- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
-
MadMancs
veterán
Telekom és Voda is a Google félét használja, yettelnek van saját.
Nálam egyébként minden telefonon működik vodával (s20+, S21 ultra, és xiaomi 11T Lite NE 5G).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ebben az esetben viszont elnézést kérek a fals infó miatt, lehet váltottak, inkább észhez tértek. De sokáig sajátot használt még Telenorként, volt is panasz sok hogy inkább nem működött mint igen.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Landsmann
addikt
Na, közben megtaláltam. AZt írja, két kártyás készüléken egyelőre a fő kártyával, vagy alapértelmezettnek beállítottal működik csak. A későbbiekben lesz frissítve a szoftver. De most próbaképp átállítottam a Vodafone-os kártyát alapértelmezettnek. Így feldobta a lehetőséget, hogy igazoljam a telefonszámot. De valahogy nem akar a válasz megjönni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MadMancs
veterán
válasz Landsmann #69306 üzenetére
De milyen választ vársz?
Én meg soha egyik szolgáltatónál (mind a négynél használtam) se kaptam választ, beírtam a felugró ablakban számom és működött. 🤷
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Landsmann
addikt
válasz MadMancs #69307 üzenetére
A visszaigazolást. Beírtam a telefonszámot az igazolásra, erre annyit írt: Beállítás és alatta a Vodafone-os telefonszám. Így állt 1-2 percig. Aztán ki, majd bekapcsoltam a Csevegés funkciót és azonnal jóváhagyta, elérhető lett a szolgáltatás. Így most már ha váltok a kártyák között, akkor mindegyiket lehet használni, de egy időben nem. Talán majd a későbbi frissítésekbe bekerül, legalábbis ezt írták a Súgóban.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
dchard
veterán
Na megnéztem neked az M2-t, 10MHz L800, 1T1R, 256/64QAM el van engedve. Nyomtam egy speedtest-et, és 45-46/33Mbit jött ki, az elméleti maximum 48.95/37.5
Nincs itt semmiféle "RRU hatékonyság" probléma És nem egyedül voltam a peronon, hogy finoman fogalmazzak..
Nyilván ha az M4-en van B7 vagy B3 több spektrummal, ott értelemszerűen gyorsabb lesz. M2-n csak B20 van.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Blamazs
senior tag
Sziasztok!
Valakinél működik a voda féle automatikus fizetés? Bármit csinálok nem vonja le a számla összegét. Már a kártyát felvettem újra de akkor sem, hiába van bekapcsolva az ismétlődő fizetés. Mi a titok, tudja valaki? Megint lejárt a fizetési határidő, de jártam már úgy hogy kifizettem, pár nap múlva meg levonta újra. Persze következő hónapban jóváírták de nem akarom hogy a pénzem használják ők. -
Blamazs
senior tag
válasz baloghgabor #69311 üzenetére
Kikapcsoltam az ismétlődő fizetést, gondoltam befizetem manuálisan mint az állatok Váratlan hiba történt fogadott. 3x is. Hagytam a fenébe. Majd ha kell nekik a pénz szólnak.
-
lord_m
senior tag
Sziasztok!
Feltöltőkártyás adategyeztetés után megint kaptam SMS-t, hogy adategyeztetés szükséges...Ezt figyelmen kívül hagyhatom?
Illetve egy másik telefonszámnál megerősítő SMS szintén az előbbi számra jön. Ez miért lehet? Az a kapcsolattartó szám?
Mindkét szám családon belül van természetesen, de egy néven.
-
prozodus
őstag
A neten rendelt kártya feltöltés nélkül meddig él? Fél év?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
asdf_
veterán
Megint megtalálta a visszahívós csalás automatája a számomat, most épp Burmából jött 953-as országhívóval. Megszopták, mert a második hívást sikerült felvennem, így pénzbe került nekik
-
dchard
veterán
Persze hogy lehet. Leaky feeder + DAS van mindenhol. Amíg nincs torlódás, erre kevéssé valószínű, hogy sor kerül. A metró inkább lefedettségi szempontból érdekes a szolgáltatóknak, nem kapacitás szempontból.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
pjen
félisten
Üdv Urak.Ma megjött a.havi számla, két go super+ egy havi készüléktörlesztést kéne fizetnem. Viszont a számlán tételesen szerepel a maradék 13 részlet is. Igy a 20900 ft helyett 116455Ft szerepel a számlán.Szerintetek reklamáljak vagy csak simán ne fizessem be a pluszt?
-
dchard
veterán
Kiállított számlánál vagy befizeted, vagy reklamálod. Olyan nincs hogy simán nem fizeted be, mert abból tartozás lesz, egy idő után késedelmi, utána meg végrehajtás
Nincs véletlen a számlán, hogy a további tételek befizetési határideje havi bontásban későbbre esik? Tehát nem mind a 116455Ft-ot kell ebben a hónapban kifizetned?
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
Ha ők mondják hogy ne fizesd be az oké, ez nyilván azt jelenti, hogy a régi számlát törlik, és kiállítanak egy újat, így a helyes összeg befizetésével az egyenleged nullán lesz. Érdemes azért akövetkező napokban figyelni hogy ez megtörténik-e, ha nem akkor újra telefonálni kell... De legkésőbb a következő havi számlánál látszania kell a korrekciónak.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
ggabor02
aktív tag
válasz lord_m #69314 üzenetére
A kapcsolattartói számra küldi ki az sms-t. Akár egy másik szolgáltató száma is lehet. Nekem is így van. (egy telekomos szám van megadva) Nagyon jó dolog, így a riasztóban, egyéb cuccokban levő kártyát is le tudod egyeztetni. Nem úgy, mint a másik kettő szolgáltatónál. Korábban lehetett a telekomnál is a fiókból indítva egyeztetni, de novembertől elcseszték, így már ott sem nem lehet. A másiknál soha sem lehetett sms nélkül egyeztetni.
Pár hete egyeztettem egy tőlem 200 kilométerre felszerelt kártyát, így nem volt semmi gond, két perc alatt lerendeztem.
Utólag pedig köszönöm, hogy egyik topictársunk novemberben felhívta erre a figyelmem a telekomos topicban.
Nagyon nagy piros pont a Vodának, hogy ezt egyedüliként ilyen épeszű megoldással megcsinálták. -
kzs
tag
Jol gondolom, hogy a megtartos "Special Flotta"-nal (1990 Ft, benne korlatlan voda hivas, 100perc, 1gb) jobb ajanlata jelenleg nem nagyon van a vodanak, viszonylag alacsony felhasznalas mellett?
Köszi, kzs -
Caldera
aktív tag
válasz #76055552 #69332 üzenetére
Nem net nélküli, van benne 200 Mb adatkeret, ami akár elég is lehet 1 hónapba felhasználástól függően. Vagy van hozzá 300 Mb automatikus adat 443,-Ft-ért. Igen, lehet mondani, hogy akkor már annyi mint a fenti tarifa 1Gb-tal, csak kérdés, hogy ott a hívás mérése mp vagy perc alapú (emlékeim szerint utóbbi).
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
#76055552
törölt tag
válasz Caldera #69334 üzenetére
Mennyiségileg a 200 az kb = a nullával: azért nem említettem meg, mert a rétegigény rétegigényének a rétegigénye az az ember, akinek az 1GB sok de a 200 MB pedig elég.
Amúgy ha más pontosítottál, akkor: 200Mb az 25MB...hát nem annyi van abban a csomagban hanem (1600Mb vagyis) 200MB
Ugyanúgy nem 300 Mb és nem 1Gb, hanem 300 MB és 1GB.
-
aktív tag
Ezek szándékosan szopatnak engem?
Elsőnek is helló. Április ötödikén rendeltem meg a hotspotot és az előfizetést. Üzletben levő átvételt választottam. Három volt, én egy olyat választottam aminél a hotspot "Készleten" -ként volt jelölve, nagy naivan én ezt olvasva azt gondoltam bemegyek, aztán jövök is haza. A faszt. 15 perc üldögélés után annyi infót kaptam, hogy a rendszer még fel sem dolgozta ezt (Remek). Másnap délután visszamentem (Voda oldalán direkt megnéztem mi a rendelésem állapota, "Üzletben átvehető"!), "Hát mi hozzánk nem jött semmi".
Valamelyik vezető pozicióban lévő emberke utál engem vagy ezek mindenkit szivatnak?
-
aktív tag
Honnan kellett volna előre tudnom, hogy egy hulladék cég mikor most intéztem velük bármit első alkalommal
-
pjen
félisten
válasz 4Grider #69337 üzenetére
És azóta nem tudtak egy másikat felépíteni? Egyébként sem igaz mert saját példámból tudom, hogy a felfelé módosítás flottul megy. Mi közünk hozzá? Akkor milyen alapon kötnek hűség szerződést? Egyébként szűk 9 hónap, egy gyerek is megszületik, nem egy számlázási rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
Távol áll tőlem, hogy védjem a Vodát, de azért ez nem így működik. Egy régebbi rendszerből átemelték az adatokat egy újba, káosz van, gondolod egy kattintással átemelik az adatokat egy újba....
Itt a baj az, hogy engedték élesbe használni az újat anélkül, hogy párhuzamosan futna vele a régi.... -
baloghgabor
aktív tag
válasz Nikaré #69341 üzenetére
Én is írtam már hasonlókat, hogy nehezen tudom elképzelni, hogy ennyire ne lehetne egy rendszert helyrehozni. Vagy legalábbis egy normális ügyfélszolgálatot beállítani, aki valahol kezelné a problémát. Sokszor halvány fogalmuk sincsen, mert egyrészt ők sem tudják, vagy nem is akarják a megoldást. Sokkal nagyobb presztízs veszteség ez a cégnek, mintha valóban lépne valamit! Mondjuk egy évtized alatt megtapasztaltam már sok abnormális dolgot velük kapcsolatban, de ez a mélypont már, azt hiszem. De talán van még ennél is lejjebb....
bégé
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69343 üzenetére
Az emberek hajlamosak elfelejteni, hogy annak idején a Telekom CRM integrációja is csúfos bukás volt, a megoldás pedig az lett, hogy évek alatt, minden hűség hosszabbítást vagy új szerződést már az új rendszerbe könyveltek, mellett még évekig futott a régi. Ez minden csak nem volt sikeres. Mint ex telekom ügyfél jól emlékszem milyen volt ebben az időszakban ügyet intézni.
"normális ügyfélszolgálatot beállítani"
Nem az ügyfélszolgálattal van a gond. Hiába vannak 500-an, ha az informatikai rendszer ami ahhoz kéne, hogy a problémádat megoldják, náluk sem működik rendesen... Ezért is tűnik úgy, hogy baromi sokat kell várni például egy kezelőre, mert banális problémák megoldása sokkal tovább tart mint korábban. Nekem is 2x45 percet kellett várni, és emblematikus, hogy a régi trükk az IVR-ben (új előfizető --> új szerződés) sem működött, ott is 45 percet várakoztattak...
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69344 üzenetére
Én anno a Telekomot hagytam ott, igaz más okok miatt.
Viszont az, hogy három ügyintéző hat féle dolgot mond, azért az valahol mégis elkeserítő. Biztosan halvány fogalma sincsen sokuknak, hogy mi is történik jelenleg náluk. De talán ez magasabb szinten is így van. De mondjuk, mint előfizetőt nem is nagyon érdekel. Egy ideig még érthető, és tolerálható, de lassan egy éve megy a három napos átállás már. Ami számomra legalábbis elképesztő dolog. Persze lehet ez így van rendben, csak én várnék el valami normális működést. 🤔bégé
-
dchard
veterán
válasz baloghgabor #69345 üzenetére
Abszolút igazad van, nem akarom én itt mentegetni ezt a szar-vihart, egyébként is mezei ügyfélként nem kell hogy bárkit is érdekeljen hogy mégis miért szar valami, végül is oldják meg azt kész, különösen ilyen időtávon ezt már nehéz magyarázni. Az egy jó kérdés, hogy vajon a vezetőség mennyire hajlandó egyáltalán tudomást venni ezekről. Talán a tömeges panasztétel minden ilyen után célra vezethet olyan értelemben, hogy ráirányítja a problémára a figyelmet...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz dchard #69346 üzenetére
Nem akarok sem politizálni itt (sem), meg a hülye gondolataimat bővebben megosztani, de valami nyomós oka biztosan van, hogy ennyire elhúzódik és szinte semmi következménye sincsen az egésznek. Ez egy, szinte az egész országot lefedő távközlési cég, ami valahol stratégiai fontosságú lenne. Ennek ellenére sem a hatóság nem foglalkozik vele, sem érdemi változás nem történik. Dobálják fel a marketing vackokat nálam, hogy mit rendeljek tőlük, vagy éppen kiemelt munkahely vár náluk, vagy milyen új dologba vágtak bele (most a nem hanghívás bővítése okán). De hogy a nem működő dolgokkal mi van, ennyire hallgatni, ez valahol nagyon érdekes dolog... Mindegy, valamikor majd kiderül, vagy nem. De remélem egyszer még fog normálisabban is működni?!
bégé
-
pjen
félisten
válasz baloghgabor #69349 üzenetére
Így van, lelépni is csak úgy tudtam, hogy elhurcoltam a számot a DIGI hez. Lejárt a szerződésem, felmondtam. Gond nélkül kiszámlázták. Reklamáltam, válasz túl vannak terhelve majd egyszer vissza adják a pénzt. Következő hónapban megint kiszámlázták, holott ÜFSZ azt mondta látja, hogy felmondtam. Akkor vittem át a DIGI hez a még mindíg élő számot. Ott 5 perc alatt lehet megszüntetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- TP-LINK routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mazda topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- További aktív témák...