszakai versenyet futni amiknek teljesen más a hangulata és a rendőrök se voltak ilyen jók MW óta.

    Az irányításban pedig választhatsz, hogy a régi hagyományos vagy ez az új érdekel jobban...

    Szóval áruld már el mittől lebutított szar ez mikor sok mindenben sokkal jobb mint a korábbi részek.

    LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//

  • Viper26

    nagyúr

    válasz dombi81 #274 üzenetére

    Akkor bólogass rá nyugodtan. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 14 | FR955

  • yagami01

    aktív tag

    válasz dombi81 #274 üzenetére

    A lényeget... ami szubjektív. A cikk szerzője sokmindent máshogy lát, mint sokan ezzel a játékkal kapcsolatban. Ami mondhatjuk, hogy nem baj, elvégre mások az ízlések. Részletezhetem.
    " Annyit legalább el lehet mondani a városról, hogy grafikailag rendben van. "
    Nem, nincs rendben. Borús időben, esőben és éjszaka talán, de egyébként ebből a szempontból nem hibátlan.
    " érdektelen és szürke még éjszaka is "
    Éjszaka egész más arcát mutatja a játék, mások a zenék és a fények pont, hogy megadják az UG-Carbon hangulatot, ami jót tesz a játéknak. A hangulattal - végképp este, ha szeretted az UG-Carbon részeket - nincs gond. A gyalogosok hiánya pedig engem sosem zavart, megszoktam, hogy 15 évvel ezelőtt sem voltak és most sem.
    " azonban a tény, hogy ez volt az egyik legélvezetesebb tevékenység a Heat-ben "
    Ha választanom kéne, inkább mondanám az éjszakai kocsikázást, versenyzést neonfényben vagy a tuningot, mint legélvezhetőbb jelenség a Heat-ben, nem pedig a Criterion féle táblatöréseket...
    " Nagy dicséret jár azonban annak a csapatnak, aki az időjárást kódolta, illetve annak a vizuális dizájnját. "
    Ezzel egyetértek.
    " Ha ez nem lenne elég, a Heat lépten-nyomon a középszar sztorijával próbál traktálni. "
    A telefonhívások is jelen voltak mindig a játékban. Ráadásul ezen is javítottak, mert bár vannak, de azért nem annyit szól az a telefon és olyan idegesítően, mint a 2015-nél. Sőt, itt nem is zavaró számomra. A történet pedig szintén fejlődött az előző rész(ek?)hez képest, még ha szintén nem egy hűha. Az MW történetét én nem szaroznám, még ha pofon egyszerű is, akkor sem, szerintem az jó volt. Ahogyan itt ha már kritika és ha már MW-t szerette utoljára az író, igazán megemlíthette volna, hogy az MW történetére húzták rá ezt is, legalábbis kezdetben teljesen egy kaptafa. Ezt én is eltudtam volna fogadni, mint kritika, hogy 2x próbálják eladni ugyan azt - ez azonban nem hangzott el. (Egyébként számomra ez sem baj. Belefér az összegyúrjuk koncepcióba is.) Az viszont tény, hogy elnevezéseknél talán itt-ott lehetnének ötletesebbek.
    " Az egyik kellemes mechanika a kocsik törhetősége. Illetve kellemes és fontos lehetne, ha számítana is valamit. "
    Számít. Először én is azt éreztem, hogy roncsolódhatna jobban pl. ha neki mész egy másik autónak, de azért a rendőröknél érezteti ez a mechanika a hatását. A tesztíró bizonyára nem vett részt hosszas üldözésekben úgy heat level 3-5 környékén. Hálát lehet adni olyankor egy-egy benzinkútnak. Továbbá ebbe tetszik az, hogy csak 3x javíthatod meg az autód így a garázsból kijőve. Ez pozitív, hogy nem végtelen lehetőséged van rá.
    " A probléma az, hogy alacsony körözöttségi szinteken alig növekszik a hírhedtség, magasabbakon pedig iszonyú rendőri túlerővel találjuk szembe magunkat. A Heat igen komoly balanszírozási problémákkal küzd, és nem csak ezen a téren. "
    De ez valamilyen szinten logikus, nem? Alacsony körözöttség, nyilván kevesebb hírhedtség, mert kevesen is keresnek... és ezért kevesebb rendőr. Magas körözöttség, nyilván több hírhedtség és többen keresnek, éppen ezért sok rendőr...
    " Persze nem ez az egyetlen probléma a játékmechanikák egyensúlyával. A versenyek nagyjából 80%-a sprint vagy körverseny, ahol általában kilométereket verek az ellenfelekre. "
    A 80% nem tudom mennyire állja meg a helyét, de ebben lehet valami, főleg az elején. Később ugye megnyílik az off-road, time attack, drift, de ezek nem tudom mennyire ellensúlyozzák a másik kettőt. A Drag-et (és esetleg egyéb játékmódokat) hiányolom.
    " az autókázás még mindig kielégítő árkád élményt nyújt, ahogy eddig is, kellemesen túlkormányozott, szinte súlytalan dodzsem autókkal, sok falnak csapódással meg persze a kimaradhatatlan nitróval "
    Nem említi az irányítás változást, tán az előző két résszel nem játszott az illető, mert ezt többen is tapasztalják. A súlytalan autókról pedig annyit, hogy... eddig pedig az volt a gond, hogy tégla. :D
    " Az NFS-ből trendteremtő széria helyett trendkövető lett, csak az Assassin’s Creed sorozattal szemben, amely új és izgalmas trendeket követ, az egykori listavezető a saját, tíz évvel ezelőtti trendjeit próbálja újra leerőltetni a torkunkon. "
    Nos, az új, az nem mindig jobb. Sőt. És ez az is lehet, hogy az AC-ról is elmondható, de tény, hogy próbálkoztak. Tíz évvel ezelőtt egyébként Shift volt, aminek köze nincs ehhez, de... ez megint más kérdés. Szóval igen, valóban trendkövető lett. De miért lett az? Mert 2009-től 2015-ig ( 4 játék ) egy csepp tuningot nem kaptak a játékosok. Próbálkoztak mindenfélével. A 2009-es Shift és 2010-es HP nem sikerült rosszul, de még is csak voltak ott is kritikus hangok, akik ezt az irányt hiányolták. Aztán később, 2011-től kezdve ( The Run ) ezek a hangok csak felerősödtek. Elvégre kezdetben hiába voltak jobb játékok tuning nélkül, ekkorra már a minőség is kezdett alább bukni. És az emberek visszasírták az UG-MW-Carbon időket. Emlékszünk Shift-nél mi volt a szlogen? " A Need for Speed nem vész el, csak átalakul. " Aztán mi lett belőle? Nem sok minden. Mert az NFS rajongók legnagyobb részének erre van szüksége.
    " Aki azonban az UG2 - Most Wantedes időket sírja vissza, annak az a rossz hírem van, hogy a széria ezen darabja sem tudja visszahozni azt az izgalmat, amit az akkori versenyek nyújtottak. "
    Éjszaka pedig részben pont, hogy az UG hangulatot sikerült elkapni (kis Carbonnal), ráadásul MW-s rendőr üldözésekkel kombinálva. (Úgy látszik ez is szubjektív.) Többektől lehet olvasni, hogy azokból az időkből tért újra vissza a sorozathoz.
    A pozitív értékeléssel is van amiben nem értek egyet... Szép grafika. Van ahol szép, de én nem általánosítanék. Hatalmas autófelhozatal. Valóban végre túlléptük a százat jócskán és még tán jönnek is hozzá és ez jó felhozatal meg minden, de a hatalmas jelző szerintem túlzás.
    A tolakodó sztori... azt elfelejtettem mondani, hogy szerintem sokkal ritkábban van átvezető videó (főleg ha a versenyeket csinálod először és nem a főküldit), mint a 2015-ben vagy Paybackben. Ami jó. Szvsz ebben is fejlődést látok, nem értem a tolakodást.
    A dialógusok valóban nem nagy erőssége a Ghost Games-nek. Régen Black Box-nál valamivel jobbnak éreztem ezeket (is).
    " Egyszer töketlen, másszor túl agresszív zsaruk "
    Mivel ez napszaktól és Heat level-től függ... ezt sem értem.
    " Kevés finomhangolás a garázsban "
    :) Nem nevezném kevésnek. De látod ez is szubjektív. Ez nem kevés, de elhiszem, hogy UG-ban lehetett többet is és van még hova fejlődni ez irányban a Ghost-nak. Azt viszont nem említi meg, hogy vannak olyan dolgok, amiket most lehet először. Pl. kipufogóhang és motorcsere.
    Megnéztem, a CoD kritikára is azt írja, hogy " Nem nagyon mozdul ki a CoD-fortzónájából " pedig pont ez az. Ők is évek óta elmozdultak olyan irányba, ami a játékosok nagy részének nem tetszett és közutálatnak örvendett a széria kb. ( A WWII nekem tetszett. ) Most visszahoztak egy olyan hangulatot, ami régóta hiányzott a CoD-osoknak. És lám sokan CoD 4 - MW2 után tértek vissza hozzá és sokan elismerik, hogy nem lett rossz úgy, hogy nem voltak nagy CoD-osok. Valami hasonló zajlott most le az NFS-nél is. Van egy klasszikus NFS hangulat ( ami UG-MW-Carbon számomra ) és egy klasszikus CoD hangulat ( CoD 1 - MW2-3 számomra ) ami számít. Ezen részek hangulata vonzotta a legnagyobb tömeget a szériákhoz és alakította ki azok megítélését. Tehát az emberek nagy része ezt a hangulatot várja vissza. AMI NEM BAJ, HIÁBA RÉGI! Ha ezen játékok fejlesztői sikeres címet szeretnének letenni az asztalra ( és megszeretnének felelni ezen legnagyobb bázisuknak ), akkor a felsoroltak atmoszféráját kell megközelíteniük, elérni azt vagy túlszárnyalni azt úgy, hogy a hangulat nem változik. Lehet új dolgokat behozni, de a hangulat, az atmoszféra ne változzék. Lásd God of War, Forza sorozat, Uncharted, Tomb Raider, Hitman, Red Dead, GTA stb. Ezek sikeres szériák. De többek között azért (szerintem) mert a hangulatuk, atmoszférájuk megmaradt sorozathűnek. Pedig volt változtatás és újítás a Red Dead 2-ben és GoW-ban egyaránt bőven. Így oké az újítás. Úgy, hogy nem vesz el, csak hozzáad és nem vesz tökre más irányt. A zenekaros példát szoktam erre mondani. Ha van egy sikeres korszak (mondjuk a kezdeti 5 album), utána már az az igény a rajongók körében, hogy ahhoz hasonló hangzásvilágot kapjanak. Legyen persze más, ne ugyan az, minden albumnak meglehet a maga sajátossága, de ugyan azt a hangulatot árassza amitől megszerették az adott zenekart. Az NFS-nél és CoD-oknál pont ez volt a gond, hogy alsóhangon 90 fokot fordultak és elvesztették azt, amitől az emberek megszerették őket. Én nagyon örülök, hogy visszatértek ezek a sorozatok ahhoz a légkörükhöz, ami hozzájuk illik. :) Persze másoknak a még régebbi NFS jelenti azt, amit én itt elmondtam, de... én így gondolom. Bocsi, ha hosszú lett. :D

    Köszi az aláírásokat! :)

    [ Szerkesztve ]

  • SH4D0W2011

    őstag

    válasz dombi81 #327 üzenetére

    Aki akkor leírta, hogy szerinte jó, az inkább játszik, és nem jár így ide sokadszorra is megerősíteni a véleményét, mint te. :D

  • feri1014

    senior tag

    válasz dombi81 #333 üzenetére

    Pontosan azt igazolod, amit SH4D0W2011 írt. Felfogta mindenki, hogy neked nem tetszik. De te folyamatosan leírod, ha kell ugyan arra a hsz-re válaszolva. Nem hibátlan játék, de az irány jó. Senkit nem kell meggyőzni arról, hogy ez márpedig szar. Mindenki el tudja dönteni magának. Te leírtad, hogy nem tetszik, nyugodtan lépj tovább.

    Nekem tetszik a játék. A forza horizon mellett felüdülés a részletes tuning, rendőrök. Mégsem végzék virtuális önkielégítést naponta a topikban, hogy ez márpedig jó játék.

  • feri1014

    senior tag

    válasz dombi81 #335 üzenetére

    Nem azért írtam, mert ráharaptam a trollkodásodra. Ezután remélhetőleg a többiek is ignorálnak és talán megunod a keresztes hadjáratodat. Ha nagyon viszket a kezed ott a privát üzenet.

Új hozzászólás Aktív témák