-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #69850 üzenetére
Vagy raksz egy vízhatlan dobozt közvetlenül az antenna alá, abba felvezeted a 12V-ot/230V-ot, és raksz egy routert. Így megúszod 1-2 m kábelezéssel, ami által kixsi lesz a veszteség. Onnan meg lehozod a jelet utp-n.
-
Beni2360
félisten
válasz 4Grider #69848 üzenetére
A kérdésre feleltem és én már átleptem.
És használtam már a netet telefonálásra.
Erre a célra szoktam venni Tkomtol 990 ft-t simet 1 GB net ,80 perc és 5 sms.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69853 üzenetére
Egy másik routerbe. A Huawei-t használhatod csak modemként, letiltod benne a wifi-t. Igaza van abban, hogy bármilyen megoldás jó, ami csökkenti a kábel mennyiségét... Nekem van egy olyan Huawei routerem, aminek van külön kültéri egysége, és beltéri egysége is, a kettő közé UTP kell. Így az antenna kint van, a router rész bent, és valóban csak UTP kell a kettő közé, nincs koax a kettő között, rugalmasan elhelyezhető. Éppen eladó, de nem reklámozom.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69854 üzenetére
OK, így egészen jól hangzik, sőt lehet ez lesz az igazi megoldás? Térjünk vissza rá. Várom a konkurencia visszajelzését, de antenna fog kelleni mindenféleképpen, utána valami hatalmas létra, vagy a kosaras autó, ami lehet más okból is kellene, majd a többi akkor. ;)
bégé
-
makoss
veterán
Üdv!
Van egy Xiaomi Redmi Note 10 Pro telóm, meg 2 darab kihajthatós buta teló, 1 Samsung, 1 Bea-fon.
Az mitől van, hogy amikor a Xiaomival hívom valamelyik kihajthatóst "a hívott szám nem elérhető" szöveget mondja, 2. Hívásra foglaltat jelez, harmadjára tudom csak elérni.
Azért jutott eszembe a Vodafone, mert az egyik buta telóba már Sim kártya is cserélve lett, ugyanaz a hiba
Egyébként ha a butateló valamelyikéről hívnak akkor sem tudnak elérni.
Mind a három telefon kártyás, nem előfizetéses.Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Raidon
őstag
Sziasztok! Valaki van még úgy rajtam kívül, hogy rendelt online szolgáltatást készülékkel ami nem úgy sikerült ahogyan rendelte? Mert kb tavalyi év szeptember vége óta nem sikerült törölniük egy rendelést. Készüléket sem tudok igényelni addig amíg nem törlik. A havi díjamban viszont fizetem a készülék törlesztő részletét... Semmi információt nem tudok telefonban vagy nem érek el senki, vagy pedig annyit mondanak dolgoznak rajta... 8 hónapja...
Fogyasztó védelem megvolt megbüntették őket összesen majdnem 600.000 FT-al.
Eredménye nincs nem válaszoltak sem a fogyasztó védelemnek sem pedig nekem az online megkeresésre.
Ötletek?"A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
Raidon
őstag
válasz 4Grider #69858 üzenetére
Ilyenkor meg szívjon az ügyfél? Legalább mondanának valami konkrétat… Senki nem tud semmit. Fizetek pluszba mint a katonatiszt. Emiatt a szar miatt meg még csak felmondani sem tudom addig a szolgáltatást…
"A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
#72042496
törölt tag
-
jeni
félisten
válasz Raidon #69857 üzenetére
Egyet nem értek!
A szerződés és annak a havi fizetése nem attól az időpontot indul amikor az új előfizetőként a készüléket átveszi valaki?
Addig semmilyen összeggel nem terhelhető meg az ügyfél bankszámlája ,vagy addig nem kötelezhető a hitel fizetésére míg a mobilt át nem vette.[ Szerkesztve ]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz Diák66 #69841 üzenetére
Na, ma az említett torony mellett jöttem el és bizony NEM üzemel! Anno, mikor ez még működött, nagyon normális volt a lefedettség, de hát miattam nemhogy tornyot nem raknak,de nem is üzemeltetnek, tiszta sor.
A mért torony valószínűleg a falu közepén, a víztorony tetején van, de eléggé messze már ahhoz tőlem, hogy nálam csak éppen jó legyen. Közben meg ott van a kószó tanya féle is (47531) valahol, ami szintén csak zavar, mert ezek szerint már három helyről próbálkozik itthon. (arrébb, a soron, párszáz méterre, déli határ közelében pedig csak ez játszik, ami viszont sokszor már annyira gyenge, hogy valóban semmire sem jó néha, még telefonálásra sem).
Nos, itthon, irányban antenna lesz a megoldás, mert különben a passzolgatás fog menni a tornyok között, és addig éppen semmi, majd alig valami, néha még majdnem jó....bégé
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69871 üzenetére
Már ne haragudj, de a -80-as RSRP-ből nekem pont az látszik, hogy üzemel (már ha azt méri ez amit használsz, nem derül ki). Persze ezzel a progival amit használsz, megint nem látszik semmi lényeges infó... Ugye ne felejtsük el, hogy a torony tövében nem lesz kiváló jelszint, mivel az antennák nem maguk alá sugároznak, hanem nagyrészt előre. 4-500 méterről érdemes mérni rálátással. Különösen egy ilyen magas toronynál mint ez... A kószó tanyánál nincs semmi, már többször le lett írva. Azt nem értem, honnan veszed ezeket a "nem működik a torony" történeteket.... A legnagyobb hülyeség lenne fenntartani egy ilyen építményt és nem üzemeltetni. Minden állomás központi felügyeletbe bekötött, bármi van azonnal megy a riasztás. Nem is értem minek válaszolok ilyen mértékű butaságokra... Normális progival mérjél.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
jeni
félisten
válasz 4Grider #69870 üzenetére
kérdés a büntetés mire is vonatkozott?
valószínű,hogy sértette ,vagy megtévesztette a vásárlókat,ügyfeleket.
biztosra veszem,hogy nem azért lett megbüntetve mert a készülék átadása nélkül jogtalan a szerződése és emiatt szabályellenes az ügyfél szerződése is és egyben az anyagi követelésük sem állna meg.
biztosan nem egy ügyféllel szemben jártak el szabályellenesség,jogtalanul. -
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69873 üzenetére
Ott álltam a torony alatt 20 méterre. A fotón is látszik, hogy egy messzebb lévő toronyból, a faluból veszi a jelet. Viszont az ENB 47531 az ugyan mi akkor?! Ezt a programot mondtad, ha van normálisabb, akkor azt mondd. De szerintem is hagyjuk rá, mert nagyon úgy érzem, hülyének vagyok nézve, mert nem értek az egészhez, csak szeretnék valami normálisat már végre. Nagyon bízom benne, hogy a konkurencia úgy áll hozzá, megint tegnap is, és nem kell nekem kitalálni, mi a francot csináljak, hogy használható legyen a rendszer, ami máshol teljesen alap dolog?!!!!
bégé
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #69876 üzenetére
Ott máshol valószínűleg nem 5-10 km-re vannak egymástól a bázisállomások, mert mondjuk nagyobb a népsűrűség, így ha két/három torony között vagy félúton, az máshol nem okoz akkora problémát.
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69876 üzenetére
A netmonster nevű programot mondtam, annak is az összefoglaló felületét (Live), ahol ezeket írja: [link]
A legtöbb program nem mindig képest jól értelmezni az állomás azonosítót és a cella azonosítót. 4G-nél egy úgynevezett EGCI van használatban, ami egyetlen komplex számban írja le az enodeb id-t (ez azonosítja az állomást) és a cella azonosítót (ami az állomáson belül azonosítja a cellát). Mivel a programozók többsége nem érti, hogy ez egy komplex, hexa decimális fomrátumban megadott érték, ezért helytelenül az egészet átkonvertálják. A második szett képeden a szoftver jól működik:
LTE Cell identity: 1255682 --> ezt visszalakítod hexára: 132902
Ebből az első négy érték az enodeb ID: 1329 --> decimális: 4905 ez az állomás azonosító
Az utolsó kettő érték: 02 --> decimális 2 ez a cella azonosító. És pontosan ez szerepel a Cellmapper térképén is.A vodafone-nak nincs 47531 azonosítójú állomása a környéken, tehát az a szám biztosan baromság. Ha meg találsz állomást a Kószó környékén, szóljál már a vodának is, hogy kinőtt a földből egy állomás, amiről nem tudnak Már úgy értem hogy találsz hogy látod a saját szemeddel és lefotózod. Addig ezt tekintsük fikciónak.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69878 üzenetére
Hát mondom tök hülye vagyok ehhez, nekem csak ezt mutatja összesen:
Viszont a torony, ami alatt álltam, lehet működik, de helikopterrel járnak karbantartani, látszik, hogy oda az elmúlt években senki sem ment be. Anno a tetején is világított a piros jelzőfény, az is megszűnt anno. Sokan panaszkodtak a környékben, hogy a Vodafone nagyon szar lett, azóta nem jó nálam sem. Akkor mehetett át a víztorony tetejére, ami nyilván másfelé szór nagyrészt. Szóval semmi különlegeset nem várok továbbra sem, csak azt, amit valaha már tudtak biztosítani rendesen. Nyilván költség, meg nem az én, meg pár ember kedve szerint van, tudom. Csak a XXI. században azért mégis, egy normális net valahol alap dolog lenne. Mi fiúk erre találták ki a SZIP-et is pont. Ami éppen náluk már nincs is. Valahol volt, de a pénz elkopott közben. De számomra az is megoldás lenne, ha bárki megmondaná, hogy mit tegyek, hogy használható legyen nálam is. A soron meg a digitális analfabéták mennek a Teleházba, mert ott meg tényleg használhatatlan bármi is. Mondjuk nem is értenek hozzá annyit se, mint én. :(bégé
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69879 üzenetére
Pontosan erre az információra van szükség, amit beraktál. Azt mindig írd le hozzá, hogy ez kültér vagy beltér, és hogy hol készült pontosan.
"látszik, hogy oda az elmúlt években senki sem ment be"
Mivel B28 indult az állomáson, így ez egyértelműen kizárt. Antenna csere és RRU csere is kell ehhez, az elmúlt pár hónapban biztosan voltak kint, és nem is két perc egy ilyen manőver.
"Akkor mehetett át a víztorony tetejére"
Akkor még egyszer utoljára: senki nem ment sehova. A voda pontosan ott van ahol a cellmapper mutatja, azzal az állomás azonosítóval amit a telefonod is mér (4905). Egyszerűen nem az állomás tövében kellett volna mérned, bár még így sem lett rossz az eredmény...
"számomra az is megoldás lenne, ha bárki megmondaná, hogy mit tegyek"
Többször megmondtuk, hogy mit tegyél: nagy nyereségű irányított antenna, jó magasan, lehetőségekhez képest rövid kábellel, és kipróbálni nem csak a 4905-öt, de a 4116-ot is. Különösen ha a saját bevallásod szerint nem értesz hozzá, akkor miért próbálod állandóan felülbírálni azt, aki viszont igen?
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69880 üzenetére
A pontos mérési cím ott van GPS szerint is. Beltéren mértem, habár most a routerral, amit próbálgatok pakolgatni, hátha valahol jobb eredmény lesz? Antenna is lesz valaha, de valahol fázok nagyon tőle, mert az udvarra hiába rakom, valószínűleg magasabbra kellene, amihez nincsen továbbra sem eszközöm. A ház oromzata felett van egy nagy cső, amin van többek között a régi antenna is, valószínű megfelelően jó lenne oda rakni, minél magasabbra. Mondhatni elfogadható így is addig, de van rengeteg időszak, amikor passzolgat, vagy bármi történik. (Tudom, antenna). Nem, nem akarom a szomszédok gondjait sem megoldani, de azokon a helyeken meg ennyire sincsen, ez volt a legutóbbi bejegyzés kiindulópontja is (mint az út, ami igaz nem főút, de kerékpárútnak is vacak), meg az, hogy nálam sokkal többen laknak, mégsem jó egyik szolgáltató sem igazán. Még a SZIP ami volt, de már erre nem ért ide.... Valószínű ott van az antenna akkor, de valami történt anno vele, mert azóta nem olyan jó az antennától errefelé (nemcsak nekem), de nyilván továbbra sem én és pár ember vagyunk az etalon, tudom.
bégé
-
Raidon
őstag
2021.09.28 - 15:35 Rendeltem egy készüléket 2 éves részletfizetés + Előfizetési csomag
Megrendelem. Jön az email, hogy másnap hozza a futár. Futárnak fizetendő 231334Ft.
Részletfizetés 60.000Ft 24 hónapra.
Miután jött az email kiválasztottam, hogy vissza a feladónak. 2-3 nap múlva hív egy hölgy. hogy látja nem vettem át a készüléket.
Mondom igen mert nem úgy rendeltem.
Jelzi, hogy bele fog telni egy kis időbe mire törlik. Max 1-2 hét.
Azóta a számláim össze vissza jönnek. Hiába fizetem be a készülék feltüntetett árából számolja le a rendszer. A behajtási csoportot folyamatosan hívogatni kell mert valamiért nem tudják megoldani, hogy tudják, hogy nem kell engem megbüntetni mert nem valós a tartozás!
A két év hűség megy. Havi számlázás össze vissza. Benne van a készülékbiztosítás + törlesztő. Mondják, majd ha megoldódik a probléma lesz elszámolás etc...
Telefonom szarakodik, igényelnék másikat de nem akarom kifizetni egybe mert nem szeretném! Azért van a hűségidő meg a törlesztés , hogy tudjak igényt tartani rá!
Senki nem tud mondani semmit az üggyel kapcsolatban.
Számlán amit kaptam emailben más készülék típus van mint a webes felületen lévő oldalon.
Jelzem a problémát választ sem kapok. Volt egy rendesebb hölgy a telefonba.
Azzal normálisan el lehetett beszélgetni és mondta nem csak én vagyok ezzel a problémával.
De amikor mondják , hogy két hét két hét két hét lesegessem a mobil applikációt, mert ha sikerült megoldaniuk ott látnom kellene.
Szóval jelenleg van egy szar szolgáltatás amitől nem tudok megszabadulni.
Felmondani. Senki nem tud semmit.
Üzletben nem tudnak segíteni mert online igényeltem.
Ez kicsit kimeríti a Fair szolgáltatás fogalmát.
Értem, hogy szar a programjuk.
De titeket nem dühítene a dolog immáron 8 hónap után sem történik semmi.
Bezzeg a rohadt email-ek jönnek, hogy válassz kedvezményesen új készüléket etc.
Azokról le is iratkoztam.Majd elfelejtettem, azt is mondták azért hozta így ki a rendszer mert azt hitte új előfizető vagyok....
Nem volt problémám egyikkel sem mikor még külön Vodafone - UPC volt....
Siralmas és akkor találjam ki meddig várjak arra, hogy megoldódjon a dolog.[ Szerkesztve ]
"A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
Raidon
őstag
Nem akarok ügyvédre is költeni emiatt. Az bosszant, hogy nem hív fel az illetékes aki rendezi ezt a f@s rendszert és nem ad magyarázatot. Hogy meddig kell várni vagy mi a helyzet!?
Mert ezt valahol abszurdnak gondolom.
Van ugye kimaradás karbantartás egyéb miatt ezek a dolgok nem is zavartak. De erre a problémára telefonban felajánlanak 3000ft jóváírást???
Ne vicceljenek...
Ha nem változik a helyzet akkor lehetséges, hogy ismerőst megkérdezek.
Van ügyvéd jogász is, de úgy gondolom vannak ennél fontosabb ügyeik is.Telefonálok ügyfélszolgálat panasz etc és senki nem hív fel, hogy elmagyarázza, hogy mi a f@sz van. Attól kicsit nyugodtabb lenne a lelkivilágom....
"A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
Raidon
őstag
válasz #73820095 #69887 üzenetére
Fogyasztó védelemnek sem válaszoltak... Nekem sem... Már nem tudom mi legyen... Előbb így sem lesz megoldva a dolog... De legalább mondhatna valaki valamit.
Lehetséges, hogy írni fogok nekik... is..."A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
4Grider
nagyúr
A Vodánál a nem fizetés esetére beépített automatizmusok még ilyenkor is működnek. És sokkal kellemetlenebb másik szolgáltatónak bizonygatni, hogy szerinted te nem vagy feketelistán, meg behajtáskezelőnek, hogy te visszamondtad azt a valamit, amiért nekik fizetned kellene. Célszerűbb a szolgáltatóval valahogy leboxolni az esetet, még ha évekig is tart...
-
#73820095
törölt tag
Na, szidjátok itt a vodát, én meg most röhögök itt elégedetten, mert a kártya érvényességét sajnos nem hosszabbította meg, de kaptam 5000Ft kártérítést a kb smire
Annyi problémám volt mindössze, h (beszereztem egy voda-simet tartaléknak, meg mert a feltöltőset is lehet e-simnek, de aztán) nem sikerült a myvoda-fiókot beüzemelni. Nem is emlékszem, h írtam volna nekik, de kizárni sem tudom, ki tudja, mit műveltem éjszaka félálomban mérgemben... Mindenesetre mivel sikerült egyik éjjel beszélni tűrhető várakozás után egy viszonylag értelmes ügyfélszolgával, aki rendbehozta a dolgot, és most már van fiókom, az emailt majdnem meg se nyitottam, annyi a kamu számla-email mostanában... Fura volt az email tárgya is, de aztán győzött a kíváncsiság, és íme:
(Még annyit megjegyeznék, h külön öröm, h a trével ellentétben pl képesek emailben válaszolni...)Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a bejelentésére, ezúton küldjük válaszunkat.
Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt elnézését kérjük!
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett jelenség már ismert ügyfélszolgálatunk számára, melynek javítása megtörtént.
A bejelentésében leírtakra megoldást jelenthet, ha az érintett telefonszámot újra regisztrálja az Online ügyfélszolgálatra és a My Vodafone alkalmazásba. Bővebb információt a belépéssel kapcsolatban a https://www.vodafone.hu/segitseg-a-belepeshez oldalunkon talál.
Kérjük, ha az újra regisztrációval nem jár sikerrel, annak érdekében, hogy a segítségére lehessünk, legyen kedves – egy Önnek alkalmas időpontban – felkeresni 1270-es ügyfélszolgálatunkat! A hívás Vodafone hálózatból, belföldről díjmentes, munkatársaink a nap 24 órájában fogadják megkeresését. Az ügyfélszolgálatunkkal folytatott egyeztetés során szükség lesz az érintett előfizetéshez tartozó személyes biztonsági kódra, mely az kód egy négy-, öt- vagy hatjegyű számsor, melyet az előfizető a szerződés megkötésekor adott meg, és a szerződésen az előfizetői adatoknál tüntettük fel.
Amennyiben a fentiek elvégzését követően is tapasztalná a jelenséget, kérjük, az alábbi adatokkal szíveskedjen visszajelezni válaszában:
• a készülék típusa;
• a készülék operációs rendszerének típusa és verziószáma;
• My Vodafone alkalmazás verziószáma;
• képernyő kép a pontos jelenségről (kérjük, a teljes képernyőről küldje meg azt);
• percre pontos időpont, amikor tapasztalta;
• a böngésző típusa,
• az érintett hívószám;
• az érintett előfizetéshez tartozó személyes biztonsági kód
Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával.
Az ügyfélszolgálatunkra érkezett bejelentéseket a beérkezéstől számított lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni, azonban a válaszadásra a panasz beérkezésétől számított 30 nap áll cégünk rendelkezésére. A fent leírtakról, adminisztrációs okokból nem küldtünk 30 napon belül írásos választ.
A fent leírtakból eredően ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy egyszeri bruttó 5.000 forint kompenzációt rögzítettünk a x-es számlafizető azonosító számú egyenlegén.
Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz baloghgabor #69871 üzenetére
Nos, ha a Digi mobil -101 dBm az Ásotthalmi víztoronyról, akkor simán lehetsz a vodafone adótornya mellett. Érdemes ilyenkor a 2G és 3G erősségét is megnézni. A térkép, amit betettél, az pont a Digi tornyokat jelöli.
Ha nagyon zavar ez a dolog, a cellmapperen az adótorony pozícionálását levehetem és nem lesz zöld, hanem csak piros. De csak akkor tudom a pozícióját pontosabban meghatározni innen a dunántúlról, ha normálisan körbejárod a terepet, miközben fut a cellmapper a telefonodon, majd fel is töltöd az adatokat. Azt hiszem ehhez viszont regisztrálni is kell talán, de lehet anélkül is fel tudod tölteni az adatokat. Végigmész az 55-ös útnál lévő benzinkúttól indulva Ásotthalmon, majd tovább Átokháza és Gátsor vége. Járd esetleg körbe a víztornyot is, de ne közvetlen a közelébe, hanem pár utcával odébb. Ha ezek az adatok fent lesznek a cellmapperen, már jobban láthatóvá válnak az adott irányok is. De egyébként a mai napon is töltött fel valaki friss adatokat az adótoronyról. Ezekből viszont még nem egyértelmű a pozíció, de GSM 2G esetében nagyon úgy tűnik. Persze ha lesz antennád, úgyse ezen adatok alapján fogod belőni, de ha kirándulós kedvedben vagy, és ennyire furdal a kíváncsiság, jó utat
A piros világító lámpa a tetején nem jelent semmit. Az a repülőknek, helikoptereknek fontos, mobilszolgáltatás szempontjából lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz Diák66 #69896 üzenetére
Lehet ma nálam is küldött, be volt kapcsolva, merült is a telefon tőle. Hétvégén lehet megyek egy kört, regisztrálva, abból több minden kiderül majd. De több mint 30 km, mire ezeket körbekerülöm. Edo kút, Ásotthalom elágazás, víztorony, Gátsor felé, majd Öttömös elágazás a másik torony.
bégé
-
dchard
veterán
válasz Diák66 #69896 üzenetére
Na most sikerült cellmapper-en elrakni a tornyot onnan ahol valójában van, az erdő közepére, ahol nincs... Még egyszer elmondom, hogy a torony ott van ahol cellmapper-en volt. Tessék nem elbarmolni, mert ez már kezd bosszantó lenni. Google earth-en is látszik a 60-as torony meg a brutál hosszú árnyéka is... És továbbra is működik.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Soma01
veterán
Nektek mi a tapasztalatok a Voda 5G-vel a Balaton körül, nyári szezonban? Nagyon letérdel a jelenlegi felállásban?
Van amelyik szolgáltató bírja? Melyik, melyik technológián? -
Diák66
őstag
válasz baloghgabor #69897 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest