- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz petyus_ #69499 üzenetére
Nekem is ennyi van mint nálad. Ott a kártya, ott a limit (bőven a havidíj felett beállítva). De soha még csak meg se próbálta levonni havidíjat. Mindig manuálisan kell befizetni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#08176384
törölt tag
válasz dchard #69498 üzenetére
A számlázás szar? Sajnos valóban ennyivel intézi a cég ezt a kérdést. Hónapok óta nem tudják rendberakni? Egy szolgáltatás rendkívül jelentős része a számlázás. Nekem október óta nem tudják rendbe tenni a számlákat. Ez enyhén szólva sem normális működés. Én ahhoz szoktam hozzá, hogy megjön a csekk, számla stb és másnap befizetem, de az, hogy hónapon után jön majd valami, ami sok hónapra visszamenőleges vagy ilyesmi, azért durva. Előbb valami csoda folytán felvették a hívásom és konkrétan megmondták, hogy fogalmuk sincs róla mikor lesz legközelebb számlám tőlük…. Pénzügyi szférában dolgozom, ahol meg van követelve a maximális pontosság a cégnél, de ez ami a Vodafone-nál zajlik….. Ha így működnénk, kb millió NAV bírságunk lenne és be is zárhatnánk a boltot. A red asszisztens mondja, ha gondolom utaljak nekik havidíjat vagy annyit amennyit gondolok, amit még pluszba költöttem. Milyen jogcímen utaljak ha se számla se semmi nincs hozza? Ez most komoly???
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz #08176384 #69502 üzenetére
Az összes voda mobilos ügyfélnek meg kellene tiltania a csoportos beszedést ha nincs számla mert így ugye mire is fizetnek. Bemondásra nem lehet. Illetve az ÁSZF változást a befizetéssel fogadja el az ember. Na a tájékoztató elsődleges formája a számla! Mégis mit prezentál a magyar vezetés az anyacégnek mint bevétel? Nincs számla nincs fizetés nincs bevétel.
Remélem a upc-től örökölt számlázást nem akarják megreformálni mert addig látnak tőlem pénzt amíg van számla. Bár most majd kíváncsi vagyok a kötbért le tudják e könyvelni mert ha jön a számla a szokásos díjjal én nem fogom befizetni mivel már jó előre jeleztem nekik a kötbért... -
#08176384
törölt tag
Ebben nagyon igazad van. Másik oldalról nekem nem a Vodafone a bajom, hanem az, hogy az olasz vagy éppen német Vodafone működése nyomokban sincs meg a kintiekhez képest. Sajnos a svájci roaming miatt nincs alternatíva Magyarországon rájuk, de engem aggaszt mint ügyfelet, hogy a végén mégis milyen számla jön majd ki? Felszámolják majd a kinti roaming díjat mint nem EU és milliós számla jön ki a végén, mert rendszer hiba volt és újabb hosszú hónapok a korrekció? Állandóan mindneki hazudik, mellébeszél a telefonban, ügyfélszolgálat, számlázás stb. Végül elszólja magát az egyik ügyintéző, hogy kb a sor végén vagyok, mert nálam egy napos munka lenne megoldani csak a számlázási hibákat, amiről mint ügyfél nem én tehetek…. Nem én csináltam tavaly az előfizetésből félig hibrid kártyát (egyidőben pre és postpaid ugyanazon szám), nem én számláztam dupla havidíjat és sorolhatnám. Mindig a türelmem kérik. Én korrekt elszámolást szeretnék minden hónapban és rendben fizetni is.
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz #08176384 #69500 üzenetére
Már bocs, de nem a szívem csücske. Azért azt ne gondold, hogy mert itt 5 ember panaszkodik, az egész hálózat "szar". Ez az összes többi szolgáltató topikjára is igaz: ha benézel mondjuk a Digi vezetékes topikba, ott is kikiáltottak egy bizonyos eszközt szarnak, csak mert előtte akár hárman is beírták (nem feltétlenül megalapozottan), hogy szar. Miközben több tízezer darab van kint ügyfélnél. Én utoljára Balatonfüreden találkoztam ilyen 1-2 megabites szar szolgáltatással a vodánál, lefedettségi problémával meg a Bakonyban. A Somogyi problémád is hihetőnek tűnik, ezekre a részekre biztosan elférne új állomás és/vagy bővítés is, senki nem vitatja. Az ilyen szélsőséges "szar az egész" hozáállással az a bajom, hogy ennyi erővel én is beírhatnám, hogy nekem meg tökéletesen megjönnek a számláim, befizetem, le is könyvelik, tehát akkor mindenki más a hülye. Érted, megfordítom a saját példádat és kivetítem a saját nem reprezentatív tapasztalatomat mindenki másra. A Huawei mint nem kívánatos cég idekeverése meg végképp gyíkemberes szintű összeesküvés-elmélet.
Számla nélkül én sem fizetnék ki semmit, egyáltalán miért fizetne bárki bármit? Ha nincs számla, nincs fizetési kötelezettség. A számlázási rendszerrel kapcsolatban én nem vagyok kompetens, tehát nem tudok mást tenni, mint "ennyivel elintézni".
tomp: a csoportos beszedés nem úgy működik, hogy a számla ellenértékét vonják? Ha nincs számla, akkor nem vonnak, hiszen mi alapján vonnának? Sosem használtam, ezért gondoltam megkérdezem: van olyan, akinek számla nélkül csoportos beszedéssel levonták az előfizetői díjat?
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
Na, lassan kiderül, hogy minden rendben van náluk, csak néhányan vagyunk hülye előfizetők.
bégé
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #69506 üzenetére
Azért “pörgős” rajta mert van szinte havonta nem EU roamingom, ami egy hibás számlázás estén néhány nap alatt milliós tétel lehet. Igen tudom, van roaming letiltás bizonyos értékhatár felett, de ha a számlázás nem jó, akkor utólag bárki írhat, mondhat bármit is. Itt az egyik fórumtárs, akit lassan behajtok fenyegetnek a soha át nem vett készülék miatt pl.
-
dchard
veterán
Na mondjuk ez már tényleg túl van az ultragáz kategórián... Nekem 2021 július/augusztus körül voltak érdekességek amikor ment az átállás, de szeptembertől jött minden számla, októbertől meg már SMS-t is újra kaptam ha számla érkezett.
Ami érdekes lenne ezzel a számlázási anomáliával kapcsolatban is, hogy vajon az ügyfélbázis hány százaléka lehet érintett?
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
asdf_
veterán
Remélem a upc-től örökölt számlázást nem akarják megreformálni mert addig látnak tőlem pénzt amíg van számla.
Dehogynem, pont ez a célja az egésznek, ha kész a mobilos (bármikor is legyen az, evilsmiley), akkor az új rendszerbe beleborítják majd a UPC-s ügyfeleket is, és akkor egy rendszerben van mindenki, megszűnnek a duplikátumok, a legvége meg gondolom az, hogy egyetlen számlát is kap majd az ember a kettő helyett.
-
dannnzzzz
csendes tag
Sziasztok! Kulfoldon vagyok, world infinity+-szal, vagy is 25gbyte vodanettel, sajnos a wifi gyenge, ezert gondoltam vodan streamelnek amazont/plexet neha. Korlatlan world infinity csomagnal ez jarhat valamivel? Marmint szankcioval? Nem szeretnem bukni a netet a kovetkezo pr hetre… A GPRS WAP generacioja vagyok, nekem nem tiszta hogy a mobilnetet hasznalhatok streamelesre is? Koszi elore a segitsget!
-
tomp
félisten
Na az szép lesz...
Bár pont ma kaptam meg a drótos részleg kötbér visszaigazolását. Még arra az időszakra is kötbért kapok amit én magam nem jeleztem de viszont hiba volt.
Lehet olcsóbb lett volna időben cserélni a koax erősítőtLauda
Szerencséjük van! Idénre le is van tudva a fizetés... -
#08176384
törölt tag
Sajnos ma sem történt meg a csoda és nem érkezett számla. Ügyfélszolgálat szerint nagyon sokan vannak így és kb kézzel próbálják egyenként rendberakni az ügyfeleket. A nevem Cs-vel kezdődik, mikor lesz ez kész, ha még csak itt tartanak?
-
tomp
félisten
válasz #08176384 #69517 üzenetére
Milyen jó, hogy ilyen sok betűből áll a magyar ABC
Most néztem meg alaposabban a kötbéres emailjüket. Még azért is fizetnek nem keveset mert késve értesítettek a hiba kijavításáról. Pedig ez a drótos részleg. Mekkora késések lehetnek a mobilos részen...
Viszont így a részemről a számlafizetésre majd visszatérhetek márciusban. -
pitiless
senior tag
válasz #08176384 #69517 üzenetére
Én tegnap voltam bent egy üzletben egy feltöltős kártyámat átváltani eSIM-re. Meglepően flottul ment, bár előtte a srác kérdezte, hogy lehetnek technikai problémák, biztosan akarom-e. Mondtam neki, hogy ez egy tartalék kártya és nincs aktív használatban, így részemről ok. Adategyeztetett, meg megemlítettem hogy ígért az ügyfélszolgálat egy 3000 Ft-os jóváírást, amit még nem kaptam meg. Azt is rárakta a kártyára.
-
HUNgabus
senior tag
Sziasztok.
Van itt esetleg vki aki a vodanal dolgozik vagy van ismerose aki tudna erdemi informacioval segiteni?
22es csapdaba kerultem egy ceges 6 SIM-es csomaggal es minden honnan lepattanok. Fogyasztovedelem se segit mert ceges minden.Roviden:
Januar ota nem kapok szamlat, ceges AFA- kent ez eleg nagy baj, konnyvelom is orjong.
Hivtam oket, voltam boltba de semmi, varjak.
Ma mar ugy mentem be hogy elviszek mindent mashova, szamoljak ki kotberestol aztan szevasz.
Ezt se tudjak, vagy ha megis akkor csak fordulonapkor. Viszont hiaba fizetem ki [800e] a telefonok meg a lejarati ido vegeig fuggok maradnak! Ez igy lehetseges?!
Ha kifizetem akkor miert? Szerintem ez nem jogszeru, es eleg gerinctelen dolog is ha igy van. -
tomp
félisten
válasz HUNgabus #69522 üzenetére
NMHH esetleg egyéb jogi eljárások? Fogyasztóvédelem érthető, hogy nem jár el mivel nem magán személy általi esetet kellene vizsgálnia.
Ügyvéd által írt felszólítás, hogy azonnali hatállyal felmondod? Abba nem tudnak belekötni. Aztán majd lepapírozzák ahogyan akarják/tudják, vagy nem tudják. -
HUNgabus
senior tag
2 helyen is ( telefon és bolt ) azt mondták, hogy elmehetek, számot vihetem, majd 1x adnak egy számlát de a vásárlást számított 24hó függés az marad a mobilokon, 2 "ügyintéző" ugyan úgy csak nem tévedhet,
egyébként az is megérne egy misét hogy minél kevesebb van hátra a hűségidőből annál több a kötbér,( kedvencem az hogy az elmúlt pár napban 4x beszéltem telefonon velük, leggyorsabb amikor emberrel beszélhettem az 27p volt, de a rekordom 50p körül van, erre nincs vmi szabály? )
-
HUNgabus
senior tag
válasz 4Grider #69526 üzenetére
hát ez az decemberi számlát kaptam meg jan. 10 körül azt kifizettem, de azóta semmit! mi alapján fizessek ha nincs számla? 90-130e közt bármi lehet az elmúlt évek alapján,
a "nagyon kedves" ügyintéző a telefonba "rögzített hívás" közben azt mondta hogy tegyem félre havonta azt amit gondolok és majd ha 1x sikerül megugraniuk a számlázast akkor fizethetek, mire én és az milyen számla lesz? havi bontású? hogy könyveljem el májusban pl a januárit, erre Ő "ebben nem tudok segíteni nem vagyok könyvelő", hát ilyen kedves, túl képzett emberkék dolgoznak ott, nem nagy matek hogy sehogy, beszoptam, se ktg számla, se Áfa, és még örüljek a ha a NAV nem ver rám vmi bírságot ki tudja mire hivatkozva,
-
HUNgabus
senior tag
az NMHH csak az egész céget érintő ügyekben illetékes, pl. megtévesztő reklám, korlátlan mondott de nem az adatkeret, stb.
Fogyasztóvédelem meg nem illetékes céges ügyekben.
csak ügyvédhez mehetek, aztán majd egyszer gondolom jó pár hónap vagy év múlva meg békíttető testület elé ami nem kötelező érvényű, aztán ha ott se sikerül megegyezni marad a bíróság szintén pár év, ezt a fogyasztóvédelmi egyesület mondta, meg egy ügyvéd barátom,
lassan ott tartok hogy soha többet semmi hűség, veszel mobilokat függetlenül max részletre pl MM, aztán sima előfizetés de hűség nélkül, egyáltalán létezik ilyen?
-
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #69527 üzenetére
Ez mindig minden szolgáltatónál így volt. Ugyanis kötbérbe benne van az eddig felhasznált kedvezmény. Minden újabb hónappal +1 havit felhasználtál, azaz annyival nő a kötbér.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Boond
addikt
válasz HUNgabus #69528 üzenetére
""ebben nem tudok segíteni nem vagyok könyvelő", hát ilyen kedves, túl képzett emberkék dolgoznak ott,"
Nem azért, de valószínütleg ebben igaza van, nem kell értenie a könyveléshez. Ezt max magasabb szinten/ pénzügyi osztállyal tudnád lebeszélni.
Ettől még neked is igazad van, persze, a problémáddal... de ez van
Nekem mondjuk még egy hűséges telefonom sem volt. Vodás volt, márkájú, régen... még 2g-s, mai napig is müködik
-
HUNgabus
senior tag
Nem az a baj hogy nem ért a könyveléshez mert tényleg nem azért van ott, de az már igen hogy se Ő aki ott ül se a telefon másik végén lévő NEM tud segíteni semmiben se, nekik nincs főnökük vagy vki aki felé lehetne jelezni az ilyen speciális problémát?
nekem se volt semmi bajom velük 10 évig még minden működött, fizettem és kész, de amint baj van...
-
AMD ehog
aktív tag
A Vodafone JoDolgok 3 napos korlatlan nete nem ingyenes? nekem 2200 forintot szamlaztak erte. Ja, meg azota is korlatlan adatforgalmat ir.
-
Landsmann
addikt
válasz AMD ehog #69536 üzenetére
Nekem jó ideje nem ad ingyenes dolgokat, csak fizetőst. Az meg nem kell. A Tuti100-ban lévő 100 mega nekem elég amire használom. Ott van mellette a Telekom Maratonja, 1 év alatt csak 600 mega fogyott az 5 gb-ból.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz AMD ehog #69536 üzenetére
én feltöltősként használtam a 3 napos korlátlan netet, és nem kíméltem ezalatt, és 1ft-ot se vont le az egyenlegemből. 3. nap után kikapcsolták nekem.
akinek úgy maradt valószínű nem meglepő módon rendszer hiba, és a 3. napon felül forgalmazott adatot bizony számlázza. erre csak én gondolok hogy ez lehet ezek alapján. lehet futni az ügyfélszolgálatra hogy kikapcsolják...még az jutott eszembe ez a "még mindíg aktív a 3 napos korlátlan netem" hiba nem csak számlásoknál fordul elő?
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #69543 üzenetére
Vagy......nem akar.
"Kormányközeli szakembert igazolt a Vodafone vezetése"...
"...aki korábban öt évig a Külügyminisztériumban dolgozott..." -
Boond
addikt
válasz HUNgabus #69535 üzenetére
Néhány éve még a nagy átállás, és a vírus előtt, volt egy sim csere, normákról, nanora. Igaz ez "Frendcsájz" bolt volt, de lényegében az üzletvezető is kötötte az ebet a karóhoz, hogy jogos a 2000 levonás. Sokadik, kérdésre, panaszra, ha nem tetszik hívjam az ügyfélszolgálatot, tegyek panaszt. Szerinted hányan játsszák ezt el?
A többi, mind bevétel. De nyilván nem lehet átáltalánosítani egy esetből. Ügyfélszolgálattal, viszont nekem csak pozitív tapasztalatom volt.
"#69537) Landsmann "
+ van még havi 50 mb is telekomnál ingyenesen.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Én arra írtam, ha elfogyna a voda 100.
Nekem nincs voda 100, vagy jó dolgok, vagy az. (+ maraton, de az nincs használva). -
őstag
Sziasztok!
Vodafone üzletben gyorsan megy feltöltőkártyás SIM kiadás - nyomkövető GPS készülékbe szeretném? Van már előfizetésem, gondolom nem gond hogy akarod még egy számot..
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)